וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התבלבלתם יותר מידי מהרדיפה והצעות המחיר של חברות התקשורת? זה בשבילכם

מוגש מטעם weshow

28.12.2022 / 12:19

רוב בעלי העסקים לא יודעים לקרוא את החשבונות שמגיעים אליהם מספקי התקשורת. למעשה, סיכויים גבוהים, שאתם משלמים על יותר מידי שירותים, שאתם לא בהכרח צריכים, יותר מידי כסף

רוב בעלי העסקים לא יודעים לקרוא את החשבונות שמגיעים אליהם מספקי התקשורת לעסקים. אם אתם צורכים שירותי גיבוי בענן ופתרונות תקשורת לעסק, כמו מרכזיות או תשתיות תקשורת לדוגמה, יכול להיות שגם אתם לא יודעים על מה אתם משלמים. למעשה, סיכויים גבוהים, שאתם משלמים על יותר מידי שירותים, שאתם לא בהכרח צריכים, יותר מידי כסף.

אין ספק, כדי לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחות, וכדי שהעסק יתנהל בצורה חכמה ומתקדמת, אתם חייבים פתרונות תקשורת שונים. אלא, שבענף התקשורת נזרקים לאוויר המון מושגים שבעלי העסקים לא תמיד מבינים מה המטרה שלהם ומה בסופו של דבר הפתרונות שעליהם הם משלמים.

הלכנו לבדוק עם המומחים מ- Kc group LTD מהם הפתרונות שקיימים כיום בתחום התקשורת לעסקים, על איזה צורך כל פתרון עונה ואיך אפשר לדעת מהם הפתרונות שיהיו יעילים עבורכם.

kc group ltd. חיים אדאוי,
kc group ltd/חיים אדאוי

שתי הבעיות הכי גדולות שמבלבלות את רוב בעלי העסקים

כיום קיימות שתי בעיות מרכזיות אשר מבלבלות את כל בעלי העסקים בקבלת החשבונית עבור שירותי התקשורת לעסק.

הבעיה הראשונה עוסקת בהגדרות. כל בעל עסק שמע מתישהו על מושגים כמו: שירותי תקשורת לעסק, מחשוב ענן, מרכזייה וירטואלית וכדומה, אך רובם, לא באמת מבינים מה כל מושג כזה אומר ואילו פתרונות תקשורת הוא מעניק עבור העסק. אם ההגדרות למושגים לא מובנים, איך ידע בעל העסק האם מדובר בפתרונות שטובים עבורו וכדאי לו לרכוש אותם?

אז נתחיל בהסבר הכי פשוט למושגים הבולטים ביותר. כשאומרים פתרונות תקשורת לעסק, למעשה מדברים על שירותי טלפוניה המהווים את התקשורת הפנים ארגונית והתקשורת החוץ ארגונית מול הלקוחות. כיום שירותי טלפוניה מתקדמים מוצעים כשירותי מרכזיה וגם כאן יש מספר סוגים ויש להתאים את סוג המרכזייה לגודל העסק והצרכים שלו.

מושג נוסף שרץ אצל עסקים וחברות והוא לא תמיד מובן, נקרא מחשוב ענן. כשאומרים מחשוב ענן, למעשה מתכוונים למקור רציני לגיבוי מערכות המחשוב של העסק בשילוב עם פתרונות יעילים עבור העבודה השוטפת.

עכשיו, אחרי שהדברים קצת יותר ברורים, החשבונית שלכם נראית לכם אחרת, נכון?

הבעיה השנייה עוסקת בנושא התשלום על שירותים אלו. מכיוון שבעלי העסקים והחברות השונות לא יודעים לשייך את ההגדרות למושגים, לרוב הם גם לא יודעים איך לקרוא את החשבונית בצורה נכונה ולא מבינים עד הסוף על מה הם משלמים בכל חודש. התוצאה, תשלום למגוון ספקי תקשורת שונים שלא בהכרח נותנים מענה עבור העסק.

הכסף שלכם שוכב על הרצפה. לא תרימו?

ארגונים גדולים, חברות ועסקים בכל הגדלים רוצים שהעסק שלהם יצליח. פעמים רבות, כדי להצליח הם נעזרים ביועצים עסקיים, יועצים ארגוניים, יועצי שיווק ויועצי כספים וכמו שיש יועצים בתחומים העסקיים כלכליים, כך יש כיום גם יועצים לתקשורת עבור עסקים.

ליועצי התקשורת תפקיד מאוד חשוב. ראשית, הם ניגשים מנקודת מבט אובייקטיבית כדי לבצע איתור צרכים נכון ומדויק בכל תחום התקשורת עבור העסק ומתאימים את הפתרונות הטובים והחדשניים ביותר שיהפכו את העסק ליותר יעיל. כאשר עסק מבצע תהליך כזה, הוא למעשה מוזיל עלויות, כי הוא מתקין מערכות תקשורת שהוא באמת צריך בעסק ומפסיק לשלם על שירותים שאינם יעילים ומותאמים לו ולקדמה הטכנולוגית. כאשר העולם הטכנולוגי כל כך מפותח והוא רק ממשיך לצמוח ולהתפתח, חשוב להתאים את פתרונות התקשורת של העסק לאופי העבודה המודרני.

kc group ltd. חיים אדאוי,
kc group ltd/חיים אדאוי

להתייעץ עם המומחים של Kc group LTD

Kc group LTD היא קבוצת תקשורת, העוסקת בפתרונות תקשורת ומחשוב מתקדמים לעסקים, כולל מרכזיות ופיתוח תשתיות תקשורת. המומחיות שלהם היא באיתור צרכים נכון לכל סוג של עסק תוך שימת דגש על התאמה אישית של פתרונות התקשורת. בקבוצה חטיבת ייעוץ תקשורת אובייקטיבית, שתפקידה לבנות לכל עסק את חבילת התקשורת האופטימלית לצרכיו. ערכי החברה מבוססים על אמינות, הוגנות ושירות והם שואפים להיות שותפים פעילים של הלקוחות שלהם ולהיות אוזן קשבת לצרכים שלהם בכל נושא התקשורת לעסק.

טלפון ליצירת קשר:073-3150150
אתר >>>
פייסבוק >>>
לוואטצפ:>>>


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram:
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully