וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AiGAiN: המכשיר שעושה מהפכה במלחמה בקמטים

בשיתוף בי קיור לייזר

28.11.2022 / 14:43

כל מי שמנהלת מלחמה בקמטים יודעת שקולגן הוא מילת המפתח. מכשיר קוסמטי-רפואי חדש ומהפכני לשימוש ביתי מעודד את ייצור הקולגן בגוף, מפחית קמטים ומסייע בשמירה על עור מוצק לאורך זמן

את בטוח מכירה את הרגע הזה, כשפייסבוק חושב שיהיה נחמד להזכיר לך פוסט מלפני עשור וכל מה שאת רואה בתמונה זה את הפער בעור הפנים. וזה לא שלא שמרת על שגרת טיפוח מנוהלת היטב! שמרת בהחלט, אבל במלחמה האישית של כל אחת מאיתנו מול העור המשתנה לנגד העיניים, יש מערכה משמעותית סביב חלבון אחד ושמו קולגן. לו רק נצליח לגייס אותו לצד שלנו.

תפקיד הקולגן דומה למוטות הפלדה שבתוך קירות הבטון. הבטון, במקרה זה, הוא עור הפנים שלנו ומוטות הפלדה הם סיבים שחזקים פי מאות אחוזים מפלדה ובעלי גמישות שמזכירה יותר גומי מאשר מוטות מתכת.

הבעיה היא, שהגוף שלנו ממשיך לפרק את הקולגן במהלך השנים ומאט את פעולת הייצור שלו. הקולגן, מעמודי התווך של עור מוצק, מתחיל להתפרק בקצב של כ-1% לשנה כבר בגילאי ה-20. בסביבות גיל 35-40 רובנו כבר מזהות במראה את התוצאות.

וכך, חשיבותו מחד וזמינותו המדלדלת בגוף מאידך, הופכות את הקולגן לפרמטר מכריע בעולם הטיפוח וביכולת לשמור על עור פנים מוצק, זוהר ובעל נפח.

אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי. עדי אורני,
אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי/עדי אורני

הדור הבא של הטיפול הביתי בקמטים

בתום עבודת מחקר ופיתוח של שנים, השיקה חברת בי-קיור לייזר את AiGAiN, מכשיר רפואי-קוסמטי חכם לשימוש ביתי. בפעולתו הוא חודר לשכבות העומק של עור הפנים ומעודד ייצור מחודש של קולגן. תהליך שנקרא בז'רגון המקצועי remodeling. בחודשים האחרונים החלו לזרום עדויות של מטופלות על הצלחה נראית לעין, ו-AiGAiN הפך למכשיר מבוקש גם בקרב קוסמטיקאיות ורופאות עור, שמבקשות להכניסו אל פרוטפוליו הטיפולים שלהן וכפרוטוקול טיפול בבית, ללקוחותיהן.

אייגן הוא מכשיר קומפקטי, בטוח לשימוש וקל לתפעול המסתיר בתוכו טכנולוגיה סופר מתקדמת. מדובר במכשיר הרפואי-קוסמטי הביתי הראשון בעולם שמצויד באלגוריתם של בינה מלאכותית, אלגוריתם שלומד את מבנה הפנים ואת מבנה העור, מנתח אותם ומדייק את הטיפול משימוש לשימוש.

שתי תובנות מחקריות עומדות בבסיס הפיתוח של המכשיר: הראשונה היא כי הדרך להגדיל את רמות הקולגן בעור הפנים עוברת ביכולת להגיע נקודתית לעומק שכבות העור - האזור בו מתקיים תהליך הייצור של הקולגן, ולפתוח המפעלים מחדש ולייצר עוד מסיבי החלבון הנחשק הזה.

תובנה השנייה נובעת מהעובדה שלכל אחת ואחד מאיתנו סוג ומבנה עור פנים ייחודי. בכדי לייצר אפקטיביות גבוהה של הטיפול הקוסמטי ותוצאות שאפשר לראות, יש לשאוף לטיפול מותאם אישית ככל האפשר. לא זו אף זו, אלא אף לשאוף להתאמה של הטיפול לאזורים השונים בפנים. שהרי, באזורים שונים של אותם פנים מבנה העור והתנהגותו היא שונה - שימו לב, למשל, להבדל בנראות, בעובי ובתחושה בין העור שמתחת לעין לזה של אזור הסנטר. לכל אחד מהאזורים הללו נדרש עומק חדירה שונה של פעולת המכשיר. האלגוריתם לומד את השינויים שבין האזורים השונים בעור הפנים ומתאים את פעולתו בזמן אמת.

אייגן - aigain - מכשיר קוסמטי רפואי. עדי אורני,
כשיר קומפקטי, בטוח לשימוש וקל לתפעול המסתיר בתוכו טכנולוגיה סופר מתקדמת/עדי אורני

טיפול ביתי מותאם אישית שמגיע לעומק שכבות העור

שתי התובנות הללו הונחו אל שולחנם של מהנדסי בי-קיור לייזר כבסיס לעבודת הפיתוח. הפתרון הגיע בצורת השילוב בין טכנולוגיית גלי רדיו (RF) לטכנולוגיית בינה מלאכותית. כך שבניגוד למייבש שיער או לדייסון שלך לצורך העניין, AiGAiN הוא מכשיר אישי שלא מומלץ לחלוק בין חברות. טכנולוגיית ה-AI שלו ממשיכה ללמוד את עור הפנים שלך ולדייק את הטיפול להתאמה אישית אופטימלית.

השילוב בין טכנולוגיית גלי רדיו לצורך נגיעה בשכבה הרצויה בעור לבין יכולות האלגוריתם לדיוק הולך וגובר של הטיפול בהתאם לאזור הספציפי בפנים הופכת את AiGAiN למכשיר פורץ דרך, ייחודי וחדשני. למכשיר השפעה מיידית - עור הפנים נראה מואר ומלא יותר והשפעה ארוכת טווח שתוצאותיה הן עור פנים מוצק יותר, הפחתת קמטים קיימים והפחתה משמעותית בהיווצרותם של קמטים חדשים.

בטיפול עקבי לאורך זמן, נראות באופן ניכר תוצאות מרשימות של הפחתת קמטים חדשים ועור מתוח יותר. זאת הסיבה שההמלצה היא להתחיל בשימוש בסביבות גיל 30, וזאת בכדי למנוע את ההידרדרות מראש במקום לנסות לתקן אותה אחרי שהיא כבר ניכרת במראה.

פרופ' רודיקה אברהם, מומחית למחלות עור ואסתטיקה ומשתמשת במכשיר מזה כמה חודשים מעידה כי היא משתמשת במכשיר מתוך הידיעה "שזה טיפול שעוזר לבסיס, לחלק הפנימי בעומק העור - אזור שאני יודעת שהקרמים לא חודרים לשם". מחזקת את דבריה מעיין שחם רביב, קוסמטיקאית ובעלת קליניקה לטיפולי עור מתקדמים בנתניה. היא מצידה נהנית מאייגן הן לטיפול עצמי והן כחלק מפרוטוקול הטיפול של לקוחותיה: "אם פעם הייתי מתאימה למטופלת ערכת קרמים הביתה, היום אני יכולה להתאים לה טיפול שמשלב מכשור שמותאם לעור שלה ולמטרות הטיפול."

aigain - אייגן- מכשיר קוסמטי רפואי לשימוש בייתי מבוסס טכנולוגיית פטנט. עדי אורני,
בניגוד למייבש שיער או לדייסון שלך לצורך העניין, AiGAiN הוא מכשיר אישי שלא מומלץ לחלוק בין חברות/עדי אורני

AiGAiN - לעור פנים מלא וזוהר

המכשיר נועד לשימוש ביתי ומצויד במנגנוני הגנה מתוחכמים לשמירה על שימוש בטוח. ביניהם, חיישני טמפרטורה שמודדים את הטמפרטורה של העור בזמן הטיפול ומווסתים את רמת הטמפרטורה בהתאם. לצד זה, כל לקוחה שרוכשת את המכשיר זוכה להדרכה אישית טלפונית מפורטת - הן בכדי להכיר את מנגנוני ההגנה של המכשיר והן משום ששימוש נכון יניב את תוצאות טובות יותר.

בחלקו העליון ממוקמות אלקטרודות לזיהוי האזור מטופל בזמן אמת. כך מגדיר המכשיר לעצמו באילו אלקטרודות להשתמש בכל רגע נתון. המבנה הייחודי של האלקטרודות ואופן פריסתן על המכשיר (מה שהפך לפטנט רשום) מעניק להם יכולת חדירה לעומקים שונים של העור, בהתאם לאזור המטופל.

"היתרון שאני רואה במכשיר", ממשיכה שחם רביב, "הוא בעובדה שהאלגוריתם בוחר את עומק חדירת האנרגיה באופן נפרד לכל אזור בפנים וזה דבר שכמעט מדמה את עבודת הקוסמטיקאית. כשאנחנו מבצעת טיפול במכשירים בקליניקה, אנחנו יודעות להתאים את עוצמת האנרגיה לכל אזור בפנים, וכאן המכשיר יודע לבצע את הפעולה הזאת לבד ומאפשר למטופלת לבצע טיפול יעיל ויומיומי באופן עצמאי בבית".

צריך להגיד: שגרת טיפוח מבוססת קרמים היא הכרחית. זהו טיפוח שנשען על טיפול בשכבת העור החיצונית - האפידרמיס, בוודאי שכבה שזקוקה למלוא תשומת הלב שלנו. כבודם של הקרמים על מדף האנטי-אייג'ינג במקומם מונח, אך בתחום הגברת נוכחות הקולגן בעור הפנים, נדרשת חדירה עמוקה יותר לעיבוי שכבת הדרמיס של העור.

השילוב בין שגרת טיפוח קבועה עם חומרים חיוניים לבין שימוש במכשירים בטכנולוגיה מתקדמת היא הדרך הבטוחה להגיע לתוצאות הטובות ביותר, לעור פנים מלא, חיוני, גמיש, מתוח וזוהר. ביסוס של שגרת טיפוח כבר סביב גיל 30 מביא לתוצאות מרשימות בעשור שלאחריו. במקרה הזה, אסטרטגיה של מניעה בהחלט מונעת את המלחמה המאוחרת בניסיונות להשיב את מה שכבר נעשה.

רוצים גם אתם להאט את השפעות הזמן בצורה חכמה, שמתאימה בדיוק לכם? אייגן עכשיו במחיר מבצע מיוחד - השאירו פרטים!

בשיתוף בי קיור לייזר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully