וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבריאות וטעם נפגשים במסעדה אחת מיוחדת

מוגש מטעם weshow

1.12.2022 / 16:31

מה יותר טעים מאוכל ביתי, חם, מנחם ומזין? אם אלו הרגשות שאתם רוצים לחוש כשאתם אוכלים במסעדה, פופאיט היא בדיוק עבורכם. במסעדת פופאיט שבנס ציונה תוכלו ליהנות מאוכל איכותי מאוד, בריא יותר וטרי שמוכן במקום

מסעדת פופאיט בנס ציונה - כשבריאות וטעם נפגשים במסעדה אחת מיוחדת/צילום סטילס: אורון קפלן. וידאו: חברת Weshow

דמותו של פופאי אשר היה אוכל תרד והופך לחזק יותר היא מקור ההשראה למסעדת פופאיט בנס ציונה, אשר מכינה אוכל מהיר שהוא גם איכותי וגם בריא. הסלוגן של המקום הוא לא אחר מאשר "אוכל שנותן כוח". אז אם אתם נמצאים באזור, זה הזמן להגיע למקום שבו תוכלו לאכול ארוחת צהרים איכותית באמת.

25 שנים, שתי מסעדות ואסנת סבח בירן אחת

את מסעדת פופאיט הקימה אסנת סבח בירן, המתחזקת 25 שנים של ניסיון בתחום האוכל. את ניסיונה הרחב צברה במסעדת הלופט בראשון לציון שאותה הקימה הרבה לפני. מדובר על אחת ממסעדות הבשרים הוותיקות בארץ בעלת מוניטין של איכות אשר מושך אליו קהל ישראלי רחב. המקום יוקרתי מאוד ושונה במהות שלו ממסעדת פופאיט.

את מסעדת פופאיט הקימה אסנת יחד עם שותפה, מוטי אשכנזי, מתוך הרצון שלה במקום יותר ביתי שבו היא תוכל להכין אוכל כשר שאנשים מתחברים אליו והיא יכולה להרגיש את ההנאה שלהם ממנות מהירות, מספקות ובעיקר בריאות. את הניסיון שלה בניהול מקום גדול ויוקרתי הביאה אל מסעדת פופאיט וכיום שתי המסעדות מוכרות מאוד ואהובות על האנשים באזור.

כריך של סבתא במסעדת פופאיט. אורון קפלן,
כריך של סבתא במסעדת פופאיט/אורון קפלן

ליהנות ממנות מבית אמא

מה יותר טעים מאוכל ביתי, חם, מנחם ומזין? אם אלו הרגשות שאתם רוצים לחוש כשאתם אוכלים במסעדה, פופאיט היא בדיוק עבורכם. במסעדת פופאיט תוכלו ליהנות מאוכל איכותי מאוד, בריא יותר וטרי שמוכן במקום. מי שאוהב המבורגר עסיסי או כריך מלא בכל טוב, בהחלט יוכל להזמין זאת במסעדה. מי שרוצה להנות ממנות של בית, יוכל לבקש את מנת הבית של אותו היום. בין המנות שמכינים בפופאיט במשך השבוע: צ'ילי קון קרנה, קובה סלק, מנת קוסקוס, קציצות של סבתא ועוד.

אל המסעדה הייחודית מגיעים בכל יום אנשים רבים מהאזור והמון ילדים שאוכלים את ארוחת הצהריים שלהם בפופאיט. עבור אסנת זו שמחה מאוד גדולה וזה מסב לה המון אושר. מי שלא יכול להגיע אל המסעדה, אך רוצה להנות מהאוכל הביתי הטעים, יוכל לבצע משלוח. משלוחי המסעדה מגיעים לכל נס ציונה, רחובות, פארק המדע ובאר יעקב. להזמנות ניתן להיכנס לאתר בכתובת: https://popeyeat.co.il.

פרעצל אסאדו עם סטייל במסעדת פופאיט. אורון קפלן,
פרעצל אסאדו עם סטייל במסעדת פופאיט/אורון קפלן

יום כיף בנס ציונה וארוחת צהרים מפנקת

נס ציונה החלה את דרכה כמושבה וכיום מדובר בעיר מפותחת מאוד. עבור משפחות יש בעיר זו מספר מכובד של אטרקציות נפלאות וניתן לתכנן יום שלם של בילוי משפחתי איכותי. אם אתם מעוניינים להכיר את נס ציונה ולהנות בה, הנה מספר אטרקציות מדליקות:

כיף בפרדס - קטיף עצמי של עגבניות שרי, חצילים וגזר בשילוב עם פעילות רידוד בצק ופיתות הסאג', טיול בטרקטור ומתחם מתנפחים קסום לילדים. מקום מאוד חוויתי שניתן ליהנות בו לפחות חצי יום עם הילדים.
הגן הלאומי של נס ציונה - גן לאומי ייחודי ובו 800 דונם של טבע ירוק וקסום. מקום נפלא לטיול משפחתי ופיקניק. ניתן לעצור בפופאיט, לקחת מנות ביתיות טעימות ולאכול יחד בטבע. מומלץ!
מוזיאון בית הראשונים - לנס ציונה היסטוריה מפוארת כמושבה שהוקמה בשנת 1883. בעבר שימש המקום כבית הספר של המושבה, בית כנסת וגם בית ההגנה בזמנים מסוימים. כיום המקום הפך למוזיאון המתעד את ראשית ימיה של נס ציונה.
משחקיית הפיל הוורוד - הפיל הוורוד הוא משחקייה קסומה לילדים המשלבת קירות טיפוס, ג'ימבורי, מתחם כדורי ספוג, אומגה ועוד פעילויות אתגר לילדים.

אז אם אתם מבלים עם כל המשפחה בנס ציונה, תוכלו לתכנן לכם יום שלם של אטרקציות ולהגיע לצהרים במסעדת פופאיט הייחודית.

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully