וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת כלה מהאגדות בחסות יעל גולד

מוגש מטעם weshow

11.1.2023 / 12:26

יעל גולד מאמינה שלכל שמלה יש סיפור משלה, כמו כל כלה. החלום מלווה אותה מגיל 10 שבו התחילה לתפור לעצמה ועד המעבר לעיר הגדולה והחזרה לכפר סבא בו פתחה חנות בוטיק לשמלות כלה וערב שמושכות קהל לקוחות מכל קצוות הארץ

שמלת כלה מהאגדות בחסות יעל גולד/חברת Weshow

איך התחילה האהבה לתפירה?
הכל התחיל בגיל 10 התחלתי לתפור, סבתא שלי הייתה תופרת בכפר, בבית הייתה מכונה והתחלתי להשתמש בה, מתוך רצון ליצור בגד שיש רק לי, שונה מהשאר.

לאחר מכן בגיל 16 17 התחלתי לתפור ולהכין לחברות, ב20 שנה האחרונות אני עושה שמלות כלה וערב כבר, לא מעט שנים עבדתי בסטודיו מהבית עכשיו אני עובדת בסטודיו בכפר סבא לאחר שסגרתי את הסטודיו בתל אביב עקב הקורונה.

איך מתאימים שמלה לכלה?
הגישה מאוד אינדיבידואלית לכל כלה, אני מתאימה את השמלה לא רק למבנה גוף אלא גם ללוק יש בחורות עם לוק יותר עדין, לא מתאים לה שמלה עשירה ויש שכן מתאים להם.

חשוב ששמלה לא תראה כתחפושת על הגוף, ושתהיה מהחומרים הכי איכותיים, ברמת גימור הפרטים הקטנים מאוד חשובים, אני בונה שמלה מאפס החל מבגד גוף או מחטב ליצור שמלה שבאה על הגוף.

יעל גולד מעצבת שמלות כלה. ולאד לימר,
יעל גולד מעצבת שמלות כלה/ולאד לימר

וזה תמיד מתגשם עם הרצונות של הכלה?
פה נכנס התפקיד של המעצבת שיהיה הדגם הכי מחמיא, אני מאוד מקפידה על חומרים ובדים איכותיים לתת מראה יותר ייחודי שלא כולם ייראו אותו דבר כמו כל הכלות, בעודי מחפשת עוד אלמנטים ייחודים.

אצלי אפשר לקבל שמלה במחיר מאוד נוח ורמת גימור מאוד גבוהה.

מה משאיר אותך בתחום הזה אחרי כל כך הרבה שנים?
אני תמיד אהבתי את תחום האופנה היצירה, כל כלה שונה וכל שמלה שונה. תמיד יש משהו חדש וקיימים שינויים, אך האהבה למקצוע בוערת בי תמיד, אני אוהבת את המקצוע למרות התחרותיות, מי שאוהב את זה יעבור את כל הקשיים זה מה שמחזיק אותה.

התחושה ליצור מכלום שמלה מביאה לי אושר רב, אצלי כל כלה מקבלת יחס אישי והתאמה אישי מאוד, החוויה של המדידות נחקקת לכל החיים.

מקרים מצערים בהם אני שומעת מכלה שקיבלה יחס קר ורואים אותה כארנק ולא ככלה, מעציבים אותי, אצלי כל כלה מיוחדת אני נותנת במקסימום להוציא את הכלה הכי יפה עם ההרגשה הטובה ביותר שאפשר זה חשוב ולא קיים בכל מקום.

בשנים האחרונות התחיל גל של קניית ורכישה של שמלות כלה וערב מאתרים זולים מחו"ל, הקוראים תיגר על המעצבים

השוק מאוד מגוון גם מבחינת מחירים וגם מבחינה רמת איכות, אך אי אפשר להשוות שמלה שיוצרה במפעל לעבודה של מתפרה ורמת גימורים ודיוקים, בסופו של דבר זה לא אותה איכות, וכל פרט בשמלה שהכלה מבקשת, תפור אצלנו בדיוק על הגוף של כלה לבקשתה.

אני מזמינה את כל הכלות לעתיד להגיע אליי לסטודיו להתרשם ממגוון גדול של שמלות, לקבל את היחס הראוי לכן ולמקסם את חווית החתונה לאושר המירבי שמגיע לכן, מוזמנת לתאם פגישה ולהגיע להתרשם.

כתובת: וויצמן 24 כפר סבא
לתיאום פגישה מראש: 050-838-7177
אתר אינטרנט >>>
אינסטגרם >>>
פייסבוק >>>

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות כלה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully