וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות ניתוחי אף שחשוב להכיר במטרה להתאים את האף הנכון ביותר עבורך

מוגש מטעם VODoctors

6.12.2022 / 18:34

"מטרת העל באבחון מדויק הנה להעניק לך את האף שאת/ה רוצה, האף שנושם טוב, האף שנראה טוב, האף שנוח לך לחיות איתו. התפקיד החשוב ביותר של מנתח האף הוא לתאם איתך ציפיות ולעזור לך להיות עם האף שהכי מתאים לפנים שלך." ד"ר יצחק גולן

ד''ר יצחק גולן מנתח אפים, מומחה א.א.ג וכירורגית ראש צוואר. סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטה העברית והדסה ירושלים במסלול היוקרתי של העתודה האקדמית של צה"ל. את ההתמחות באא"ג וכירורגיית ראש וצוואר השלים בבית החולים האוניברסיטאי מרכז רפואי שמיר קמפוס אסף הרופא המסונף לאוניברסיטת תל אביב.

כבר בהתמחותו החל להשתלם בניתוחי אף פלסטיים מתקנים בארץ ובחו"ל והצטרף לתוכנית העמיתים של הפרופ' פיייטרו פלמה במילנו שבאיטליה. לאחר ההתמחות הקדיש את זמנו למגוון ניתוחי האף: ניתוחים תפקודיים לתיקון הנשימה ניתוחים אסתטיים, שחזורי אף וניתוחי סינוסים. לשם כך השלים השתלמות עמיתים קלינית ממושכת נוספת באיטליה במילנו ובוורזה במחלקה של פרופ קסטלנואובו.

בהשתלמות הממושכת של ד"ר יצחק גולן במילנו באיטליה הושיבו אותו עם דף ועפרון לצייר את הפנים ואת האף במיוחד בשחור ולבן בכדי להבין את הניגודיות. בנוסף, בסופי השבוע הוא ביקר בתערוכות של פסלים משיש ומוזיאון אנטומיה במטרה להבין את חלקי האף והפנים ואת החשיבות שבתפיסה התלת-ממדית. אין חזק מעבודת ידיים.

במילנו ד"ר יצחק גולן לקח את טכניקת הציור מתקופת הרנסנס הנקראת "אור וחושך" והשתמש בה לצורך תכנון הניתוחים. העין שלנו רואה את ההבדל בין חושך לאור ומתרגמת אותו לתלת-ממד ומרחק. השימוש בטכניקה זו מאפשר לתכנן מראש אף ופנים עם מראה אף יפה שתואם את הפנים ומתחשב בהן.

בנוסף, ד"ר יצחק גולן ביצע השתלמות בניתוחי פנים הנקראת Around The Nose בהולנד וכך הגיע להבנה שהאף הינו הדגל של הפנים! האף מייצג אותנו, הוא מהווה צומת מרכזי בנקודות החיבור בין השפתיים' לגבות ולעצמות הפנים.

היכנסו עכשיו ל-VODoctors ערוץ הבריאות האינטראקטיבי הראשון מסוגו בעולם והכירו את ד"ר יצחק גולן מקרוב

מוגש מטעם VODoctors
  • עוד באותו נושא:
  • ניתוח אף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully