וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שבונה בתים ירוקים ובטוחים שנעים לגור בהם

מוגש מטעם weshow

12.12.2022 / 10:06

הכירו את טכנולוגית GSB, שמשנה את ענף צמודי הקרקע בישראל וגלו האם המערכת הזו היא הפתרון לאתגרי הבנייה והצרכים של הקהל הישראלי

טכנולוגית GSB משנה את ענף צמודי הקרקע בישראל/צילום סטילס: חן כליפא. וידאו: חברת weshow

טכנולוגיית הבנייה של GSB SYSTEM לא דומה לשום דבר שהכרתם עד כה. הטכנולוגיה החדשנית שחלחלה לבנייה צמודת קרקע יושמה כבר ביותר מ- 1,500 בתים ומבנים, ונחשבת לחוד החנית של פתרונות הבנייה הירוקה, המבטיחה צריכת אנרגיה נמוכה לצד רמת בטחון גבוהה ביותר ובמחיר הוגן. יתרונותיה מותאמים באופן אופטימלי לשוק הבנייה הישראלי, אבל זה לא עוצר אותה מלחדור בקרוב גם לשווקים בינלאומיים.

מהי שיטת GSB, ולמי היא מתאימה?

שיטת GSB מציעה חתך קיר ייחודי שבו קיים שילוב מנצח בין בידוד תרמי גבוה כלפי חוץ ומסה תרמית גבוהה כלפי פנים הבית , דבר שמבטיח שמירה על טמפרטורה קבועה בתוך הבית בחורף ובקיץ, ומקנה נוחות תרמית יוצאת דופן וחסכון מובהק באנרגיה. הבידוד התרמי למבנה מושג באמצעות פנלים מפוליסטירן מוקצף שעוטפים את הצד החיצוני של הבית כמעטפת אחידה . המעטפת הפנימית של הבית הינה בלוק איטונג או בלוק שחור בתווך יש יציקת בטון . בשל הייחודיות הטכנולוגית, קירות שבנויים בשיטה זו מבטיחים שפע של יתרונות אופטימליים לצרכים של הקהל הישראלי ומותאמים לתנאי השטח והאקלים בישראל.

שיטת הבנייה מיועדת לבתים צמודי קרקע ללקוחות בנה ביתך, להרחבות בנייה , בפרט בקיבוצים ומושבים וכן פרויקטים של בניה רוויה עם חיפוי אבן. כולם מוצאים בשיטה יתרונות טכנולוגיים מועילים, ומעידים כי זו הטכנולוגיה החדשנית ביותר, שנותנת פתרונות אופטימליים למגוון אתגרים קונסטרוקטיביים, ביטחוניים ואקולוגיים.

טכנולוגית GSB, שמשנה  את ענף צמודי הקרקע בישראל. חן אנגלנדר,
שיטת GSB מותאמת לתנאי השטח והאקלים בישראל/חן אנגלנדר

יתרונות הטכנולוגיה

בפן הבטחוני, קירות GSB הם הפתרון המושלם לשמירה על ביטחון הדיירים באזורי עימות. בעוטף עזה נבנו מאות בתים בטכנולוגיית GSB.

כאשר בונים באזורים עם אדמות טופחות, כמו האדמות שמאפיינות את מרחב לכיש, חוף הכרמל, עמק החולה, עמק המעיינות ואזורים נוספים בישראל, למערכת GBS יש ערך מוסף ויתרון יחסי מבחינה קונסטרוקטיבית. הקירות שנבנים בשיטה זו מתאפיינים בעמידות גבוהה מפני סדיקה. זהו יתרון משמעותי, שלא ניתן לקבל בשום בטכנולוגיות בנייה קונבנציונליות

אם בבנייה ירוקה עסקינן, הרי שקירות שנבנים בטכנולוגיית GSB מבטיחים בידוד תרמי ברמה גבוהה, דבר המקנה חיסכון מובהק בצריכת האנרגיה בבית. כמו כן, עוד מיתרונות הטכנולוגיה כוללים בידוד אקוסטי ברמה גבוהה, מוגנות לאש, והתאמה לכל תנאי השטח ודרישות עיצוב אדריכליות.

ובאשר למחיר - בהתחשב באיכויות הנוצר, הוגן לכל הדעות ,עלות הבנייה תחרותית.

סטארט אפ ישראלי בתחום הקירות והמעטפת לבתים צמודי קרקע

טכנולוגיית GSB פותחה במשך כ- 14 שנים שנה על ידי החברות GSB SYSTEM וקלקר עין הכרמל. הבעלים של החברה, אילן ליאור, שעסק במשך עשרות שנים בביצוע בתחום הבנייה בטכנולוגיות ICF, פיתח יחד עם המפעל מערכת שמותאמת לשוק הישראלי ,מבוססת על טכנולוגיית ICF, טכנולוגיה שהקדימה את זמנה, ולא הצליחה לחדור לשוק הבנייה בארץ.

במה נבדלת מערכת GSB ממערכת IFC?

ישנם שני הבדלים מהותיים בין מערכות ICF רגילות ל- GSB. מערכת של GSB היא מערכת של תבנית פתוחה, המערכת מבטיחה בקרת ביצוע מושלמת של התקנת ברזל הזיון ושימוש בחישוקים כנדרש בת"י ודרישות המתכנן, מה שאינו מתאפשר במערכת ה- ICF כתבנית סגורה. ההבדל השני הוא השימוש בפנל צמנטי (בלוק צמנטי) במעטפת הבית בצידו הפנימי במקום בפנל של קלקר דבר, המקנה יתרונות רבים לדרי הבית.

עוד יתרונות שהמערכת מציעה כוללים פחת נמוך, אפשרות לחתכי קירות ברוחב משתנה, אפשרות ליישום מרחבים מוגנים, זמינות מיידית של המוצר שמיוצר בישראל ונפח הובלה קטן.

טכנולוגית GSB, שמשנה  את ענף צמודי הקרקע בישראל. אילן ליאור,
טכנולוגית GSB, שמשנה את ענף צמודי הקרקע בישראל/אילן ליאור

לפני כשנתיים הצטרף רז, בנו של אילן ,לניהול החברה. בצוות, אלעד שמנהל את ליווי הפרויקטים והכשרת הצוותים בשטח, מאור שמרכזת את קשרי הלקוחות והמתכננים, ועדה שמנהלת את המשרד ואת הלוגיסטיקה המורכבת של הספקות לפרויקטים ולבתים פרטיים בכל רחבי הארץ. החברה מספקת ציוד ייעודי לתמיכת הקירות שנבנים בטכנולוגיית GSB בזמן היציקה.

עד כה נבנו קרוב ל- 1,500 בתים ברחבי הארץ, חלק לא מבוטל מהם בהרחבות בקיבוצים.

החברה מודעת לעובדה שהחדרת מוצרים חדשים בענף הבנייה מחייבת ליווי מסיבי ומתן מענה מקצועי לכל לקוח, בין אם הוא בעל מקצוע , מתכנן או לקוח פרטי שבונה את ביתו, ואילו הלקוחות יודעים שהם מקבלים בית שבנוי בטכנולוגיה מתקדמת, וחדשנית שנותנת מענה מיטבי לתנאים האקלימיים של הארץ ולצורך לבנות בית שיקנה מוגנות וביטחון.

ולמידע נוסף בקרו באתר החברה>>> https://gsbsystems.co.il


או בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/gsbsystemsltd

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully