וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם אתם יכולים לעבור לאורח חיים בריאים

בשיתוף TI SWIM

14.12.2022 / 17:40

מיליוני אנשים בארה"ב ומאות אלפים בישראל כבר למדו לשחות חתירה במהירות וללא מאמץ בשיטת TI - בביה"ס לשחייה הגדול בעולם - ועשו שינוי משמעותי באורח החיים שלהם

ואז קרה משהו ששינה את הכל...

מכירים את אלה שנולדו ספורטאים? אז אני בדיוק ההיפך מהם, אף פעם לא אהבתי ספורט, הברזתי משיעורי התעמלות בבי"ס, הייתי מהילדים שמסיימים אחרונים את הריצה בהתנשפות וכאב בצד ובמשך הרבה שנים זה עבד לי.

צחקתי על חברים שרצים ומתאמנים, עישנתי קופסת סיגריות ביום ושמתי פס על הכל. הייתה לי קריירה מצליחה, הרווחתי מלא כסף.

ואז קרה משהו ששינה את הכל...

מיליוני אנשים בארה"ב ומאות אלפים בישראל כבר למדו לשחות חתירה במהירות וללא מאמץ בשיטת TI - בביה"ס לשחייה הגדול בעולם! - ועשו שינוי משמעותי באורח החיים שלהם

במיוחד לכאלו שלא עושים ולא מתמידים בספורט - הדרך הטובה ביותר לאמץ אורח חיים בריא וספורטיבי ולהפחית במשקל! ללמוד לשחות חתירה למרחקים בלי להתעייף תוך 10 שבועות!

לימודי שחיית חתירה. TI SWIM,
לימודי שחיית חתירה/TI SWIM

בגיל 30 הגעתי למצב שאני לא רואה את כפות הרגליים כי הכרס מסתירה לי. הייתי 30 קילו יותר. שמן ורופס... הבנתי שזו לא הדרך שבה אני רוצה לחיות. נמאס לי והגעתי למסקנה שעבודה ואוכל הם לא הכל בחיים. התחלתי ללכת על הליכון ועשיתי דיאטה. ואז נפצעתי בברך והרופא שלח אותי לשחות חתירה במקום ללכת.

אחרי פחות מ- 5 דקות במים גיליתי שני דברים לגבי שחיית חתירה:
1. שאין לי אוויר אחרי 2 בריכות
2. שאני הכי איטי בבריכה

מהביקור הזה בבריכה כל החיים שלי השתנו

חיפשתי פתרון בגוגל. ולגמרי במקרה, או שלא, נחתתי באתר של TI העולמית. האתר היה ברור ומעניין. אח"כ הבנתי ש- TI היא ביה"ס הכי גדול בעולם ללימודי שחייה עם סניפים בכל העולם... קניתי DVD והתחלתי ללמוד שחיית חתירה בהתכתבות.

היו המון משברים בדרך וזה לקח זמן להבין איך ומה לעשות, שנתיים עד שהגעתי למצב שבו השחייה שלי הזכירה מישהו ששוחה חתירה... שנתיים של ניסוי וטעייה, אבל לאט לאט הצלחתי. למרות ההצלחה הרגשתי שזה עדין לא היה "זה". כמוצא אחרון החלטתי לטוס לארה"ב ל- 48 שעות לסדנת סופשבוע בניו יורק. רצה הגורל שמי שהעביר את הסדנה היה מייסד השיטה טרי לוכלין שעל כוס תה בסוף הסדנה הציע לי להביא את TI לישראל. כמה חודשים אח"כ, לפני למעלה מ- 16 שנה הסניף הישראלי הראשון של TI קם.

4 שנים אחרי שקפצתי למים ולימדתי את עצמי לשחות חתירה בהתכתבות, הקמתי בזיכיון בינלאומי בית ספר לשחייה שיודע לעשות קסמים. ללמד כל אחד לשחות חתירה בזמן קצר. הכי קצר בעולם היום, אחרי 16 שנים של פעילות, טיאיי הוא בית ספר גדול עם 70 סניפים ועשרת אלפים תלמידים חדשים מידי שנה.

שחיית חתירה היא הפתרון המושלם למי שרוצה להתחיל לעשות שינוי ולאמץ אורח חיים בריא וספורטיבי

מדי שנה מגיעים ל TI ישראל אלפי תלמידים חדשים 70% מהם מעולם לא למדו לשחות חתירה, חלקם הגדול אינם בכושר ואף פעם לא הצליחו לאמץ ולהתמיד באף ענף ספורט אחר - גרף הלמידה ברוב ענפי הספורט הוא ארוך ודורש מאמץ וזמן רב כדי להגיע להישגים טובים. ב- TI הם חווים מהפך!

טכניקה במקום מאמץ
שחייה היא לפני הכל טכניקה - הסוד הוא לא בכושר או במאמץ אלא בתנועה נכונה במים. בניגוד לריצה או הליכה שהן פעילויות טבעיות, שחייה דורשת רמת מיומנות אחרת שרובנו לא למדנו.

רמת החיכוך בין הגוף למים מאוד גבוהה והיא הגורם המקשה ביותר על ההתקדמות במים. אם ניסיתם פעם לרוץ במים גיליתם שזה קשה מאוד, כי המים דחוסים פי 800 מהאוויר והפעלת יותר כוח רק מגבירה את החיכוך.

למה דווקא שחייה בשיטת TI - במה היא שונה מענפי ספורט אחרים?

  • מתאימה לכל גיל, משקל ורמת כושר גופני
  • כניסה מהירה לכושר
  • מפעילה קבוצת שרירים רבות
  • מתאימה במיוחד לאנשים שלא מצליחים להתמיד בספורט
  • שורפת הרבה קלוריות - בנוסף לפעילות הגוף משקיע אנרגיה בחימום עצמי במים
  • שחייה בשיטת TI מונעת ופותרת כאבי גב ומפרקים ומומלצת ע"י אורטופדים, כירופרקטים ופיזיותרפיסתים (בעוד שחייה בסגנון החזה עלולה לגרום לפציעות גב וברכיים
  • אין עומס על השלד והמפרקים - מינימום פציעות
  • מתאימה במיוחד לאנשים כבדי משקל ונשים בהריון
  • עקומת למידה מהירה במיוחד - מאפשרת להגיע לתוצאות מרשימות תוך פרק זמן קצר
  • שחייה מוכחת מחקרית כבעלת השפעה מיטיבה על: שינה, מצב הרוח והורדת סטרס, אסתמה, לחץ דם ועוד…

TI - ללמוד לשחות חתירה למרחקים בלי להתעייף תוך 10 שבועות

  • TI הוא בית הספר הגדול בעולם ללימוד שחייה למבוגרים, בשיטה בלעדית אשר פותחה לפני 30 שנה על ידי מאמן השחייה פורץ הדרך, טרי לוכלין.
  • ב- TI תלמדו שחיית חתירה נכונה לפי תכנית וסטנדרטים כלל עולמיים
  • תכנית הלימוד המקיפה ביותר בתחום הכוללת מרכיבים עיוניים ומעשיים ומעטפת שלמה שמבטיחה שתצליחו
  • אנחנו מלמדים שיעורי שחייה בקבוצות קטנות של עד 6 תלמידים כאשר המדריך מלמד מתוך המים
  • משך השיעור הוא 60 דקות, שיעור בשבוע במשך 10 שבועות
  • פריסה ארצית רחבה של מעל 70 סניפים - קרוב ונוח
  • אחריות לתוצאות
דירוג פייסבוק וגוגל של TI SWIM. TI SWIM,
דירוג פייסבוק וגוגל של TI SWIM/TI SWIM

הסוד הכי חשוב לדעת על שחיית חתירה - סרטון הדרכה חינם!

TI מוכרת חבילות שחייה מקיפות הכוללות 3 רכיבים

1. תכנית ליווי דיגיטלית
הנטפליקס של השחייה! התוכנית כוללת סרטונים, דוגמאות של התרגילים שנלמדים בכל שבוע, תכנית תרגולים שבועית, חומר רקע תיאורטי, הכוונה, פתרון בעיות נפוצות וחומרי העשרה

2. הדרכה מעשית
10 שיעורים פעם בשבוע, ביום ושעה קבועים בקבוצות קטנות של 6 אנשים כאשר המדריך מלמד מתוך המים, משך השיעור הוא 60 דקות

בתום 10 השיעורים - חודש אימונים חינם המאפשר לכם להתאמן יום יום (למעט שבתות) עם מאמן צמוד בקבוצות האימון

3. פתרון 360 מעלות
משקפת Zoggs מקצועית, אבחון תזונאי, הנחות בלעדיות ברכישת ציוד,תכני TI העולמית, 5 קורסי אונליין, ספרי הדרכה, אימון ים ועוד

האחריות שלנו - מתחייבים שתצאו שחיינים - בלי אותיות קטנות
ברגע שבחרתם ב TI נתתם את אמונכם בנו ואנחנו כאן כדי לעמוד מאחורי ההבטחה שלנו. לכן אנחנו מתחייבים בפניכם שאם עד סוף התוכנית לא תצליחו לשחות בשיטת TI נלמד אתכם ללא עלות נוספת על חשבוננו עד שתדעו!

אין עוד אף בית ספר לשחייה שנותן כזו התחייבות!

איך אנחנו יכולים לתת כזו התחייבות? פשוט מאוד - יש לנו את שיטת לימוד השחייה המובילה בעולם, לא סתם הפכנו לגוף הגדול בתחומו בישראל ובעולם - אתם מקבלים את המוצר הכי איכותי שיש.

מה אתם צריכים לעשות כדי להצליח? להגיע לכל השיעורים ולתרגל, השאר עלינו!

תשקיעו בעצמכם 10 שעות ותקבלו מתנה לחיים!

TI מתאימה לכולם, לא משנה מה גילכם או רמת הכושר שלכם. 70 אחוז מהתלמידים שלנו לא ידעו לשחות חתירה לפני הקורס. תוך 10 שבועות בלבד הם מרגישים שנולדו למים, זה משנה חיים. אתה יוצא מכאן עם סט כלים שמאפשרים להתמיד וליהנות מכל בריכה. אבל זה יותר מזה. זה כלי לשינוי בחיים. מה שקורה לאנשים אחרי זה הוא לא פחות ממהפך. שינוי דרמטי באורח החיים שבא מבפנים ולכן גם מצליח. אני מגדיר את זה כקילר אפליקיישן לשינוי באורח החיים - ומי שמחפש לעשות את זה חייב לנסות.

לקוחות ממליצים על לימודי שחיית חתירה ב-TI. TI SWIM,
לקוחות ממליצים על לימודי שחיית חתירה ב-TI/TI SWIM
בשיתוף TI SWIM
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully