וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוד החכם בעולם: מים חמים לפי דרישה וחיסכון בחשמל

מוגש מטעם weshow

5.12.2022 / 16:12

הכירו את טרמוביט סמארט - השילוב של דוד טכנולוגי ומערכת בקרה אלקטרונית. זה כל כך מושלם, שלא ברור למה אנחנו עדיין משתמשים בדודי שמש מהדור הישן

טרמוביט סמארט – השילוב של דוד טכנולוגי ומערכת בקרה אלקטרונית/צילום סטילס: יוסי שדה. וידאו: חברת Weshow

אופי החיים שלנו בעידן המודרני הפך להיות דינמי יותר מתמיד, ואצל רבים הוא עשוי להשתנות מידי יום. לא מעט אנשים חוזרים לביתם בתום יום עבודה מפרך בשעות שונות, כשכל מה שהם מייחלים לו הוא מקלחת טובה מנוחה.

מכירים את זה, שאתם חוזרים הביתה, מדליקים את הדוד ונאלצים לחכות שיהיו מים חמים? הדילמה תמיד זהה - כמה זמן לחכות, והאם יש מספיק מים למקלחת טובה?

עבור מי שחוזר מידי יום בשעה אחרת, שעון שבת הוא לא פתרון אידיאלי. ומי שבחן את האפשרות לחמם את המים באמצעות גז, גילה שזה דורש הקמת תשתית שעולה כמה אלפי שקלים, ושגם עלות החימום באמצעות גז עולה על עלות החימום באמצעות חשמל, בשל העובדה שנדרש לחמם את המים כל השנה. בארץ שטופת שמש כמו שיש לנו, זה מגוחך.

הכירו את "טרמוביט סמארט", השילוב שבין דוד בטכנולוגיה גרמנית ומערכת בקרה אלקטרונית ישראלית

טרמוביט סמארט – השילוב של דוד טכנולוגי ומערכת בקרה אלקטרונית. : יוסף שדה,
טרמוביט סמארט – השילוב של דוד טכנולוגי ומערכת בקרה אלקטרונית/: יוסף שדה

"טרמוביט סמארט" הוא השילוב המנצח של פיתוח גרמני - דוד טכנולוגי שיושם במאות אלפי בתים בעולם במהלך 20 השנים האחרונות. בארץ הוא מיושם כבר מספר שנים בהצלחה יחד עם "טרמוביט", מערכת הבקרה האלקטרונית המתקדמת לניהול והפעלה חשמלית של דוד המים.

השילוב המוצלח בין 2 הטכנולוגיות הללו מבטיח חיסכון כפול - מים חמים לפי דרישה וחיסכון אנרגטי משמעותי שמתבטא בחשבון החשמל.

במה טרמוביט סמארט יעיל בהשוואה לדודי שמש?

דודי השמש שהומצאו בשנות ה- 50 של המאה הקודמת עשויים ברזל ולוח פח מגולוון שמתחמם מהשמש ומעביר את החום לצינור מתכתי מלא במים. בשל החומרים שמהם הדוד עשוי, הוא נוטה לצבור חלודה ואבנית, מה שמפחית את יעילותו. כמו כן, הוא מושפע מטמפרטורת הסביבה, ולכן בהעדר קרני שמש או בעונה הקרה, כל משב רוח עלול להשפיע על טמפרטורת המים ולהפחית שוב מיעילות המוצר.

טרמוביט סמארט לעומת זאת, לא מושפע מטמפרטורת הסביבה. הדוד עשוי מנירוסטה קלה ואיכותית, אינו מחליד ומבטיח יעילות מרבית ועמידות רבה גם לאחר שנים רבות. הודות לתפוקת אנרגיה גבוהה של הקולטים ושימוש מופחת בחשמל, פחות אבנית מצטברת בגוף הדוד עצמו, וכדי לפתור זאת, ניתן להתקין אביזר מגנטי יעיל למשך שנים ללא צורך להחליף פילטרים וללא חיבור לחשמל.

חיסכון אנרגטי בכל ימות השנה

הקולטים של הדוד הטכנולוגי עשויים משפורפרות ואקום. הטכנולוגיה הזו מיושמת ברחבי העולם, גם באזורים קרים כמו שדות הקרח בקנדה, מה שמבטיח את עמידותם גם בעת קרה, ובמדינה חמה כמו ישראל הוא מבטיח יעילות מרבית וחיסכון אנרגטי משמעותי שמקצץ את הוצאות החשמל לאורך כל השנה.

בשל העובדה שדודי השמש הנפוצים בשימוש בישראל עומדים, המים שבתחתית הדוד נותרים קרים, והפרש הטמפרטורה יכול להגיע ל- 20 ואפילו 25 מעלות. למעשה, אין שום אינדיקציה לטמפרטורת המים בזמן נתון.

עם טרמוביט סמארט ניתן לקבוע את הטמפרטורה המרבית שרוצים להגיע אליה, ולראות בזמן אמת את טמפרטורת המים. מכיוון שהדוד שוכב, הפרשי הטמפרטורה מזעריים, ולכן ניתן ליהנות מנפח מים חמים גדול יותר בכל זמן נתון.

במציאות הקיימת, דוד שמש חייב להיות מוצב גבוה מהקולטים, ובשל כך הוא נתון לסכנה בזמן רוחות עזות, מה שגורע גם מהמראה הפסטורלי של קו הרקיע. את טרמוביט סמארט מתקינים בשכיבה, כך שלא רואים אותו כלל, והוא לא מציב שום סיכון בכל מזג אוויר, סוער ככל שיהיה.

"Thermobit Smart" הוא הדוד החכם והיעיל ביותר בארץ ובעולם!

טרמוביט סמארט – השילוב של דוד טכנולוגי ומערכת בקרה אלקטרונית. : יוסף שדה,
את טרמוביט סמארט מתקינים בשכיבה, כך שלא רואים אותו כלל, והוא לא מציב שום סיכון בכל מזג אוויר, סוער ככל שיהיה./: יוסף שדה

כל הטכנולוגיה הזו מספקת מערכת סולרית חכמה ויעילה מכל המערכות הקיימות בארץ. לבחירת המשתמש אפשרות לבקרה אלחוטית אוטומטית חכמה וייחודית. למעשה, מערכת "טרמוביט סמארט" חוסכת כסף - עד כ- 40% מצריכת החשמל בחורף בהשוואה לדוד שמש רגיל, ויחד עם מערכת הבקרה האלחוטית היא חוסכת עוד כ- 30% נוספים.

בנוסף, היא מחממת מהר יותר את המים ומאפשרת לכם ליהנות מטמפרטורת המים האופטימלית עבורכם בכל זמן שתרצו מבלי לשנות את אורח חייכם. עם מראה אסתטי, פרופיל אווירודינמי נמוך שניתן להתקין הן על גגות שטוחים והן על גגות רעפים ו- 5 שנות אחריות, נשאלת השאלה, למה אנחנו עדיין משתמשים בדודי השמש מהמאה הקודמת?

להזמנות ובירורים חייגו 053-373-1997
או היכנסו לאתר - https://www.thermobit.co.il

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully