וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עדיין צריך בכלל צלם אירועים? התשובה מפתיעה

מוגש מטעם weshow

14.12.2022 / 18:08

בעידן שבו לכל אחד יש מצלמה ביד, האם אתם באמת זקוקים לצלם אירועים? רותם פוטוגרפי נותן תשובה מפתיעה, שווה קריאה

בעידן שבו לכל אחד יש מצלמה ביד, האם אתם באמת זקוקים לצלם אירועים? רותם פוטוגרפי נותן תשובה/צילום סטילס: תומר רותם. חברת Weshow

צילום הוא הכלי החזק ביותר שמספר לנו מי אנחנו ועל העולם סביבנו תוך איסוף ושמירה של זיכרונות. קשה לחשוב על דרך טובה יותר לתעד ולנצור את הרגעים יקרי ערך של החיים עם האנשים שאוהבים. אחת ההחלטות הטובות ביותר שתוכלו לקבל בזמן תכנון אירוע היא להזמין צלם מקצועי שידע לעשות את זה הכי טוב שאפשר.

זה לא משנה איזה סוג של אירוע מתכננים. זה יכול להיות אירוע קטן ואינטימי או גדול וגרנדיוזי, עם מספר שונה של אורחים, בתוך סביבה ואווירה שונה, כדי להבטיח לכם צלם אירועים מקצועי שלא יפספס את הרגעים הכי חשובים, מעניינים, מצחיקים ומרגשים, אתם חייבים לבחור בקפידה. העניין הוא, שהתמונות החשובות יוכלו לספר את הסיפור של האירוע שלכם, במקום להיות תמונות שזרוקות בארון. לכידת הרגעים המיוחדים תנציח רגעים ששווה לזכור ולתלות על הקיר או לתת מתנה לאנשים שגרמו לרגעים האלו לזהור.

רותם פוטוגרפי, צלם אירועים שלא עוצר כשאומרים לו קאט, מעניק לקהל הלקוחות שלו שירותי צילום מקצועיים יחד עם מגוון אטרקציות לאירועים, הכוללות עמדות צילום לאורחים ומגנטים. בין בריתה לצילומי טראש לחתונה תפסתי אותו לשיחה.

Rotem photography. תומר רותם,
רותם פוטוגרפי, צלם אירועים שלא עוצר כשאומרים לו קאט/תומר רותם

עד היום, ראיתי בו האיש והמצלמה, מי שמצלם את האירועים המשפחתיים בנהריה והסביבה, וכל שמחה ואירוע ששווה לזכור באזור הצפון. שיחה קצרה בארבע עיניים גילתה לי שמדובר בעיקר בנשמה גדולה, במי שרוצה יותר מכל לתת לאנשים סיבות לחייך ולשמוח ולהנציח רגעים בלתי נשכחים בחיים.

רותם: "זה מאוד רחב להגדיר את העבודה שלי כצילום אירוע או תיעוד. אני מצלם רגשות, אני לוכד הבזקי רגעים שמעוררים מחשבות, תהיות והשראה, אני כל הזמן מחפש את השנייה הזו שתעורר משהו במי שיצפה בתמונה. לאנשים יש נטייה לרצות את התמונה המושלמת, אבל בפועל, התמונות הכי יפות הן אלו שקורה בהן משהו - במבט, בחיוך, בעווית של הפנים או במחווה. בסופו של דבר, דווקא ברגעים הקטנים האלו אנשים עוצרים ואומרים "איזו תמונה מדהימה".

כשכולם אוחזים את הסמארטפון ביד ומתעדים כל רגע ללא הפסקה, עד כמה לך כצלם יש ערך מוסף לאירוע?

רותם: "צלמי אירועים הם אנשי מקצוע שמצוידים בכישורים ובציוד, אבל גם ביצירתיות ובראייה שונה משל מי שעומד בצידה השני של המצלמה. נכון שהיום יש יוטיוברים, טיקטוקרים ואושיות אינסטגרם שלמדו ליצור תמונות וסרטונים ברמה מאוד גבוהה, אבל ההבדל הוא לא רק באיכות התמונה, אלא בגישה שאיתה באים לצלם.

"תחילה, אני מעדיף לתעד את האירוע ולהתערב כמה שפחות. בימינו, רבים מאלו שמחזיקים את המצלמה בנייד לא מבינים מה זה אומר בכלל. הכל מפולטר, הכל מהונדס ובדרך כלל התמונות לא משקפות את המציאות כמו שהיא. כשלוכדים רגע אמיתי ומרגש, לא צריך את כל הקישוטים האלו, הם הופכים להיות אלמנט שגורע מהתמונה והורס את האותנטיות שבה".

אתה אומר למעשה, שיש משהו אמין יותר בצילום של צלם מקצועי

רותם: "בהחלט. צילום אירועים מקצועי מעניק לאירוע או אמינות. בין אם מדובר באירוע חברה, בטקס חינה מסורתי או במסיבת יום הולדת, צילום מקצועי הוא תמיד טוב יותר ואמין יותר. כשמדובר בתמונות שמתקשרות לעסקים, זה אחד הדברים החשובים ביותר שנקשרים למיתוג ושיווק".

Rotem photography. תומר רותם,
Rotem photography/תומר רותם

ליצירת קשר ומידע נוסף על חבילות הצילום של רותם פוטוגרפי לבר/בת מצווה או לחתונה חייגו
050-305-9886

לדף הפייסבוק של רותם>>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully