וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר אילן: הפקולטה למדעי האלכוהול והדליקטסים

מוגש מטעם weshow

27.12.2022 / 19:30

בינות מסתורי שוק לוינסקי וסביבתו תמצאו מקום שמזכיר קצת מסבאה של פעם - עם בירות איכותיות, תפריט דליקטסים מובחר, עיצוב בסגנון פאב אירופאי שכונתי ומוזיקה לבקשת הקהל, אין מי שלא מרגיש כאן בבית

בר אילן: הפקולטה למדעי האלכוהול והדליקטסים/גיא גליק

את בר אילן, הפאב שמכונה בפי המקומיים על שם הרחוב בו הוא ממוקם, פאב החלוצים, קל לפספס, אבל יש סיבות טובות להתעקש למצוא אותו. בינות מסתורי שוק לוינסקי וסביבתו תמצאו את המקום, שמזכיר קצת מסבאה של פעם, מקום חם להגיע אליו ולפרוק את עול היום, מקום שמזמין אליו אוכלוסייה קצת יותר בוגרת, איכותית, ומושך לא מעט אנשים מרחבי תל אביב והסביבה, אך גם לא מעט לקוחות קבועים מגיעים לכאן גם מבאר שבע, ירושלים וחיפה.

בר אילן נפתח לפני 13 שנה. אילן לופט, יהלומן לשעבר, שיצא בזמנו לגמלאות, בחר שלא ללכת לדוג בשעות הבוקר המוקדמות, אלא לעשות את מה שהוא באמת אוהב, לארח חברים ועוברי אורח ולפנק עם אלכוהול משובח ודליקטסים שהוא מכין בעצמו.

בר אילן - פאב החלוצים. בר אילן,
באווירה טובה ועם אנשים שכיף לבלות איתם/בר אילן

"זה כמו פעם"

לא מעט מהמבקרים כאן לראשונה מרגישים נוסטלגיה באוויר. מרביתם הופכים להיות לקוחות קבועים. עם 25 מקומות ישיבה סך הכל, המקום לא מכיל קהל רב, אך זה בדיוק מה שמייחד אותו. יחד עם בירות איכותיות, תפריט דליקטסים מובחר, עיצוב בסגנון פאב אירופאי שכונתי ומוזיקה לבקשת הקהל, אין מי שלא מרגיש כאן בבית. זה בדיוק המקום להגיע אליו בסוף יום העבודה ולהירגע. אילן מכיר את הלקוחות בשמותיהם ויודע בדיוק מה הם אוהבים לשמוע, לאכול ולשתות, מה שמעניק לכולם פה הרגשה של בית. כשאומרים למישהו "ברוך הבא", לזה הכוונה.

מה בתפריט?

הסמיכות של בר אילן לשוק לוינסקי מאפשרת לאילן להכין את המנות מחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר. זיתים מובחרים, דגים טריים ומבחר ירקות שהוא רוכש מידי יום מאפשרים לו להציע תפריט משובח לעילא. את ההרינג הכבוש, הכבד הקצוץ, המטיאס המעודן ואפילו הקרפעלך במילוי תפוח אדמה הוא מכין במו ידיו. בסופי שבוע הוא מפנק עם צ'ולנט ביתי ומשובח שתמיד נגמר עד הכף האחרונה.

אבל בר הוא בעיקר אלכוהול. וכאן מנות האלכוהול מפנקות במיוחד. אילן מקפיד להגיש לא פחות מ- 80 מ"ל למנה, תוספת משמעותית למנה הסטנדרטית שמגישים בברים. הבירה במזיגה איטית מהחבית, היא אחת הטובות בעיר, כשלצידה מוצע מבחר מרשים של בירות בבקבוקים מרחבי העולם. יחד עם פינוקים והגשה ברוחב לב, ההנאה מובטחת, ואכן כולם נהנים כאן במקסימום.

בר אילן - פאב החלוצים. בר אילן,
הבירה במזיגה איטית מהחבית, היא אחת הטובות בעיר/בר אילן

הגיל הוא רק מספר

ממרומי גילו אילן בוחר לנצל כל רגע משעות היממה. בבוקר הוא מסייר בשוק ואוסף את הסחורה המובחרת שהוא מחפש בקפידה. בשעות הערב הוא מארח בבר, וככל שהוא מתבגר ומעוניין לנצל כל דקה מהיממה, הוא מעדיף לעשות זאת באווירה טובה ועם אנשים שכיף לבלות איתם.

כבר בצעירותו נמשך אילן לסגנון החיים הזה. בזמנו היה שב מהעבודה בשעות אחר הצהריים ויוצא לחתום את היום בבילוי בפאב השכונתי. די מהר הבין, שזה החלום הבא שירצה להגשים, מה שזירז את פרישתו והוביל לפתיחת הבר הכי נעים ואיכותי בתל אביב.

כדי להרגיש את כל מה שסיפרנו כאן תצטרכו פשוט להגיע ולחוות את זה בעצמכם. ואל תשכחו להגיד מי שלח אתכם.

שעות הפתיחה של בר אילן, החלוצים 3 ת"א: א'-ה' 14:00-23:00, ו', ש' 12:00-18:00

טלפון ליצירת קשר: 0543973453
פייסבוק:

אינסטגרם


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram

weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • פאב
  • באר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully