וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון הג'ודו שהוא בית חם לילדים זקוק לעזרה

מוגש מטעם weshow

18.12.2022 / 15:06

חשוב שתדעו שיש מועדון ג'ודו מיוחד בבת ים, שהוא גם בית חם לילדים ונוער, הזקוק בדחיפות לתמיכה כספית על מנת להמשיך לקדם אותם ולסלול להם את הדרך להצלחה!

ג'ודו ליאור - בית הספר לג׳ודו בבת ים/חברת Weshow

הכירו את ליאור לנדסברג, מאמן ג'ודו ותיק
ליאור הוא מאמן ג'ודו ותיק הסולל לילדים ונוער את הדרך למצוינות בכל תחומי החיים עם מטרה ברורה לעמוד בכל המטלות (לימודים, משפחה, חברים, עיסוק בספורט) באופן מקסימלי. הכירו את מועדון הג'ודו שהוא גם בית וזקוק לעזרת ספונסרים המעוניינים לסייע כלכלית במימון ביגוד ונסיעות למחנות אימונים ותחרויות.

"נעים מאד גם לי, שמי ליאור, מאמן ג'ודו בבת ים, עליתי לארץ 50 שנה, בוגר הדסים, שירתי בצנחנים, הייתי מורה לחינוך גופני 18 שנה ובוגר ווינגייט. את מועדון הג'ודו פתחתי לפני 40 שנה בשנת 1982. עשיתי המון דברים לפני שהתחלתי לאמן ומאז ועד היום, מנהל את מועדון הג'ודו עם הרבה אהבה והשקעה כאשר במהלך השנים בניתי סביבה בריאה ונעימה שכיף ונעים להיות בה. המועדון מחולק לפי קבוצות גיל מגיל 4 ועד גיל 70, בנים ובנות."

מועדון של אלופי ישראל

"במשך 40 שנה המועדון זכה אין ספור פעמים בכתר "אלוף המדינה לבוגרים" - המועדון הראשון והיחיד שהתחרה בתחרות גביע אירופה לבוגרים בשנות התשעים. יש לנו מאות אלופי ישראל, ורק בארבע שנים האחרונות הצטרפו עוד אלופי ישראל בקבוצות הבוגרים. במועדון גדלו דורות על גבי דורות של חניכים וחניכות שהפכו להיות אלופי אירופה ומדליסטים בתחרויות בינלאומיות ואלו הישגים מרשימים מאד שהושגו בעבודה קשה, התמדה והקשבה".

ג'ודו ליאור -  בית הספר לג׳ודו בבת ים. ליאור לנדסברג,
ג'ודו ליאור - בית הספר לג׳ודו בבת ים/ליאור לנדסברג

מועדון שהוא בית

"במשך כל השנים וגם עכשיו, אני מעניק מעטפת מלאה במועדון. יש מאמן כושר, שלושה מאמנים ואותי כמנהל האחראי על מגוון רחב של תחומים, כולל התחום האישי.

כמעט מידי יום בבוקר, כל הספורטאים מתאמנים ואוכלים ארוחת בוקר ולאחר מכן כולם מתפזרים למסגרות שלהם. המועדון הוא כמו בית שני לילדים וזו הייתה המטרה. הם יודעים שתמיד יש למי לפנות חוץ מהמשפחה ולקבל מענה לכל צרכיהם. הילדים הם כמו המשפחה שלי ואני מעורב גם בחייהם האישיים ועוזר במה שאני יכול גם בבית ספר ואף כשהם בצבא. מדובר בקהילה, במשפחה אחת גדולה.

המועדון שלנו מעניק להם אף יותר מבית ספר. האוכלוסייה שמגיעה לכאן מצויה במצב סוציואקונומי לא גבוה במיוחד, ויש לא מעט שמתאמנים חינם כי אין להם להוריהם אפשרות כלכלית. אני בעצמי משתדל לתמוך בחניכים כלכלית בגבולות היכולת שלי, כי אני באמת אוהב אותם, רוצה לקדם אותם ועוזר להם במה שאני יכול למרות התקציבים משום שהם לא מספיקים ויש צורך בעוד משאבים".

ג'ודו ליאור -  בית הספר לג׳ודו בבת ים. ליאור לנדסברג,
ג'ודו ליאור - בית הספר לג׳ודו בבת ים/ליאור לנדסברג

כיצד נוכל לעזור לך?

"המדינה משקיעה בספורטאים מגיל 16 (ספורטאים שמגיעים לנבחרות ולהישגים) ועל מנת להגיע להישגים האלה יש הרבה צורך בהשקעה בדרך הכוללת נסיעות, מחנות אימונים בארץ ובחו"ל, טיפולים בשעת הצורך וכל זה נופל על ההורים. הורים שאינם עמידים לא יכולים לעמוד בתקציב ההוצאות ולכן לא ניתן להשקיע בספורטאי על מנת שיגיע לרמה הכי גבוהה שניתן. ספורטאי שמגיע בגיל 16 לנבחרת ישראל ואין מאחוריו ניסיון מוכנות אימונים בגיל צעיר יותר, הסיכוי שיצליח הוא מאד קטן.

"כל הספורטאים הם בעיקר נוער ובוגרים המתאמנים 6-12 אימונים בשבוע. חלק גדול מהאימונים הם לקראת נבחרות ישראל, לכן מדובר בהוצאה כספית גדולה הכוללת ביגוד, נסיעות לטורנירים בינלאומיים ועוד. יש שיתוף פעולה עם עיריית בת ים וסגן עם ראש העיר ירון לוי שבאמת עושה ככל יכולתו ומשתף פעולה. אך לעירייה אין אפשרות לעזור כמה שהם רוצים בשל הקושי באמצעים כלכליים, לכן אני זקוק לספונסרים המעוניינים לאמץ את המועדון שלנו ולעזור לנו כלכלית שנוכל לקדם אותם בצורה הכי טובה שאפשר."

ספורט וחינוך - שילוב מנצח

"יש לי מטרות ברורות שאותן אני מעביר לכל החניכים במשך 40 שנות עבודה איתם: משמעת ברזל, מסירות, התמדה, יושר ולקיחת אחריות. החינוך הוא בראש וראשונה כי בלי זה אי אפשר להגיע להישגים. אני מסביר להורים כיצד להתנהג נכון ומה זה ספורט הישגי ורק אחר כך מתחיל לעצב מכל ילד אלוף בג'ודו וגם בן אדם ערכי שאפשר לסמוך עליו. מדובר במפעל חיים המשלב חינוך עם ג'ודו ואני מאד מאמין שיש תוצאות טובות בהישגי הג'ודו בגלל החינוך."


אנחנו זקוקים לתמיכה כספית שנוכל לדחוף את הילדים יותר גבוה בכל התחומים.
יש מחסור בביגוד לחניכים וחסר מימון לנסיעות למחנות אימונים ותחרויות. וכן עזרה לספורטאים בוגרים שיהיה להם כסף לחיות עם שקט נפשי. נשמח לקבל מספונסרים כל עזרה אפשרית.

ליאור לנדסברג
כתובת: החשמונאים 31 בת ים (ככה תגיעו בווייז)
טלפון ליצירת קשר: 052-678-6668
אימייל: lior@judo-lior.co.il
וואטסאפ
עמוד האינסטגרם
אתר האינטרנט - ליאור ג'ודו


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully