וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהקה והמופע היוקרתי שאתם חייבים באירוע שלכם - אדמה רוח ואש!

מוגש מטעם weshow

5.1.2023 / 12:16

להקת 'אדמה רוח ואש' מביאה אליכם נבחרת של כוכבים אנרגטיים ותוססים מבמות המופעים היוקרתיים ביותר בישראל, ארה"ב ואירופה, עם רפרטואר עשיר ובינלאומי בכל השפות והסגנונות בהתאמה אישית

הלהקה והמופע היוקרתי שאתם חייבם בחתונה שלכם - אדמה רוח ואש/חברת Weshow

דוד מיכאלי, סולן הלהקה, ספר לי על עצמך.

אני זמר מזה כשני עשורים. בתחילת דרכי, הייתי סולן בלהקת חתונות ובלטתי בה. בשנת 1999 החלטתי, יחד עם אחי, להקים להקה שתהיה קצת אחרת, להקת אירועים יוקרתית, שמופיעה בארץ ובעולם.

מה זאת אומרת כל הסגנונות?
הייחודיות שלי היא השליטה בשפות ובקולות. אנחנו נחשבים המובילים בתחום, למעלה משני עשורים, הופענו בכל הארץ, והעולם - בארה"ב, בלגיה, אוסטריה, גרמניה, רוסיה ועוד.

מה מקור שם הלהקה?
מהאנרגיות שלי, הייתי מעריץ של הלהקה, Earth , Wind & Fire אהבתי את השם, זה מה שמגדיר אותי הכי טוב וזה בדיוק מה שאני מביא איתי לבמה.

איך זה בעצם קורה?
אנחנו מלווים את האירוע מקבלת הפנים ועד אחרי הסלואו. העיבודים שלנו עכשוויים ואנו משתדלים לתת מענה לזוגות הצעירים ולהלך הרוח העכשווי. אנו שרים את כל הלהיטים החדשים, אם יצא להיט, למחרת אנחנו כבר בחזרות על השיר, מכלי הנשיפה עד הקולות, משנים את הלחן, ומוסיפים את הטאצ' הייחודי שלנו לשיר. אנו משתדלים שיהיה לא פחות טוב מהמקור, ולרוב טוב יותר.

להקת אדמה רוח ואש. אומנות הצילום בהנהלת מאיר,
להקת אדמה רוח ואש/אומנות הצילום בהנהלת מאיר

אנחנו שרים בכל השפות, כל שיר שייתן לבעלי השמחה את הסיפוק והחוויה המיוחדת ביום הזה.

ומה קורה אם בני הזוג רוצים D.J.?

יש לציין שבכל אירוע ובכל החבילות שאנו מציעים ללקוחות, מגיע איתנו גם די.ג'יי מוכשר ביותר, ואנו משלבים אותו בהתאם לצורך, ולפי דרישת בעל האירוע.

אתה שר גם בחופה?

אני שר מתחילת הערב, ועוד קודם לכן אנחנו עושים קבלת פנים מפוארת בהשתתפות זמרים וזמרות, כנריות בלבוש מיוחד, מייצגים מרהיבים, ולאחרונה מתלוות אלינו גם זמרות אופרה עם קולות שמיימיים על במה שאני בונה במיוחד עבורן, בליווי נגנים קלאסיים. זה מתאים כמובן לאירועים קלאסיים.

הבנתי שאתם מציעים ללקוחות סוגים שונים של חבילות, מותאמות לאופי האירוע?
נכון, החבילות שלנו מותאמות לאירועים החל מ-8 אנשים עד 22 אנשים.
יש לנו חבילת SOLO הכוללת סולן,D.J. ושתי רקדניות לאירועים ומסיבות פרטיות, כזמר אורח וכמנחה.

יש חבילת SILVER הכוללת סולן, דיג'יי, 3 זמרים, 3 רקדניות, 2 כנריות, לאירועים פרטיים, מסיבות סגורות.

יש חבילת GOLD הכוללת 11 חברי להקה - 4 זמרים, 4 נגנים, 3 רקדניות לחתונות, בר מצוות, נשפים, אירועי חברה.

ויש את חבילת PLATINUIM היוקרתית הכוללת כ-20 איש על הבמה - 5 זמרים, 2 כנריות, 7 נגנים, 6 רקדניות לחתונות, בר מצוות, נשפים, אירועי חברה, אירועי יוקרה, אירועים בחו"ל, ועדי עובדים.

הופעתם בכל העולם, במה שונה הקהל הישראלי מקהלים אחרים בעולם?

הקהל הישראלי אוהב מוסיקה עכשווית ודאנס, מוזיקה שמחה שמרימה ועושה חשק לקום מהכיסא ישר לרחבת הריקודים. בחו"ל המצב מעט שונה, בעיקר באירופה, שם הקהל אוהב יותר את הקלאסי, יותר כלי נגינה, יותר שירה בלייב. הדבר נכון גם לגבי הביגוד שאנו מגיעים להופיע איתו, זה משתנה בהתאם לאופי האירוע.

מה עושה אותך שונה מכל הלהקות והזמרים, במה אתה יותר טוב מהאחרים?

אני נחשב לזמר בעל אלף הקולות והסגנונות, אני יכול לעבור מסגנון לסגנון ובכל שפה ולפעמים טוב יותר מהמקור, יש לי איתי על הבמה נגנים וזמרים ברמה בינלאומית. אנחנו מגשימים לבעלי האירוע חלום.

מי הזמר האהוב עליך?
יש הרבה!
הזמרים האהובים עליי בעיקר הם הזמרים של פעם כמו טום ג'ונס, פרדי מרקיורי ,סטיבי וונדר, מייקל ג'קסון ועוד. גם היום ישנם זמרים עכשוויים שאני מאוד אוהב, כגון, מאלומה, ריקי מרטין, מרק אנטוני. אני מאוד אוהב מוסיקה לטינית.

מה אתה מעדיף להופיע כלהקה גדולה או כזמר אורח?
כלהקה, יש את היוקרה, תחושת הביחד, ההרמוניה, כל אחד מביא את הייחודיות שלו וזה מדהים.
זמר אורח, זה שעה של טירוף חושים, שלך לבד על הבמה וזה אופי אחר של הופעה.

איך משמרים את האנרגיות לאחר 20 שנה, כמעט כל ערב?
זה הסיפוק הכי גדול בעולם. אין דבר אדיר מזה שאתה רואה את האורחים שמחים ויש אווירה מחשמלת ומיוחדת. אנחנו תמיד עולים לבמה כאילו זו הפעם הראשונה שלנו.


פייסבוק >>>
אינסטגרם >>>
טיקטוק >>>

טלפון ליצירת קשר: 054-4331567 דוד מיכאלי

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully