וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמדן אנד שוז: סיפור הצלחה ישראלי של אישה שבאה להגשים לעצמה ולכן חלום

מוגש מטעם קמדן אנד שוז

26.12.2022 / 11:51

הכירו את האישה שמאחורי מותג הנעליים הישראלי שמציג פאסט פאשן ביצור מקומי, באיכות מעולה, נוחות מקסימלית ועם מבחר אינסופי ומחיר שפוי. וכעת מחכה לכן הטבה מיוחדת ובלעדית רק לגולשי וואלה

קמדן אהובתי...

אני מיטל, בת 42 ואמא לשלוש בנות מתוקות ומושלמות ואני יכולה להעיד - הגשמתי ואני עדיין מגשימה את החלום.

התחלתי את דרכי בעולם ההייטק אבל מהר מאוד הבנתי שחיבתי האדירה לאופנה ועיצוב גדולה מהכל והקמתי את המוסד שקראתי לו קמדן - שבעצם יצא מנקודת מוצא שכל אישה אוהבת שופינג, אוהבת אופנה ואוהבת להתחדש על בסיס שבועי וכמה שיותר.

הרעיון היה לייצר פאסט פאשן ביצור מקומי, כלומר להוציא מדי שבוע דגמים חדשים בבימת המיינסטרים - שכל אחת תוכל למצוא פריט אחד שניים ואף שלושה במחיר שלא קורע שום ארנק, באיכות מעולה, נוחות מקסימלית ועם מבחר אינסופי!

תמיד אהבתי לראות נשים נכנסות לסניף כשהן יודעות מראש מה הן רוצות, אחרי ש"שטפתי את מוחן" בתמונות מגניבות של הקולקציה - שחס וחלילה לא עברו פוטושופ או בטעות צולמו על איזה דוגמנית דקיקה שעלתה הון.

אני כל כך אוהבת את מה שאני עושה ושמחה לקום בבוקר לעשיה הזו, מתוך מחשבה על איך אני מפתיעה היום? איך אני מעלה פוסט בפייסבוק וגורמת לעוד אישה לחייך ולהגיד אוי הנעל הזו או השמלה ההיא הולכת לקשט לי את המלתחה? ואז שהיא מסתכלת על המחיר היא לרגע תוהה האם זה יתכן? אז כן. זה אפשרי ואנחנו עושים את זה בצורה מעולה!

מיטל קטן - מייסדת ומעצבת קמדן אנד שוז. באדיבות המצולמים,
מיטל קטן - מייסדת ומעצבת קמדן אנד שוז/באדיבות המצולמים

הגיוון של הקולקציה, השינויים המהירים וההתחדשות היומיומית בעצם מרכיבים את ה-DNA המיוחד של חברה שאין כמוה בארץ.

בניגוד למותגים שמייצרים קולקציה עונה מראש, מביאים אותה לארץ ומוכרים אותה במשך העונה ובאיזה שלב פשוט מפסיקים לרגש, בקמדן אין סיכוי שתיכנסי לסניף או תקפצי לאתר ולא תראי משהו חדש!

המוצר - זה הפרזנטור הכי טוב שלי. כשאני מעלה לאתר נעל חדשה אני מתרגשת ותוהה מה את, הלקוחה המיוחדת שלי, תגידי ותחשבי עליה. ביצור הקולקציה אני תמיד חושבת מה יכול להיות הכי שימושי עבורך, במה תוכלי להשתמש ליומיום ולערב ובעצם לכל מטרה. הנוחות - היא הכי חשובה לי בעולם. הנראות - אני מוכנה להתאבד עליה. המחיר - חייב להיות כמה שיותר נמוך. המגוון - אני אוהבת שפע בשפע. היצור המקומי - אני כל כך אוהבת להקפיד וכשזה מצליח לי (וברוב המקרים זה מצליח) אני הכי מאושרת בעולם.

עצם המחשבה שהצלחתי להזין את שרשרת המזון המקומית ולספק פרנסה לכמה עשרות בתי אב במדינת ישראל גורמת לי לסיפוק מוחלט.

אני מדברת עם קהילת קמדן בעמוד הפייסבוק שלי שם יש מעל לרבע מיליון עוקבות נאמנות, שכל שלוש שעות רואות פוסט חדש, מגיבות ומבקרות. דרכו אני בעצם יודעת הכל - מה אהבו יותר מה אהבו פחות ומה הצורך באותה עת.

ככה הצלחתי להגשים את החלום - בית אופנה ישראלי שמספק ללקוחות הנאמנות אופנה מסוג אחר - קולקציות שבועיות מתחלפות שממזגות נוחות סטייל והתאמה לאווירה הישראלית.

נעליים מהקולקצייה של קמדן אנד שוז. קמדן-אנד-שוז,
נעליים מהקולקצייה של קמדן אנד שוז/קמדן-אנד-שוז
seperator

קמדן אנד שוז של מיטל צמחה מחנות אחת קטנה ואתר אונליין לבית אמיתי לאופנה מהירה ועדכנית שמספק ללקוחות הנאמנות אופנה מסוג אחר, עם קולקציות שבועיות מתחלפות, שממזגות נוחות, סטייל והתאמה לאווירה הישראלית - והכל בטווח המחירים נוח במיוחד לכל כיס.

המוצרים עשויים בעבודת יד, תוך הקפדה על מידות 42/43 ומוקדשת תשומת לב לכל אחת ואחת.

בכל פעם שתבקרי בקמדן תראי משהו חדש - הבסיס של הקולקציה חי וקיים ועליו מתחדשים דגמים וסגנונות מדי שבוע. היכולות הן אינסופיות והעיצובים משגעים שיכולים להתאים לכל אחת ואחת


עכשיו בקמדן sale מטורף שלא תרצו לפספס - עד 50 אחוז הנחה על כל האתר + 5% הנחה נוספים רק לגולשי וואלה בהזמנה עם קוד קופון w5.

מהרו להתחדש >>>

מוגש מטעם קמדן אנד שוז
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully