וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנאפה מסורתי גם בעיר הדרומית במדינה

מוגש מטעם weshow

5.1.2023 / 12:05

אם אתם מעוניינים להנות מקינוח אותנטי מיוחד, אין ספק שאתם חייבים לנסות בעיר אילת את הכנאפה של זוהר, שאת המתכונים האותנטיים והמרכיבים הסודיים הביא מבית אמא והם עברו מדור לדור

יש כנאפה מסורתי גם בעיר הדרומית במדינה/חברת Weshow

העיר אילת, הדרומית ביותר במדינה, היא עיר הנופש והתיירות והיא מזמינה אותנו לאכול מגוון מאכלים מפנקים כיאה לחופשה מהנה. מסעדות, גלידות ופינוקים הם ללא ספק חלק מחופשה חלומית, אך אם אתם מעוניינים להנות מקינוח אותנטי מיוחד, אין ספק שאתם חייבים לנסות בעיר אילת את הכנאפה של זוהר.

הכנאפה שתפס בענק את התושבים והתיירים של אילת

עבאס זהר הוא בדואי שחי באילת כבר קרוב ל-19 שנים ובכל הזמן הזה הוא היה מוכר כשף של אחד מבתי המלון המוכרים שמכין לאורחי המלון כנאפה, בקלאווה ועוגת גבינה חלומית. הקינוחים האותנטיים נחלו הצלחה רבה והביקורות תמיד היו משובחות.

ההצלחה של המנות הביאה את עבאס זוהר להכין מנות גם בבית ולמכור אותן. הוא הבין כי אנשים אוהבים את הכנאפה שלו והוא קיווה שזה יצליח גם בתור עסק.

בתוך חודש, התקוות הפכו להתגשמות חלום והוא קרס מכמות ההזמנות, מה שהביא אותו לעזוב את בית המלון ולהקדיש את כל כולו לעסק החדש. הכנאפה תפס תאוצה ונחל הצלחה גם בתקופת הקורונה וכיום הוא נחשב לעסק מצליח מאוד בעיר.

כנאפה. הכנאפה של זוהר,
כנאפה/הכנאפה של זוהר

הייחודיות היא בטעמים המסורתיים שעברו בירושה

מה מיוחד בכנאפה של עבאס זוהר? למעשה, כל מאכל שמכינים בטעמים המסורתיים שלו, תמיד יהיה יותר טעים ומשובח, כי הוא למעשה המקור. זה בדיוק הסוד בכנאפה של עבאס זוהר. את המרכיבים למנה המתוקה כולנו מכירים, אך את המתכונים האותנטיים והמרכיבים הסודיים שמגיעים מבית אמא ועברו מדור לדור, אנו לא יכולים לשחזר וזה בדיוק מה שמכניס עבאס זוהר במנות הכנאפה שלו.

הוא למד מבית אמו איך להתעסק נכון עם הסולת, שערות הקאדאיף והנוזלים המתוקים שיש לשפוך בעדינות על הכנאפה הטעים והחם. בצורה הזו הוא מכניס המון אותנטיות למנה אשר מורגשת באופן ייחודי בכל ביס וביס. כיום, תוכלו למצוא את הכנאפה של זוהר ברחוב שדרות התמרים 34 באילת או לבצע הזמנה טלפונית. ודאי תשמחו לגלות שניתן לבצע הזמנות לכנאפה בכל יום עד השעה 2:00 בלילה וגם ביום שבת.

איך הכי מומלץ לאכול את הכנאפה שלכם?

כנאפה הוא מאכל סופר מתוק המשלב מספר גבינות ושילובים של טעמים מאוד מיוחדים. כשהכנאפה חם, מומלץ לאכול אותו באמצעות מזלג כי תערובת הגבינות נוזלית יותר וזה מפשט את האכילה. במידה והכנאפה קר, יותר קל לאכול אותו כמו עוגה. תוכלו לחתוך אותו לקוביות, להרים ולאכול.

עם אילו שילובים כנאפה הולך טוב?

הכנאפה הוא מתוק מאוד ולכן, כאשר אוכלים אותו, כדאי שיהיה לכם איזה שהוא משקה מרענן. הכנאפה יכול ללכת מעולה עם לימונענע גרוס, תה קר ואפילו יין לבן במידה ואתם בערב זוגי רומנטי. מדובר על קינוח שהוא ללא ספק ארוחה. כדאי להשאיר לו הרבה מקום כדי להנות ממנו באמת. אם אכלתם ארוחת צהריים גדולה, תוכלו לבחור בכנאפה כארוחת ערב מתוקה.

בקלאוות. הכנאפה של זוהר,
יש גם בקלאוות ועוד מתוקים/הכנאפה של זוהר

איך תהנו בעיר אילת יחד עם הכנאפה שלכם?

אם הגעתם לבלות בעיר אילת ובא לכם לאכול כנאפה, תוכלו להזמין אותו כאשר אתם יושבים בבריכה של המלון, מול הטלוויזיה בחדר במלון או אפילו כאשר אתם בבילוי בחוף הים. לא מדובר במנה מסורבלת וניתן לאכול ממנה בכל בילוי שאתם נמצאים בו. אם בא לכם קינוח משפחתי בסוף היום, בואו לבקר את עבאס זוהר ברחוב שדרות התמרים ותוכלו להנות ממנות הכנאפה המדהימות שלו.

פרטים נוספים באתר >>>

ניתן גם להיכנס לעמוד הפייסבוק ולראות מגוון שילובים מגניבים של מנות כנאפה ייחודיות שאין בכל מקום.

להזמנות חייגו : 08-996-9819

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully