וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת שמלות הכלה שההמלצות עליה רצות בכל העולם

מוגש מטעם weshow

17.1.2023 / 9:20

עם ביקורות חיוביות אי אפשר להתווכח. הכירו את מעצבת שמלות הכלה קארין בר זוסמן שגורפת מחמאות ברשת וברחבי העולם

הכירו את מעצבת שמלות הכלה קארין בר זוסמן שגורפת מחמאות ברשת וברחבי העולם/חברת Weshow

ההחלטה מה ללבוש ביום הגדול שלך אולי לא תהיה ההחלטה החשובה ביותר שתקבלי אי פעם, אבל היא בהחלט אחת המהנות ביותר. כשאת מתרוצצת בין המאפרת לצלם ומשם למעצב האולם, קארין בר זוסמן, מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב, יודעת לעשות בדיוק את מה שצריך, כדי שתוכלי ליהנות מהדרך ולהיות מרוצה עד הגג.

"קארין בר זוסמן מעצבת בחסד. אבל לפני הכל, היא יודעת איך לדבר עם הכלה, לשחרר אותה ולשבור את הקרח. היא מצחיקה, ובין כל הסידורים של החתונה, זה בדיוק מה שצריך כדי להפיג את הלחץ". אלה קורן.

"הביקורות ברשת תמיד מרגשות אותי", היא מספרת. "אי אפשר לזייף שביעות רצון של לקוח, ובמיוחד כשמדובר בכלה - או שהיא אוהבת את השמלה, או שלא, ואם יש הסתייגויות, אני מיד מזהה אותן. אבל אם היא בחרה לתת לי 5 כוכבים וטרחה לפרסם את הביקורת שלה אחרי שבילתה עם השמלה כל היום ובמהלך כל האירוע, אני מבינה, שהיא הייתה באמת מרוצה".

קארין בר זוסמן מתאימה שמלה לכלה. קארין בר זוסמן,
קארין בר זוסמן מתאימה שמלה לכלה/קארין בר זוסמן

קארין בוגרת מגמת תדמיתנות, ציור, אופנה ותפירה בבית הספר לעיצוב "ווג" ובוגרת בית הספר האיטלקי לאופנה "סיטם". בתחילת דרכה עסקה בעיצוב ותפירת תלבושות לרקדנים ורקדניות מכל עולמות הריקוד, ובהמשך עסקה בעיצוב ותפירה של מיצגים, מדים ותלבושות לחברות הגדולות במשק, ביניהן פלאפון, אורנג', קוקה קולה, קורונה, תפוזינה, ג'וני ווקר ועוד.

קארין: "אחת הרקדניות שעיצבתי לה תלבושות ביקשה שאעצב לה שמלת כלה, ומשם זה פשוט התגלגל. כל מי שעיצבתי לה שמלה הייתה מרוצה, ואני הרגשתי שאני בדיוק במקום שבו אני צריכה להיות. הרגשתי שמצאתי את עצמי".

"לאחר שכיתתנו רגליים בכל חנות ואצל כל מעצבת אפשרית במרכז, התמזל מזלנו ומצאנו את קארין. השמלות שמצאנו אצלה היו ברמה גבוהה בהרבה מכמה שראינו". קרן שקד.

קארין בר זוסמן מתאימה שמלה לכלה. קארין בר זוסמן,
קארין בר זוסמן מתאימה שמלה לכלה/קארין בר זוסמן

הגשמת הייעוד של קארין הביאה אותה להתמחות בעיצוב שמלות כלה. היא נרשמה לסדנאות וייעדה את הסטודיו שלה לכלות. אי אפשר להתעלם מהעובדה, שיש כאן שפע של עיצובים במגוון סגנונות - שמלות צנועות, נועזות, מקסי, מיני, 2 חלקים ועוד ועוד. אין כאן טרנד ששולט ביד המעצבת, ואין גבולות לדמיון.

"קארין המהממת, מקבלת כלות באהבה, בהקשבה לצרכים ולבקשות שלהן במקצועיות והתחשבות רבה. עמידה בלוחות זמנים של המדידות והתפירה האישית". שירן בן חמו.

קארין, מה הסוד? הרי לא מספיק שהשמלה תהיה יפה. ספרי לי איך באמת מתאימים לכלה את השמלה האחת?

קארין: "זה מתחלק ל- 2. הדבר הראשון שחשוב לי לשים עליו דגש הוא התאמת העיצוב לאופי של הכלה. אני רוצה שהיא תרגיש במיטבה, וכמה שיותר טבעית. אני מנסה להכיר אותה ולהבין מי היא, כדי שהשמלה תבטא את אישיותה ואת הקסם הייחודי שיש בה. לאחר מכן, אני מכוונת את הלקוחה לעיצוב שיחמיא למבנה ולגזרת הגוף שלה, כך שתהיה הכי יפה וקורנת ביום האירוע.

"אחרי שבחרנו את קו העיצוב והסגנון, אני יורדת לרזולוציות קטנות יותר. אנו בוחרות את הבדים, ובשלב הזה חשוב להדגיש ששמלה יכולה להיראות נפלא, אבל אם קשה להתנייד בה, אם הבד דוקר או מציק, או שהוא לא מתאים לעונה, הכלה תסבול מהרגע שתצא מהסטודיו. באותה מידה חשוב להתאים את השמלה לסגנון של האירוע - אם זה אירוע בגן אירועים או באולם, בצהריים או בערב, אירוע רשמי או באווירה קלילה וכדומה".

"וואו, אין לי מילה יותר טובה לתאר את החוויה הכיפית והאישית שעברתי עם קארין! קארין פשוט דייקה בכל פרט, הבינה בדיוק מה אני רוצה... באמת שלא יכולתי לבקש תוצאה יותר מושלמת מהשמלה שלי!" דניאל והב.

מתאילנד לישראל. ההמלצות על קארין עושות שמות מסביב לעולם.

קארין: "לא מעט כלות מגיעות לאחר שקיבלו המלצה או שהתארחו בחתונה והתאהבו בשמלה של הכלה. לפני זמן מה פנתה אלי מישהי שטיילה בתאילנד, וקיבלה שם המלצה מכלה שעיצבתי לה שמלה. היא לא זכרה מי המליצה לה עלי, אבל שנה אחרי שקיבלה את ההמלצה, כשהגיעה אלי, ציינה שההמלצה הייתה כל כך חמה, שהשם שלי נחרת בזיכרונה, ומיד כשסגרה תאריך לחתונה, אני הייתי שיחת הטלפון הראשונה שהיא עשתה".

"וואי קארין איזה כיף היה לי לתפור אצלך את שמלת הכלה שלי, זו הייתה חוויה מדהימה... איזה כיף יחס אישי מטורף, ובכלל התוצאה פצצה נוחות שזה מאוד חשוב בשמלות כלה!!! לא הפסיקו להחמיא לי וואו !!!תמשיכי לחמם לבבות של כלות!!!" אוריה מזוז

מה הכי חשוב לך בתהליך עם הלקוחה?

קארין: "אני קודם כל שוברת את הקרח. כשהן מגיעות אלי, הרבה מהכלות לחוצות ומתוחות. הן אומרות שאני מצחיקה אותן, וזה עוזר להן להשתחרר. אבל אם אני צריכה לציין משהו אחד שחשוב לי, הוא שהכלה תרגיש בשמלה טבעית, שתהיה היא ולא מישהי שהיא ראתה בקטלוג או בתצוגה. אני באמת מאמינה שכל אישה הכי יפה וקורנת כשהיא נינוחה וטבעית. המטרה שלי היא להבטיח לה את העיצוב המושלם, את עבודת התפירה הכי איכותית, שירות אישי ואת הביטחון, שהיא בידיים טובות".

למידע נוסף על המעצבת קארין בר זוסמן הכנסו לאתר >>>
לדף הפייסבוק >>>
לאינסטגרם >>>
ליוטיוב >>>

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully