וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת שמירה למוסדות גדולים: איך בוחרים נכון ובטוח?

מוגש מטעם קבוצת G1

29.11.2022 / 8:57

לנהל מוסד גדול זו אחריות כבדה ואי אפשר להמעיט בחשיבות של בחירה מוצלחת של חברת אבטחה ושמירה מנוסה ומהימנה. איך אפשר לבחור את האנשים הנכונים לרגע האמת? בשביל זה אנחנו כאן.

לנהל מוסד גדול, זה גם כבוד גדול, אבל כל אחד יודע, כי לניהול יש לא רק פריווילגיות, אלא גם אחריות כבדה. אתם אלו שצריכים להיות אמונים על שלומם וביטחונם של כל מי שעוברים בתוך המוסד, אתם אלו שצריכים להבטיח כי הציוד במקום יישמר, יהיה מוגן כל העת. לכן, אי אפשר להמעיט בחשיבות של בחירה מוצלחת של חברת אבטחה ושמירה מנוסה ומהימנה.

זו אולי החובה שלכם, לבחור בחברת האבטחה הנכונה, אבל איך אפשר לבחור את האנשים הנכונים לרגע האמת? בשביל זה אנחנו כאן. כדי לתת לכם קצת מידע שיעזור לכם פשוט, לבחור נכון.

שמירה על מוסדות גדולים. קבוצת G1,
יש כמה דברים שחברת שמירה מקצועית לא יכולה לוותר עליהם/קבוצת G1

שלושה דברים שחייבים להיות אצל חברת אבטחה מנוסה

בעידן הטכנולוגי שלנו, בו השירותים הניתנים ללקוח בכל תחום, הולכים ומשתפרים, יש כמה דברים שחברת שמירה מקצועית לא יכולה לוותר עליהם:

ראשית טכנולוגיה מתקדמת בשביל מתן מענה רחב.

כמו שאמרנו, אנחנו חיים בעידן בו לטכנולוגיה יש תפקיד מפתח בתחומים רבים. אנחנו לא יכולים לזלזל ולהמעיט בתפקיד של הטכנולוגיה בחיים של כולנו. אם לא נבחר נכון, בחברה לה יש מצלמות אבטחה מתקדמות, מערכת אזעקה חכמה ומערך של חיישנים, אשר יכולים להעביר לנייד של מנהל המוסד, ברגע האמת, התרעות על המתרחש בין כתלי הנכס, אז בעצם, לא עשינו כלום. לא רק שלטכנולוגיה יש תפקיד חשוב ביצירת הרתעה, אלא, אפשר לתת ללקוח כלים שלא היינו יכולים לתת בעבר. החל מתזכורות לנייד וכלה במערכת, אשר תוכל לזהות בכניסה לחניה, את הרכבים של העובדים להם מותר להיכנס למתחם, לעומת מי שאולי מנסים לפרוץ למקום בזדון.

שנית, כוח אדם איכותי, הוא החלק החשוב ביותר במערכת.

זה לא משנה אם מנהל המוסד קיבל את כל המידע לטלפון, כל עוד לא יהיו מי שיגיעו למקום, יבררו מה קורה בזמן אמת ויפעלו להרחיק את המפגעים, אז למעשה, לא עשינו כלום. כוח אדם איכותי זה גם אנשי צוות בחמ"ל מיוחד, כזה שזמין אליכם, הלקוחות, מסביב לשעון בכל ימות השבוע. אנשי צוות הם גם כוחות סיור, הממתינים לכל איתות של מצוקה. כך יהיו מי שיגיעו למתחם, בשעת כושר, כדי להבין מה אירע.

שלישית, חברה גדולה וותיקה, מלווה אתכם במטרה לתת מענה אישי במיוחד עבורכם

ישנם מוסדות דתיים שצריכים מענה ייחודי התואם את אורחות חייהם, במקרים אחרים הצרכים משתנים בין מקום עבודה, מפעל באיזור תעשייה או בית פרטי. כדי לעזור לכם, יש להתאים את מערכת ההגנה על הנכס, באופן אישי. במקרה הזה, אין תחליף לניסיון של חברת שמירה וותיקה.

הביטחון האישי מעל הכל, דברו איתנו עוד היום

מנהלים של מוסד גדול וחשוב? אין טעם להתמהמה. כולם חכמים לאחר מעשה, אבל האמת היא, כי הדבר החכם ביותר הוא להקדים תרופה למכה. צרו במהירות קשר איתנו בקבוצת G1, עוד היום, כדי שנוכל לשמור על הנכס שלכם וכמובן, גם לשמור עליכם, המנהלים, כדי שתהיו עם ראש שקט ותוכלו לעסוק בניהול בלי כל חשש.

מוגש מטעם קבוצת G1
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully