וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדי מרדכי עיצוב שיער: הספר שמאמין באנשים לא פחות משיער

מוגש מטעם weshow

11.1.2023 / 12:34

סדי מרדכי יליד שדרות, החל לעסוק במקצוע מגיל 15, התחיל לעבוד במספרה בלי ידע קודם אך עם כוח רצון ענק, שהביא אותו להצלחה מסחררת המביאה את הלקוחות מדן ודע אילת היישר לשדרות.

סדי מרדכי עיצוב שיער: הספר שמאמין באנשים לא פחות משיער/חברת Weshow

מה הוביל אותך ללכת לעבוד במספרה בגיל כה צעיר?

"המספרה הביאה לי את העיסוק והזמן שמנע ממני להישאב לשעמום כילד בשדרות ולא להידרדר לרחוב, הייתי הולך ישר אחרי בית הספר לעבוד במספרה ,מגיל 16 עד 17 למדתי את התחום יותר לעומק, ולאחר מכן בגיל 17 כבר התחלתי להתמקצע בתחום.

בגיל 18 הלך למכינה קדם צבאית ולאחר מכן לחם בדובדבן, אחרי שהשתחרר פתח מספרה ראשונה עם מי שקיבל אותו בגיל 15,במשך שנתיים.

"הלכתי להתמקצע וללמוד בארץ ובעולם להרחיב אופקים, אני טס ללונדון להשתלמויות כל שנה, ומביא איתי את הספרים שעובדים במספרה. חשוב לי לקחת צעירים בני 16/17 לעבוד ולראות את הדרך שהוא עבר בגילאים שלהם דרכם , ואיך זה לוקח אותם לכיוון טוב יותר".

איך הקורונה השפיעה עלייך?
הקורונה הייתה שנה מאוד קשה ונתנה לי זמן לחשוב, עבדתי אז בתל אביב והחלטתי לחזור לשדרות, להביא את אומנות המקצוע הזה לפריפריות, שבדרך כלל אין מקום שמפתח ומקדם את הספרים והאנשים שעובדים במספרה ברמה המקצועית והאנושית, אלה אותם כלים שאני יכול לתת לעובדים שלי.

היום יש יותר כוח ומוטיבציה מהשנה הראשונה שהתחלתי את המקצוע, היום אחרי הקורונה יש יותר מוטיבציה והנאה מהמקצוע.

לאחר ניסיונך בארץ ובעולם, במה אנחנו שונים מחברנו מעבר לים במקצוע הזה?
"ההבדל שהישראלים לא רוצים לעבור את הדרך האמיתית, בארץ רוצים לקצר את הדרך, בעולם יש את הדרך וזוהי הדרך היחידה בגלל זה מגיעים לרמות הגבוהות שיש.

ויש הוכחות לזה, יש היום 1,100 לקוחות מכל הארץ, מהצפון עד הדרום, למרות שיש מספרה מתחל לבית מגיעות בגלל החוויה האנרגיה שהמספרה נותנת. זה המניע שלהם להגיע למספרה דווקא עד שדרות.

האם אתה רואה את העסק מתפתח כרשת בעתיד?

"אני לא רוצה רשת אני רוצה מקום אחד שהוא חם, מפעל של אנשים טובים במקצוע הזה, ברשת קשה לשלוט על חומר גלם איכותי ככל שאתה קטן החומר גלם שווה ערך, אני כן רוצה אקדמיה של עיצוב שיער והדרך ש ספר מתחיל צריך לעשות, ואני מקווה שהיקום יוביל אותי לזה."

כתובת: הרצל 34 שדרות

לאינסטגרם >>>

פייסבוק >>>

זימון תורים >>>

מוגש מטעם weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully