וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינופלסטיקה ופלסטיקה של הפנים - ד"ר ערן גליקסון, מהרופאים המנתחים היחידים בישראל שסיימו שתי התמחויות-על קליניות בחו"ל

מוגש מטעם VODoctors

15.12.2022 / 13:09

"ההכשרה המתקדמת שלי בארץ ובחו"ל וההתמקדות שלי באזורי האף, הפנים והצוואר, מקנים לי ידע נרחב והבנה של המבנה האנטומי והפרופורציות האסתטיות, מה שמאפשר לי להשיג תוצאה יפה בעלת מראה טבעי." ד"ר ערן גליקסון

ד''ר ערן גליקסון, מומחה אף אוזן גרון וניתוחי ראש צוואר, הוא בין הרופאים והמנתחים הבודדים בארץ שסיימו שתי התמחויות-על קליניות בחו"ל, למד ועבד עם מומחים מובילים בצפון אמריקה בעלי שם בין-לאומי. פעיל אקדמאית, מדריך ומרצה בכנסים בארץ ובחו"ל. במהלך הכשרה של כ-8 שנים בארץ ובחו"ל בניתוחי אף אוזן גרון, ניתוחי ראש וצוואר ובהמשך ניתוחים פלסטיים ושחזוריים של האף, פנים וצוואר, ביצע אלפי ניתוחים המתמקדים באזורים הספציפיים הללו.

רינופלסטי - זהו המינוח המקצועי לניתוח אף. במידה ואתם מעוניינים בניתוח לשיפור מראה ו/או תפקוד האף זה הניתוח שכדאי לכם לשקול לבצע. ד"ר ערן גליקסון מבצע את הניתוח תוך תשומת לב מקסימלית לשמירה על תפקוד האף ושיפור התפקוד במידת הצורך.

ד"ר ערן גליקסון מבצע ניתוח בטכניקה ייחודית למתיחת פנים Deep Plane Facelift. בטכניקה זו נעשית הפרדה וניוד גם של שכבת הרקמות העמוקה יותר כדי לקבל שיפור מקסימלי ועמיד לאורך זמן. לאחר ניוד ומיקום מחדש של הרקמות בשני הצדדים וסילוק עור ושומן עודפים ייווצר קונטור צעיר ויפה יותר של מרכז הפנים וקו הלסת. לפעמים יידרש גם חתך נוסף מתחת לסנטר כדי למתוח יותר את הקפלים בצוואר.

היכנסו עכשיו ל-VODoctors ערוץ הבריאות האינטראקטיבי הראשון מסוגו בעולם והכירו את ד"ר ערן גליקסון מקרוב

מוגש מטעם VODoctors
  • עוד באותו נושא:
  • ניתוח אף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully