וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאילת תבוא הבשורה על פי קורנפלד תיווך וייעוץ נדל"ן

מוגש מטעם weshow

11.1.2023 / 15:54

קורנפלד נכסים הינו משרד תיווך וייעוץ נדל"ן מהוותיקים באילת, בעל 32 שנות ניסיון והתמחות כוללת של ניהול נכסי נדל"ן, ייעוץ וביטוח למשכנתאות, כשהיתרון הוא המיקוד בנכסים בלעדיים בעיר אילת, המיומנות של הסוכנים, והפן הטכנולוגי וההתקדמות עם קצב השוק

יח"צ - חד פעמי

קורנפלד נכסים הינו משרד תיווך וייעוץ נדל"ן מהוותיקים באילת, למשרד 32 שנות ניסיון והתמחות כוללת של ניהול נכסי נדל"ן, ייעוץ וביטוח למשכנתאות, כשהיתרון הוא המיקוד בנכסים בלעדיים בעיר אילת.

המשרד נותן מענה ללקוחות, מייעוץ נדל"ן , השבחה וניהול נכסים, עד ייעוץ וביטוח למשכנתאות. טובי המומחים נותנים את שירותם מתוך המשרד כך שהלקוח לא צריך לחפש אנשי מקצוע כמו יועץ למשכנתאות או סוכן ביטוח לדירה או למשכנתא.

קורנפלד נכסים - סוכנות לתיווך נדל"ן הוקמה על ידי יוסי קורנפלד אשר פועל בתחום הנדל"ן באילת משנת 1991. מאז הקמת הסוכנות ביססה עצמה כחברת תיווך מכובדת בתחומה, החברה מנהלת פורום של השכרת דירות יומיות.

בנו של יוסי עידן קורנפלד, העובד בחברה ומתגורר גם הוא באילת, בעל תואר במנהל עסקים ומחזיק ברישיון סוכן ביטוח ,קורנפלד הוא בעל רישיון תיווך בשיווק אינטראקטיבי והוא חבר בלשכת סוכני ביטוח והתאחדות יועצי המשכנתאות. הוא חלק מצוות החברה, ממשיך את פועלו של אביו ועובד בחברה. עידו בטוח בשרותיות הגבוהה של החברה

עידן קורנפלד. DB group,
עידן קורנפלד/DB group

עידן: אנחנו מתיימרים לתת ייעוץ ראשוני פיננסי על משכנתא והלוואות, אחת החוזקות שלנו היא איתור הכנס המתאים ביותר ללקוח על פי בקשתו, בנוסף אנו מלווים את לקוחתנו ויודעים לאתר וגם להמליץ להם על הקבלנים, עורי הדין והשמאים הטובים ביותר.

הניסיון המקצועי שלה והידע הרב שרכשה מאינספור עסקאות הביאו אותה לעמדה גבוהה של עליונות מקצועית ושרותית.
המשרד מונה כרגע עוד 3 סוכנים ותיקים, המשרד הינו משרד בוטיק שמשתייך לרשת "ברוקר נדלן".

עידן: סוכני הנדל"ן שלנו, מיומנים, מנוסים ומקצועיים. המטרה של הסוכנים היא לספק את השירות ללקוחות בצורה הטובה ביותר ובמקביל למצוא את הדירה המתאימה להם. בזכות תשומת הלב שאנו מקדישים לסיפוק הצרכים שלהם, וההיכרות שלנו עם שוק הנדל"ן האילתי.

הצוות של קורנפלד נכסים. DB group,
הצוות של קורנפלד נכסים/DB group

הייחוד של קורנפלד נכסים לצד המיומנות של סוכניה, הוא הפן הטכנולוגי וההתקדמות עם קצב השוק שמפתח ומציע פתרונות שלא נראו בעבר.

עידן: חרטנו על דגלנו טכנולוגיה, המשרד מתפתח ברמה טכנולוגית גבוהה מאוד. נוצר תיווך בין אנשים מכל העולם באמצעות סיורים וירטואליים של 360ֶ מעלות , החברה קיימת בכל רשת חברתית שניתן למצוא. ברשותנו מערכת CRM מתקדמת שיודעת לשמור ולשלוח נכס ספציפי מוגדר לכל לקוח, שמתאים לו נכנס מקבל הודעה ועדכון אוטומטי.

החברה מציעה את כלל השירותים והליווי בצורה הטובה והמקצוענית ביותר כדאי לספק את הלקוח, בנוסף יצרה החברה אפליקציה שתסייע למחפשי נדל"ן בעיר אילת להיות מעודכנים ולדעת ראשונים על נכסי נדל"ן למכירה באילת, ובנוסף תוכלו למצוא באפליקציה מידע וטיפים בתחום הנדל"ן.


לפרטים ויצירת קשר:
עידן: 053-353-6397
לאתר החברה >>>

פייסבוק:>>>

יוטיוב: >>>

אינסטגרם:>>>

וואטסאפ >>>

טוויטר >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully