וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשר בירושה: חוגגים 50 לאטליז הכי מוכר בגליל

מוגש מטעם weshow

29.12.2022 / 15:06

כשבשר איכותי מגיע גם עם ניסיון עשיר, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הכי טוב שיש. אטליז אלבטוף הוא לא עוד חנות אטליז שנפתחה לא מזמן, מדובר באטליז המתפאר בלא פחות מ- 50 שנות עשייה, שלוש דורות והמון ידע שעבר בירושה

בשר בירושה: חוגגים 50 לאטליז הכי מוכר בגליל/צלם וידיאו: פאבל פרסילק

אזור הגליל התברך במגוון רחב של מסעדות המתפארות באוכל הגלילי המיוחד לצד אווירה גלילית המעוררת את כל חושי החופש. בחופשה בגליל רבים מאיתנו נוהגים ליהנות בצימרים השונים, לחוש את הטבע הירוק וגם להנות מהאפשרות של ארוחת מנגל בחיק המשפחה. בשביל מנגל איכותי צריך בשר טרי ואיכותי ואם אתם כבר נמצאים בגליל, זה הזמן לעבור באטליז אלבטוף השוכן בכפר מנדא ובדיוק חוגג 50 שנים של מכירת נתחי בשר מובחרים.

דור שלישי של עיסוק בבשר
כשבשר איכותי מגיע גם עם ניסיון עשיר, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הכי טוב שיש. אטליז אלבטוף הוא לא עוד חנות אטליז שנפתחה לא מזמן, מדובר באטליז המתפאר בלא פחות מ- 50 שנות עשייה, שלוש דורות והמון ידע שעבר בירושה. כיום מנהלים את המקום הנכדים, מוחמד המוכר באזור גם בשם פרתיק, עלי ואחמד זערורה.

השלושה מנהלים כיום עסק משפחתי שהוא מותג באזור ומסעדות וגם אנשים פרטיים רוכשים בשר בכל יום. במקום מוצעים נתחים מובחרים כמו בלאק אנגוס, פיקנייה, סטייק טומהוק ועוד. חוויית נתחי הבשר היא מעולה, אך אתם חייבים להכיר גם את המיוחדים של המקום. באטליז מכינים גם סוכריות בשר עטופות בשומן כבש, עופות טריים, פירות ים, טחול ממולא, קבב מתובל וקציצות עסיסיות.

אטליז אלבטוף. טאהא אלבטוף,
עסק משפחתי שהוא מותג/טאהא אלבטוף

טרי, נקי ואיכותי - זה שם המשחק

מה אתם רוצים להרגיש כאשר אתם רוכשים בשר? האם חשובה לכם הטריות? האם חשוב לכם שהמקום יהיה נקי? האם האיכות היא זו שמדברת אליכם? באטליז אלבטוף אתם מקבלים בחבילה אחת את כל השלושה.

המקום מוכר כ"אטליז בית מרקחת", כך מכנים אותו הקונים. תצוגת הבשרים במקום תמיד מרשימה ומעוררת תיאבון והטריות היא חלק בלתי נפרד ובעלי המקום מקפידים על כך. הקונים יכולים להיכנס, לראות את הנתחים ולבחור כאוות נפשם.

מהם היתרונות של הזמנת בשר מאטליז?
להזמנת בשר מאטליז יש המון יתרונות. הבשר שתקנו באטליז יהיה טרי ולא קפוא, המקום יקפיד על רכישת בשר איכותי יותר ממה שמוצע בסופרים. הטיפול בבשר יכול להתבצע לפי בקשת הלקוח. ניתן לבקש בשר עם כמות שומן מסוימת, בגודל מסוים ואפילו לפי עובי.

כמו כן, הקצבים באטליז הם אנשים שמבינים בבשר. תמיד ניתן להתייעץ איתם על הנתחים השונים ועל אופי הבישול שלהם. באטליז תוכלו גם להנות ממגוון מנות מתובלות במגוון טעמים שאותם בוודאי לא תמצאו בסופרים.

אין ספק כי רכישת בשר באטליז היא רכישה איכותית יותר שמשפיעה על הבישול והטעמים של התבשילים שלכם. מי שמבין בבשר יודע כי אין תחליף לטעמים של בשר טרי מנתחים מובחרים אל מול בשר קפוא ששוכב במקררים של הסופרים.

אטליז אלבטוף. טאהא אלבטוף,
הקצבים באטליז הם אנשים שמבינים בבשר. תמיד ניתן להתייעץ איתם על הנתחים השונים ועל אופי הבישול שלהם/טאהא אלבטוף

לחוות את הגליל בדרך הטובה ביותר

אז לאחר שאתם יודעים היכן לרכוש את הבשר שלכם כאשר אתם בחופשה בגליל, כעת ניתן לדבר על המקומות שאזור הגליל מציע לכם. טיול בגליל כולל מגוון רחב של מסלולי טיול בטבע. זה הזמן להנות משלל נחלים ואזורים ירוקים כמו: נחל ציפורי, נחל תבור, תל יודפת והר עצמון הם רק חלק ממסלולי הטיול שבאזור. מעבר לכך, בגליל תוכלו למצוא מגוון אטרקציות אקסטרים כמו טיולי טרקטורונים.

לסיכום, אם אתם בגליל, טיילו, תהנו והכי חשוב, אל תפספסו את חווית הבשרים של אטליז אלבטוף בכפר מנדא. תוכלו ליצור קשר עם האטליז בטלפון: 053-587-6290 וגם להיכנס לרשתות החברתיות ולהתעדכן בכל מה שחדש במקום.

טלפון ליצירת קשר: 052-7357774
מס' נוסף: 04-9863501
פייסבוק: >>>

אינסטגרם >>>

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully