וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה ספקי שירות מעניינים שכולם חייבים להכיר

מוגש מטעם weshow

22.12.2022 / 18:34

אבל במקרה ולא שמעתם כדאי שתדעו

כל פתרונות הסליקה רק עם פלאקארד

פתרונות חיוב ובקרת כרטיסי אשראי מתקדמים. באדיבות פלאקארד,
פתרונות חיוב ובקרת כרטיסי אשראי מתקדמים/באדיבות פלאקארד

איזה בעל עסק לא נתקל בבעיה של סליקת אשראי? ואיזה עסק כיום לא מחזיק באשראי ובעיקר צריך אותו. כל המדינה כבר כמעט ולא משתמשת במזומן, מי לא רוצה שהכל יתנהל כמו שצריך ותמיד יהיה לנו למי לפנות במקרה של בעיה? אז בואו נדבר על זה רגע, בשוק יש המון חברות שמציעות שירותי סליקה, אבל קיימת חברה אחת טיפה יותר מיוחדת מאחרות, אך אם לא היא פלאקארד. אשר מחזיקה במחלקת פיתוח ענקית האחראית לשמור על הפלאקארד בחזית הטכנולוגיה, מחזיקה במחלקת סייבר להגנה הטובה ביותר על פרטי האשראי שלכם, החברה עומדת בתקנים PCI ו EMV מחלקת השירות והתמיכה שלהם מלווים בעלי עסקים וחברות רבים באופן פרטי וסודי והדגש כאן הוא מהירות המענה. גם אם מדובר ב5 אלף עובדים עד לעובד בודד יש להם את כל ממשקי הסליקה שמותאמים אישית לכל אחד. בנוסף בפלאקארד קיימת מערכת ניהול אחורית עם דוחות מפורטים ופתרון מלא להתאמות אשראי פנימי מה יותר טוב מזה? וגם קיימות מאות ממשקי תוכנה סגורות וAP המתקדם ביותר שמתאים לפיתוח לכל ארגון וחברה. אחד מהשירותים שפלאקארד מציעים היא שיטת D3Secure זוהי הגנה מלאה מפני גנבי אשראי וכל מה שקשור להכחשת עסקאות בהחלט משאיר את בעל העסק רגוע. אז אם יש לכם עסק ואתם רוצים שקט נפשי בהחלט פלאקארד היא בחירה נכונה.

ראש שקט עם גבעתי אחסנות

אחסון-והובלה. באדיבות גבעתי אחסנות,
שרות ייחודי ושונה לשימור הדברים האישיים שלכם, ריהוט משרדי, תכולה של בית תכולת עסק ועוד מחסנים להשכרה/באדיבות גבעתי אחסנות

מי מאיתנו לא רוצה ראש שקט בכל מה שקשור לאחסנה הובלה ואריזה? הכירו את גבעתי אחסנות אשר מציע שירות יוצא דופן, הכול במקום אחד ולא צריך לשבור יותר את הראש, לבזבז את הזמן בחיפושים אחר כל שירות בנפרד. אז מה גבעתי אחסנות בעצם מציעים עבור הלקוחות שלהם: מספקים שירות ייחודי ושונה לשימור הדברים האישיים שלכם, ריהוט משרדי, תכולה של בית תכולת עסק ועוד מחסנים להשכרה.

הובלת בתים. באדיבות גבעתי אחסנות,
שירותי הובלה לכל קצוות הארץ/באדיבות גבעתי אחסנות
אחסון-והובלה. באדיבות גבעתי אחסנות,
מחסנים איכותיים ונקיים/באדיבות גבעתי אחסנות

מחסנים איכותיים ונקיים הכוללים שמירה 24/7 ובקרות אבטחה מתקדמות מה שיוצר חוויה נוחה ושקטה ללקוח. החברה בעלת מתחם מחסנים, כ-300 מחסנים בגדלים שונים ושטחי אחסנה פתוחים עבור אחסון סחורות על משטחים מה שנותן אפשרות בחירה והתאמה מדויקת עבור הלקוחות. בנוסף להכול אתם מקבלים שירותי הובלה לכל קצוות הארץ גבעתי בעלת 7 משאיות וכלים כבדים לצורך מתן פתרונות הובלה למעברי דירות, משרדים, מפעלים ועוד.. שירותי הובלה מלאים במקצועיות רבה. החברה מציעה שירותים נלווים כגון: פריקת מכולות, משאיות, שירותי אריזה וסידור לפני כל הובלה. כך שאם אין לכם את היכולת לארוז בעצמכם, גבעתי אחסנות יעשו את זה עבורכם באהבה בעיקר כמתן שירות למבוגרים ולחסרי יכולת פיזית, הראש בהחלט שקט יותר עכשיו.

במתחם של גבעתי אחסנות תמצאו חנות מכר עם כל הציוד הנדרש למעבר.

כל הבית עם ארבל מטבחים

מטבח יוקרתי שחור. צילום ואדרכילות: גילי שחר,
מטבח יוקרתי שחור/צילום ואדרכילות: גילי שחר

מי לא רוצה מטבח חדש שמעוצב לפי הטעם האישי שלו? כולנו רוצים שיתנו יחס לפרטים הקטנים כי זה מה שהופך את המטבח שלנו להכי עוצמתי עבורנו. בארבל כל מטבח הוא שונה מאחר בגודל בעיצוב ונתפר בדיוק לפי דרישת הלקוח בהתאמה מדויקת. כולנו רוצים איכות ובארבל מטבחים כל ידית פרזול לדלת או מוצרי אחסון עשויים ברמה הגבוה. בחברה מאמינים מקצועיות ללא פשרות כל לקוח הוא עולם ומלואו,

מטבח-אפור. אדריכלים bee studio צלם - ארז חיים,
מטבח-אפור/אדריכלים bee studio צלם - ארז חיים
מטבח יוקרתי בלבן. הדר קמינסקי,
מטבח יוקרתי בלבן/הדר קמינסקי

חברת ארבל תגשים לכם את החלום הגדול ויגע בפרטים הכי קטנים. אומנם המטבח הוא הלב של כולנו, אך החדרים האחרים חשובים לא פחות בחברת ארבל טים אפשר למצוא מגוון רחב של ריהוט מדהים, ארונות קיר, ארונות אמבטיה, מזנונים שידות נישה ועוד מכלול שלם של רהיטים מדהימים שתואמים בדיוק את הצרכים שלכם. בחברת ארבל תוכלו למצוא שירות משלים של נגרות מקצועית שכוללת שילובי ברזל, זכוכית ועבודות מיוחדות לפי דרישת הלקוח, תאמינו לנו שווה לבדוק תעניין.

בלי דאגות עם טבע החיים

כאשר אנו צעירים הם תמיד שומרים עלינו, דואגים לנו ובעיקר מספקים לנו אהבה ללא תנאים וכן מגיע גם השלב שהמבוגרים זקוקים לנחת, עזרה ואהבה בחזרה. טבע החיים חברה שמספקת שירות ונחת לגיל השלישי. זוהי חברה אשר מתמחה בהתאמה אישית של מוצרי ניידות, בריאות, היגיינה אישית ובעיקר נוחות למבוגרים. המוצרים שלהם נועדו לתת איכות חיים טובה יותר בעיקר עצמאות עבור האדם שזקוק לכך.

בחברה קיים מגוון רחב של ריהוט לבית המותאם אישית ללקוח לפי יכולתו הפיזית, באתר הבית אתם תמצאו מוצרים לקניה במחירים שאין בשוק עם משלוח עד הבית, מיטות סיעודיות, מזרונים מותאמים, הליכונים כיסאות גלגלים, מקלות הליכה נוחים, מעקה למיטה, כריות תמיכה, אביזרים לשירותים ורחצה ואפילו מדים רפואיים. עוד באתר תוכלו למצוא את כל האביזרים המתאימים לטיולים וליציאה מהבית. וגם תהליך קפדני להתאמת החיתולים למבוגרים על מנת שהלקוח יקבל את הנוחות המרבית. טבע החיים נותן מענה מהיר עבור הלקוחות שלו ומאמינים במתן שירות מהלב אז צרו קשר עוד היום ותהנו מקנייה בטוחה ונעימה עבור הגיל השלישי שאוהבים אותנו תמיד.

פתרון מתקדם לרטיבות תת רצפתית עם פלומבר - טק

פתרון מתקדם לרטיבות תת רצפתית. באדיבות פלומבר – טק,
פתרון מתקדם לרטיבות תת רצפתית/באדיבות פלומבר – טק

למי מאיתנו לא יצא לסבול מרטיבות בקירות, הצפה או פיצוץ של הדוד הגורם לרטיבות תת רצפתית מתמשכת לאורך שנים ומייצר נזקים שונים, כן זה קורה בבתים הטובים ביותר. לפני כמה שנים עוד היו עושים שיפוץ מלא שבירת ריצוף הוצאת החול או הסומסום וכן כל זה לוקח חודשים, כשמקרים כאלה קורים זה בהחלט לא נעים לאף אחד, אבל לא עוד. היום אתם בכלל לא צריכים לצאת מהבית, החברה מחזיקה במכשירים המתקדמים בישראל לייבוש תת רצפתי.

החברה מתמחה באיתור ייבוש נזקי מים בבתים פרטיים וגם במבנים ציבוריים. היתרון כאן הוא פתרון יעיל, ובמחיר שאין לו תחרות בשוק. כן אתם קראתם נכון. לא יהיה לכם צורך כלל בהזזת רהיטים בעיקר לא לעבור דירה לכמה חודשים טובים. איפה עוד שמעתם על זה? השירות מספק משאבות מתקדמות ביותר עם 3.5 כוח סוס מה מצמצם משמעותית את זמן הייבוש, תוך 10 ימים והבעיה לא קיימת יותר. כך שאם במקרה קיימת אצלכם בעיה כזאת צוות המקצוענים של פלומבר - טק בהחלט יוכלו לעזור לכם גם באיתור הנזילה וגם ייבוש מלא של הרטיבות בלי קידוחים ושבירת הבית.

לחלום עם עץ וצבעים -

מיטות ילדים מעץ. באדיבות עץ וצבעים,
מיטות ילדים מעץ/באדיבות עץ וצבעים

הילדים שלנו הם הכול בשבילנו, אז זה ברור שנחפש עבורם את הטוב ביותר. אתם חייבים להכיר את עץ וצבעים מותג חדש ללקוחות פרטיים שמספק חדרי שינה לילדים, הייצור הוא ישראלי והמיטות מעץ מלא. החברה קיימת כבר משנת 2000 ומשווקת את מוצריה למאות חנויות ברחבי הארץ מידי יום. הצבעים המיוחדים נעשים בתהליך יצור קפדני ומסודר מה שמספק את המיטות ילדים באיכות הכי טובה בשוק ובארץ. המחירים בהחלט הגונים ולמרות כל היופי אתם עדיין תקבלו איכות. ברגע של יצירת קשר מול החברה אתם תקבלו מענה מהיר ושירות יוצא מן הכלל וכמובן את האפשרות המלאה לבצע הזמנה בהתאמה אישית של המוצר.

כל חומרי הגלם במיטות הילדים הם באיכות הקיים, רמת הגימור הגבוה וכמובן אתר בית שלם המלא בתמונות של לקוחות מרוצים וזה מדבר בעד עצמו. החברה מספקת מגוון אפשרויות לבחירת מיטות שינה: מיטות קומותיים, מיטת חבר, מיטות גלריה, מיטה נפתחת ועוד. עץ וצבעים מקדישה חשיבות רבה למוצר ונותנת ללקוח גם חמש שנות אחריות עבור מוצר שנרכש. המוצרים כוללים עץ איכותי וחזק, צבע אטום שנשמר שנים, פרזול סמוי וקשיח, מזרנים לבנים, מעקה בטיחות ועוד. העיצוב נעשה בצורה מקצועית בזכות המעצבים הטובים שלהם על מנת שלילדים שלכם תהיה חוויה יוצאת דופן וזה לא יישאר רק בגדר חלום. צרו קשר עוד היום הילדים שלכם ישמחו אנחנו מבטיחים לכם.

הרעיונות שלכם יהפכו למציאות עם BeomyTech

לוגו BeomyTech. באדיבות BeomyTech,
הכירו את BeomyTech יש להם 20 שנות ניסיון בפיתוח פתרונות תוכנה מהיצירתיים לעולמות הסטארט - אפ והעסקים/באדיבות BeomyTech

פיתוח הוא התשוקה שלהם, אם אנחנו מדברים על לספק פתרונות קוד אז הם איכותיים בשוק ובעיצובים המטורפים שלהם, כמובן התמיכה המהירה והמקיפה שהם נותנים. הם יעזרו לכם בכל מה שקשור להתקדמות הפרויקט שלכם יעמדו בסטנדרט טכנולוגי מהגבוהים ביותר ומה שהכי חשוב לכולנו כלקוחות, הם ישמור על לוח הזמנים ועל מסגרת התקציב שלכם. הכירו את BeomyTech יש להם 20 שנות ניסיון בפיתוח פתרונות תוכנה מהיצירתיים לעולמות הסטארט - אפ והעסקים. הם מתמחים בשירות גם לחברות קטנות, בינוניות, אפילו אלה שרק פורצים את דרכם בתחום. הם הבית פיתוח תוכנה מהגדולים בארץ והם כאן בשביל לפתח עבורכם את הרעיונות הכי מטורפים שלכם.

במידה ויש לכם נכס דיגיטלי אין לכם מה לדאוג הם מבינים שזה הדבר הכי חשוב עבורכם, הנכס יישאר אך ורק שלכם מתחילת הפיתוח ועד סופו. הם נותנים שקיפות מלאה דוחות ועדכונים בזמן אמת על שלב ההתקדמות של הפרויקט שלכם. זה בדיוק מה שהופך אתכם לשותפים מלאים ליצירה אל תהססו לקבל עזרה מהטובים בשוק BeomyTech בהחלט עשו זאת בענק לכו על זה. בנוסף החברה מציעה שירות מתקדם של מיקור חוץ תוכנה שזה אומר איתור מתכנתים בחו"ל וגיוסים לחברות ישראליות.

לבחור את הכי טוב עם BeMe

BeMe - עולם היופי במקום אחד. באדיבות BeMe,
BeMe - עולם היופי במקום אחד/באדיבות BeMe

ברור שאנחנו בתור לקוחות נחפש עבור עצמנו את הכי טוב בכל מה שקשור ליופי וטיפוח, בואו נדבר על זה רגע, המבחר כל כך עצום ולחפש אחד אחד ולבדוק חוות דעת זה מתיש. פה נכנס השירות של BeMe וזה הדבר הכי טוב שיקרה לכם. אם אתם מחפשים קליניקה ורוצים לדעת שהיא הכי מתאימה עבורכם הגעתם למקום הנכון. BeMe מציעה עבורכם את כל קליניקות הקשורות לטיפוח והיופי במקום אחד, החל מקליניקות להסרת שיער בלייזר, הזרקות חומצה הילארונית, יישור שיניים, הלבנת שיניים, קוסמטיקה ועוד.

כמובן שחוות דעת הם בין החשובות עבורנו כמו כן אתם תמצאו באתר ביקורות, דירוגים לקליניקות שונות בכל רחבי הארץ, המון סרטוני תדמית על מנת להגיע להחלטה מדויקת בבחירה שלכם. זה כולל תוצאות של הטיפולים וגלריה עשירת תמונות לעיונכם האישי. אז במקום לבזבז כסף על קליניקות שאולי פחות מתאימות לכם תנו ל BeMe לעשות את העבודה עבורכם תשאירו להם פרטים בדף הבית שלהם הם יחזרו אליכם אם כל מה שאתם מחפשים ומתלבטים עליו. הפלוס שזה יהיה הכי קרוב למקום מגורכם ,צאו לדרך כי כמה אפשר כבר לחפש.

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully