וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

eSIM לחו"ל - כל מה שצריך וחשוב לדעת

מוגש מטעם wifly

19.12.2022 / 15:28

טסים לחו"ל ורוצים להשאר מחוברים? הכירו את הסים הוירטואלי (eSIM) - מהיום אין כל צורך להמתין לסים פיזי ולהחליף את הסים הקיים - ויש לזה המון יתרונות כשרוצים לרכוש חבילות גלישה לחו"ל עם שיחות ואינטרנט

אנחנו חיים בעידן שונה לחלוטין וכזה, המאפשר לנו ליהנות מיתרונות מדהימים של טכנולוגיה חדשה, לה לא הייתה לנו גישה בעבר. היום, אי אפשר לדמיין טיול בחוץ לארץ ללא הנייד. במידה רבה, בלי אינטרנט, קשה מאוד להסתדר גם ביום יום המוכר והידוע, וודאי כאשר אנחנו יוצאים לבילוי במדינה אחרת. בה אנחנו פתאום צריכים לנווט בלי להכיר את הרחובות ולהבין, איפה בדיוק ממוקמת המסעדה הטובה ביותר בסביבה, האם יש כרטיסים למועדון אליו אנחנו מתכננים להגיע ועוד?

חבילת eSIM לח"ול היא הפתרון המושלם עבורכם. באמצעות החבילה הייחודית הזו, תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי במגוון מדינות, לשמור את מספר הסים שלכם במעבר בין המדינות השונות ובעיקר, בזכות טכנולוגיה חדשה, תוכלו להתקין את הסים בכל מקום, ללא פעולה ידנית של איש שירות, הגוזלת זמן יקר. רוצים לדעת איך העסק הזה עובד בדיוק? הישארו עימנו.

eSIM לחו"ל. wifly,
eSIM לחו"ל/wifly

למה אנחנו צריכים להחליף את הסים של המכשיר בחוץ לארץ?

אנחנו כל כך רגילים לכך שאנחנו צריכים להחליף את הסים של הטלפון בחוץ לארץ, עד כדי כך שהרבה פעמים, אנחנו לא עוצרים לחשוב, כי הפעולה הזו מעט מוזרה לא? אם האינטרנט בטלפון עובד מצויין בארץ, למה הוא לא עובד בכל מדינה עם תשתיות לקליטה של תקשורת אלחוטית? הסיבה נוגעת לחברות התקשורת. לכל חברת סלולר יש תשתית אלחוטית השייכת לה. כדי להשתמש באינטרנט אלחוטי ועל מנת להוציא שיחות מהמכשיר, אנחנו צריכים למעשה להתחבר לאנטנה של חברת התקשורת שלנו. מטבע הדברים, לחברות תקשורת ישראליות אין מערכות קליטה סלולארית בחוץ לארץ. לכן, כל שיחה שיוצאת מחו"ל הופכת יקרה יותר, בגלל התקשורת הכפולה, של חברת התקשורת הישראלית עם המקבילה הזרה ולכן, טלפון חכם לא יכול להתחבר לאינטרנט בלי שנבחר להטעין אותו בחבילת גלישה במדינה אליה אנחנו יוצאים לחופשה.

מה היתרונות של eSIM?

eSIM חבילות גלישה בחו"ל, זו מערכת שפותחה במיוחד כדי לפתור כמה אתגרים מוכרים, בניסיון להחליף את כרטיס הסים במכשיר החכם. הראשון, זה הזמן שהולך בניסיון להגיע למקום בו אפשר יהיה לבצע את ההתקנה של הסים החדש, במדינת היעד. לא רק שהזמן היקר של החופשה, יוצא במטרה להגיע לכתובת המדויקת, של חברת התקשורת בה בחרנו בחוץ לארץ, אלא שפרק הזמן, מהנחיתה ועד להתקנה של חבילת הגלישה, מותירה אותנו בבעיה, בלי המכשיר היקר, אותו אנחנו צריכים כדי להסתדר במדינת היעד. בנוסף, בעיקר בעלי עסקים אבל לא רק, מתאכזבים מהשינויים הדחופים של מספר הטלפון הנובעים, כתוצאה מתחלופה בתדירות גבוהה של כרטיס הסים החדש. אם תבחרו ללכת על מערכת התמיכה של eSIM חבילות גלישה בחו"ל, תגלו כי הבעיות הללו נפתרות באחת. המאפליקציה החכמה מאפשרת לכם להתקין סים אלחוטי למכשיר, מכל מקום בו תהיו. תקבלו מספר קבוע שילווה אתכם בנסיעות לחו"ל ועוד.

רגע, יש עוד כמה יתרונות חשובים
חבילת eSIM חבילות גלישה חו"ל מאפשרת לכם לקבל תמיכה טלפונית בעברית, מכל מקום בו תהיו. הרי כמה פעמים ניסיתם להסביר לאיש המכירות המקומי מה אתם צריכים בדיוק? תוכלו להטעין את חבילת התקשורת, בכל פעם מחדש, כך שגם במידה ואתם טסים פעמים רבות בשנה, ליעדים שונים, למעשה, תוכלו לחסוך כסף רב, פשוט כי המערכת תמיד קיימת עבורכם, אתם אלו שמחליטים מתי ואיך להפעיל אותה וכמובן, לכמה זמן בדיוק, בכל פעם. כמובן, תהיה לכם האפשרות לקבל שיחות נכנסות ללא תשלום וללא הגבלה. כך שבהחלט, מדובר על האופציה המשתלמת ביותר עבורכם.

אנחנו כאן בשבילכם תמיד
חסר לכם מידע נוסף כדי לקבל החלטה? רוצים להתקין את המערכת בשביל הטיסה הבאה? אנחנו ממתינים לכם כאן. Esim חבילות גלישה בחו"ל, חבילה סלולארית ייחודית, ראשונה מסוגה בישראל, ממתינה רק לכם.

מוגש מטעם wifly
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully