וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט השווארמה שמשגע את נתניה כבר 13 שנים

מוגש מטעם weshow

30.11.2022 / 18:49

מנת הדגל של השווארמה היא הדונר הטורקי הייחודי המכיל נתחי בשר עגל או הודו הנצלים על המוט המסתובב באיטיות ומאפשרים לכל הטעמים להתמזג יחד לכדי ארוחת רחוב איכותית ועסיסית שמגרה את כל נוזלי הפה

שווארמה אדנה - להיט השווארמה שמשגע את נתניה כבר 13 שנים/צילום סטילס: חזי ניסן. וידאו: חברת Weshow

מהי ההגדרה לשווארמה טובה? האם אלו טעמי הבשר המטובל שמסתובבים על הגלגל? האם זו הפיתה הרכה שסופגת את השומן והטעמים? האם אלו הסלטים שמוסיפים אל הפיתה או הלאפה? האם זו בכלל האווירה של המקום? כשכל אלו יחד מתמזגים לכדי מנה אחת, אתם מקבלים חוויה אותנטית עסיסית של טעמים וכל זה באוכל רחוב. מי שעדיין לא שמע על שווארמה אדנה בנתניה, זה הזמן להכיר את המקום שיגרום לכם להרגיש חגיגה בפה בכל פעם שתעברו בעיר.

חוויה אותנטית וטעמים עסיסיים כבר 13 שנים

כבר 13 שנים שחזי ניסן עוסק בתחום האוכל, מנהל אירועים גדולים ומגיש לקהל חוויית בשרים אותנטית ועסיסית. את תקופת הקורונה הוא הפך להזדמנות והחל לארח באופן יותר אישי ואינטימי המאפשר לו לראות את החוויה של הלקוחות שלו בעיניים ולהתרגש מהחיוכים והעונג שלהם.

שווארמה אדנה בנתניה. חזי ניסן,
נתחי בשר עגל או הודו הנצלים על המוט המסתובב באיטיות/חזי ניסן

מנת הדגל של השווארמה היא הדונר הטורקי הייחודי המכיל נתחי בשר עגל או הודו הנצלים על המוט המסתובב באיטיות ומאפשרים לכל הטעמים להתמזג יחד לכדי ארוחת רחוב איכותית ועסיסית שמגרה את כל נוזלי הפה.

אל החוויה הטורקית האותנטית מצטרפים כמובן החומוס, הטחינה, הירקות הטריים, נגיעות החריף למי שאוהב, בצל עם נגיעות סומק וחצילים בטמפורה שהופכים את השווארמה לחגיגה צבעונית שקוראת לכם לתת ביס ולהתענג.

שווארמה אדנה בנתניה. חזי ניסן,
שווארמה אדנה בנתניה/חזי ניסן

מה שהופך את הדונר של אדנה לאוכל רחוב מיוחד הם הפרטים הקטנים. ההשקעה בתיבול הטורקי המסורתי, הכנת שכבות הדונר על הגלגל וחתיכות השומן שאותן מוסיפים בדיוק במידה הנכונה, טריות הסלטים והאהבה המיוחדת להכנת האוכל עבור הלקוחות, כל אלו יחד יוצרים את הייחודיות של המקום.

שווארמה אדנה בנתניה. חזי ניסן,
טריות הסלטים והאהבה המיוחדת להכנת האוכל עבור הלקוחות יוצרים את הייחודיות של המקום/חזי ניסן

מעבר לדונר הטורקי, תוכלו להנות באדנה ממספר מנות נוספות בניהן: קבב כבש טחון עם ירקות קלויים אשר מקורו בעיר אדנה בטורקיה, קבב איסטנבול קלאסי מבשר עגל, שיפודי פרגיות עסיסיים שנצלו על גריל פחמים ומעורב טורקי של פרגית ודונר.

את כל אלו תוכלו לאכול במקום או להזמין עם משלוח.

זכרו את הכתובת: רחוב דוד פנקס 14 נתניה. 077-205-3148
עקבו אחריהם גם ברשתות החברתיות
פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

טיקטוק >>>

מוגש מטעם weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully