וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הילדים וההורים יודעים איפה קונים צעצועים?

מוגש מטעם weshow

5.1.2023 / 16:40

מצאנו מקום שמרכז את כל מה שילד צריך כדי ללמוד, להתפתח ולגדול, ותחנה אחת שבה ההורים יכולים למצוא הכל. הכירו את "קינדר טויס" - המרחב הכי אטרקטיבי להורים ולילדים במהלך הקיץ ולאורך כל ימות השנה. המשיכו לקרוא וגלו מה הפך את הרשת למובילה בתחומה

מקום אחד שמציע כל מה שילד צריך וכל מה שכל הורה מחפש/קינדר טויס

דמיינו את זה, חנות אינטרנטית שיש בה ציוד לבית הספר, חומרי יצירה ואומנות, משחקים וצעצועי התפתחות לכל הגילאים, משחקי חצר וגינה ומוצרי קיץ. עכשיו דמיינו, שיש לכם עוד 2 חנויות כאלו גם מחוץ למרחבי הרשת. נשמע חלום?בהחלט! "קינדר טויס" הוא המרחב הכי אטרקטיבי להורים ולילדים במהלך הקיץ ולאורך כל ימות השנה. המשיכו לקרוא וגלו, מה הפך את הרשת למובילה בתחום הציוד והמשחקים לתינוקות וילדים בכל הגילאים.

מקום אחד שמציע כל מה שילד צריך וכל מה שכל הורה מחפש

בקינדר טויס חשבו על הכל. יש כאן את כל מה שהורים לילדים זקוקים לו כדי לספק לילד תעסוקה והתפתחות רגשית וקוגניטיבית. אחרי שחדרו לשוק גני הילדים, העיריות, הקייטנות והמתנ"סים, הם מציעים גם לקהל הרחב ליהנות מהמחירים האטרקטיביים של כל המוצרים הכי איכותיים ומבוקשים.

קינדר טויס. קינדר טוי,
המחירים הכי אטרקטיביים לכל המוצרים הכי איכותיים ומבוקשים/קינדר טוי

מה מיוחד באתר של קינדר טויס?

כמו כל חנות אינטרנטית מושקעת, גם באתר של קינדר טויס לא חסכו בשום תוסף איכותי וחיוני לחוויית הגלישה והרכישה המקוונת. האתר נגיש, והניווט בו קל. ניתן לסנן את הבחירות לפי גילאים, מגדר, קטגוריות שונות, מותגים, ואפילו לפי סוג המיומנות שמבקשים לפתח.

עוד באתר, רובוט שמתאים לצרכנים מוצרים בהתאם לתקציב, לדרישות והצרכים בצורה כל כך טובה, שהקונים באתר לא מפסיקים לדרוש את עזרתו. ממש כמו מוכר בחנות, הרובוט מבצע סלקציה ומתאים לכל צרכן את המוצרים שהוא מבקש בצורה מושלמת. לא תאמינו כמה זה קל וכיף, זו בהחלט רכישת קנייה מתקדמת בתחום האיקומרס.

המחירים הכי אטרקטיביים לכל המוצרים הכי איכותיים ומבוקשים

משה רפאלי, הבעלים של הרשת מספר: "יוקר המחיה מכביד על ההורים, שבסך הכל רוצים לתת לילדים שלהם את כל מה שצריך כדי שיצליחו, יתפתחו ויגדלו בצורה בריאה ונכונה. בחרנו לרכז את כל המוצרים הכי איכותיים ומובחרים לצד המוצרים הפופולריים והמבוקשים ולתת מענה לכל צורך נוסף, הן מצד הילדים והן מצד ההורים. כך, גם אנשים שעובדים עד שעות מאוחרות ולא מוצאים זמן להתרוצץ בין חנויות שונות ולהשוות מחירים יכולים לעשות קנייה מרוכזת ובטוחה במחיר הכי אטרקטיבי. עבור מי שקונה באתר, חוויית הרכישה קלה ופשוטה עוד יותר, כי לא נדרש ממנו אפילו להניע את הרכב. הקונים באתר יכולים לבצע את כל הרכישות מהספה כשהם לבושים בפיג'מה. יש יותר טוב מזה?"

מוצרים לכל גיל ולכל שלב התפתחותי של הילד

מה שמדהים ב"קינדר טויס", הוא שיש כאן מענה אופטימלי לכל מה שילד בכל גיל צריך - מינקות, דרך הגיל הרך ועד לבגרות. רפאלי בחר לרכז במקום אחד את כל המוצרים שיתרמו להתפתחות הילד, החל מצעצועים לפעוטות, דרך משחקי קופסה, פאזלים ומשחקי היגיון ועד למשחקי אתגר, היגיון וחשיבה.
לתלמידים ניתן לרכוש כאן ציוד לבית ספר, והמבחר פשוט ענק - כל הסוגים, כל המותגים, כל הדוגמאות וכל הדרישות המיוחדות של הילדים מקבלות כאן מענה.

התאמת המוצרים לצרכים של הילד ולשלבי ההתפתחות שלו

כשמגיעים ל"קינדר טויס" מבינים מיד, זה לא סטוק לצעצועי ילדים ומתנות. מאחורי הקמת העסק עומדת אג'נדה מאוד ברורה. רפאלי מאמין, שכל ילד יכול להצליח, לו רק יתנו לו את הכלים והידע. לשם כך, חשוב לחשוף אותו ולסייע לו לפתח מיומנויות. לשם כך הוא שם דגש על התאמת מוצרי החנות והצעצועים לגיל הילד ולשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא. צוות החנות זמין, כמו הרובוט באתר, לעזור לכל קונה למצוא את המוצרים שיעזרו לילדיו להעשיר את הידע, לפתח מיומנויות חיוניות ולהרחיב את ארגז הכלים שברשותו כדי לממש את עצמו כילד, ואחר כך כאדם בוגר. בהקשר זה, הוא מדגיש: "לא מספיק שההורה ירכוש עבור הילד את המשחקים הכי איכותיים וטובים שיש. כדי שהילד יוכל להתפתח ולפתח מיומנויות בהתאם לגילו, חשוב שההורה יהיה שם איתו, ישחק איתו, יפעיל אותו וישמש לו דוגמה. המעורבות ההורית היא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הרגשית והמנטלית של הילד, ובלעדיה, גם הצעצועים הכי מתוחכמים שיש, לא יוכלו לפתח את יכולות הילד, שכל מיומנות חדשה שהוא רוכש, עבורו, היא עולם ומלואו. זה כמו לתת למישהו בוגר חוברת ללימוד חשמל ואלקטרוניקה. בודדים יוכלו לעשות את זה לבדם, אבל ככל שיהיו הדרכה, הכוונה ותמיכה לתלמיד, כך סיכוייו להצליח יגדלו. פרט לכך, אין שום תחליף לזמן האיכות שההורים והילדים זוכים לו במסגרת פעילות משותפת, בין אם זה משחק בכדור, הכנת עבודה יצירה משותפת או משחק קלפים לכל המשפחה".

האתר של קינדר טויס. קינדר טויס,
האתר של קינדר טויס/קינדר טויס

לסיכום, ב"קינדר טויס" לקחו את עולם הילדים צעד נוסף קדימה. כל המוצרים שמוצעים כאן נבחרים בקפידה. הם מותאמים להתפתחות הילד בכל שלביה, ונועדו לתת מענה אחד לכל צורך ודרישה מצד ההורה. האתר קל לניווט, נגיש ומאפשר לסנן את בחירות הצרכן, המשלוחים מגיעים תוך 5 ימי עסקים (לכל היותר), ואם זה מספיק טוב לגננות ולאנשי החינוך, זה בטוח יהיה נפלא גם להורים. אז רגע לפני שהתלמידים חוזרים לספסל הלימודים, אם אתם מחפשים תעסוקה לקיץ וצריכים לאבזר את הילקוט, תוכלו לעשות את זה ב"קינדר טויס", באתר או בחנויות שממוקמות בבני ברק

אתם חייבים לבדוק מה קורה פה >>>

חנות המשחקים והצעצועים: הרב לנדא 7, בני ברק.
חנות חומרי יצירה וגנים - הרב לנדא 9, בני ברק.

פייסבוק >>>
אינסטגרם >>>
וואטסאפ >>>
טיקטוק:>>>

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully