וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מפטרת ציפורניים? גלו את הפרופסור שיחזיר לכם את הביטחון ללכת יחפים כבר בקיץ הקרוב

מוגש מטעם פרופסור רינייל

20.12.2022 / 11:22

מספיק שתלכו יחפים בבריכה, במקלחות בחדר הכושר או תדרכו על רצפה רטובה בחוץ, ואתם עלולים להידבק בפטרת ציפורניים. מהם התסמינים וכיצד ניתן למנוע אותה?

אם גם אתם נמנעים מללכת עם כפכפים או ללכת יחפים בגלל שהציפורניים שלכם הצהיבו ואיבדו את החן אתם לא לבד, פטרת הציפורניים היא מחלה זיהומית המשפיעה על כ-10% מהאכולוסייה הבוגרת בעולם. וכן קשה מאוד לגרום לה להיעלם לאחר שנדבקים.

אם גם ניסיתם תרופות סבתא שונות, בהן אקונומיקה, לייזר, או כל מיני תכשירים מבית המרקחת על מנת להיפטר מהפטרת בציפורניים וללא הצלחה, הכתבה הזאת בשבילכם.

טיפול נגד פטרת ציפורניים. פרופסור רינייל,
ניסיתם כל תכשיר אפשרי נגד פטרת מבית המרקחת?/פרופסור רינייל

מהי פטרת ציפורניים?

הסובלים מפטרת ציפורנים, לרוב יראו שינוי צבע בציפורן שתצהיב, במקרים קשים יותר הציפורן תתרומם, תתפורר, ואף תשחיר. מכיוון שמדובר בפטרייה, בהעדר טיפול מתאים, ציפורניים נוספות ידבקו ואף מי שיבוא במגע עם מי שכבר נדבק, בעיקר במקלחות משותפות ובשימוש למשל באותו קוצץ ציפורניים.

חשוב לדעת שלמרות הסטיגמה, אין שום סיבה לאשמה אישית או לבושה, שכן כל אדם יכול להידבק ללא שום קשר לרמת ההיגיינה האישית שלו או לחוזקה של המערכת החיסונית. מספיק ללכת יחפים במקומות ציבוריים, בפרט אלו שיש בהם רטיבות מוגברת כמו בבריכה, במקלחות המשותפות, בחדר הכושר ואף במכוני היופי או בפדיקור על מנת להיחשף לזיהום הפטרייתי.

כמו כל פטריה, הפטריה משגשגת בחושך בחום ובלחות, והיא לא רק ענין קוסמטי, אלא גם ענין רפואי שצריך לקחת בחשבון בכל הנוגע להזנחת הטיפול, היא יכולה להתפשט לשאר הציפורניים וכמו כן לעור, אך באופן מקומי בלבד.

דווקא בחורף?
נכון, הנעליים משמשות כמעין "בית גידול" אידיאלי לפטריות (וכן לחיידקים ווירוסים) בגלל הלחות, החום, החשיכה והחוסר בניקיון מתמיד בחלקם הפנימי. יחד עם זאת, דווקא פיתוח ישראלי יחודי, "פרופסור רינייל" מתאים לשימוש דווקא בחורף, ולמעשה מהווה פתרון שניתן לשימוש גם בחודשי החורף וגם עם נעליים סגורות, כך שבקיץ הקרוב כבר תוכלו ללכת לים עם כפכפים

רוצים להתנסות ולהעלים את הפטריה שלכם? השאירו פרטים

טיפול נגד פטרת ציפורניים. פרופסור רינייל,
הפרופסור שיחזיר לכם את הביטחון ללכת יחפים כבר בקיץ הקרוב/פרופסור רינייל

"פרופסור רינייל"- הנו תכשיר טבעי, בעל פורמולה יחודית לשימוש ביתי, ברישיון משרד הבריאות, תכשיר שהשימוש בו פשוט וקל, צריך לטפטף פעמיים ביום, פעם בבוקר ופעם בערב- שתי טיפות על כל ציפורן נגועה, הטיפות נספגות בשכבת העור שמתחת לציפורן ובחלוף שתי דקות ניתן לגרוב גרביים ולנעול נעליים ולהמשיך בשגרת היום.

טיפול נגד פטרת ציפורניים. פרופסור רינייל,
טיפול נגד פטרת ציפורניים/פרופסור רינייל

כבר לאחר שבועיים ניתן לראות שינוי במצב הציפורן, וסייקל השימוש המלא אורך כחודשיים, את הטיפול ניתן להשלים גם עם סבון טיפולי מאזן לחות של המותג.

גם שחקן נבחרת ישראל בכדורסל בעבר עידו קוז'יקארו ניסה את הטיפול והמליץ עליו

עידו קוז'יקרו ממליץ על טיפול נגד פטרת ציפורניים של פרופסור רינייל/יח"צ
מוגש מטעם פרופסור רינייל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully