וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הד"ר ששומרת על הבריאות, הצעירות והיופי שלכן עם קוסמטיקה נקייה

מוגש מטעם weshow

15.1.2023 / 2:53

ד"ר ריבה שמולביץ חוקרת הזדקנות תאית, ובמקביל מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה טבעית לטיפוח עור הפנים מהסוג שלא תמצאו בשום קליניקה אחרת

ד"ר ריבה שמולביץ חוקרת הזדקנות תאית, ובמקביל מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה טבעית לטיפוח עור הפנים/חברת Weshow

לא מעט קוסמטיקאיות מפתחות קו מוצרים לטיפולי פנים ואנטי אייג'ינג שונים. אך מי מהן באמת יודעת מה יש בתוך המוצרים שהיא מציעה למטופלות שלה? ד"ר ריבה שמולביץ (30) אומנם לא למדה קוסמטיקה רפואית, אבל היא מומחית בקוסמטיקה טבעית, ועל המוצרים שהיא מפתחת היא מפקחת באופן אישי, כדי להבטיח, שכל מה שיש במוצר אכן נבדק, ושכל הרכיבים הפעילים הם ממקור טבעי בלבד.

ד"ר ריבה שמולביץ היא פורמולטורית שסיימה בהצטיינות תואר ראשון בביוכימיה ותואר שני ושלישי בחקר הסרטן בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. בימים אלו היא חוקרת תהליכי הזדקנות בתאים באחת מהאוניברסיטאות המובילות והיוקרתיות בישראל, ובמקביל, משיקה קו מוצרים ייחודי לטיפול וטיפוח עור הפנים.

את המוצרים היא החלה לרקוח עבור עצמה, לאחר התנסות לא מוצלחת עם קרם פנים שרכשה וגרם לה לפצעים בעור. כשהחלה לחקור את מרכיבי התכשיר, נדהמה לגלות שהחומרים הפעילים שבו מעוררים ריאקציות חריפות, וכמי שמבינה בנושא לא מעט ויש לה גישה למעבדות ומאגרי מידע, החליטה שהיא רוקחת לעצמה תכשירים באופן אישי.

ההתנסות המוצלחת שלה עם התכשירים שפיתחה לעצמה הובילה לתגובות חיוביות. לאט לאט חברותיה למעבדה ביקשו שתירקח גם להן תכשירים, ומעגל הביקוש הלך והתרחב בהדרגה. בסופו של דבר, ריבה הבינה, שהגיע הזמן לייצר את המוצרים באופן מוסדר, וכיום, כל המוצרים שהיא פיתחה מאושרים על ידי משרד הבריאות, מיוצרים במפעל בישראל כשהיא מפקחת על כל תהליך הייצור, ומשווקים לקהל הרחב.

כל הטיפולים שאתן מכירות נכנסות תחת הכותרת הזו, טיפול בפיגמנטציה, הרמת פנים, טשטוש קמטים, טיפול באקנה, ליפטינג ועוד, אלא שהמוצרים של ד"ר ריבה, להבדיל ממוצרי קוסמטיקה אחרים שמציעים בקליניקות השונות או בחנויות הפארמה, נקיים מרכיבים מזיקים, והחומרים הטבעיים הם המרכיב העיקרי שפעיל בהם.

למה קוסמטיקה נקייה הכי טובה ויעילה לעור הפנים?\

ד"ר ריבה: "צורכי העור מסופקים הכי טוב באמצעות מוצרים הנקיים מחומרים מזיקים, שמכילים אחוז גבוה של חומרים טבעיים ופעילים. זה הוכח מדעית. זה מאפשר לרכיבים לחדור דרך שכבות העור בצורה הטובה ביותר בלי לפגוע במחסום העור. השילוב של רכיבים טבעיים וחומרים פעילים יוצר את הפוטנציאל להיקלט ולהישאר שם זמן ארוך יותר לצורך הזנה, זירוז תהליכים כמו ייצור קולגן, הבהרת העור, איחוד המרקם שלו ועידוד תהליכי רגנרציה. השילוב הנכון מאפשר לטפל בסוגי עור שונים ובמגוון רחב של בעיות, מהחלקת קמטים, דרך הקטנת נקבוביות ועד להרמת העור, כשכל מרכיב מחזק את יעילותו של השני, ויחד הם עובדים בסינרגיה ובעוצמה".

אילו חומרים משולבים במוצרים של ד"ר ריבה?

חלק מהחומרים הפעילים שמרוכזים בתכשירים שרקחה ד"ר ריבה ניתן למצוא גם במוצרי מדף וקוסמטיקה אחרים. ההבדל הוא בריכוז החומר הפעיל ובתהליך שהוא עובר בזמן הייצור של התכשיר, אשר שומר על הרכיבים הפעילים בשלמותם, כדי שניתן יהיה ליהנות מתוצאות שלא ניתן לפקפק בהן.

• חומצה סליצילית - חומצה בטא הידרוקסית (BHA). ההשפעות הקרטוליטיות (הקילופיות) והפילינג שלה עוזרים לקדם סילוק עור מת. זה הופך אותה לאידיאלית עבור עור שמן, עור נוטה לאקנה, עור עם פגמים, כמו גם קמטים וקמטוטים חלקים, וכן עור עם קמדונים שחורים ולבנים.שמן חוחובה - מגן על העור, מנקה נקבוביות, מאזן, מרכך ומלחלח את העור.
• ארבוטין - מולקולה המופקת מצמח ענבי דב. נגזרת של הידרוקינון הפועלת ביעילות להבהרה ולבלימת הפרשת יתר של הפיגמנט מלנין.
• שמן שקדים מתוקים - תורם למראה עור צעיר ורענן, מרכך ומרגיע את העור ומסייע בשמירה על הלחות הטבעית של העור.
• חמאת מנגו - תורמת ליישור קמטים ולחלוח העור.
• קומלפקס אמלואיקס - תכשיר ליפוזומלי המשלב קרנוזין, חומר נוגד חמצון ואנטי-גליקציה עם שני נוגדי חמצון רבי עוצמה מסיסים בשמן (סילימרין וטוקופרול)
קומפלקס אמלואיקס - מסוגל לעכב תגובת גליקציה, תהליך טבעי איטי שמוביל להקשחה של חלבוני העור קולגן ואלסטין ובכך לאובדן גמישות והזדקנות מוקדמת. יתר על כן, Ameliox™ מפחית חמצון שומנים ומונע הזדקנות מוקדמת של עור.
• שמן רוז היפ - נסייע להחליק קמטוטים, לטפל בצלקות, חתכים ועור מגורה, מאיץ את חידוש העור ומעכב הזדקנות תאית.
• שמן מקדמיה - מלחלח ומגמיש את העור, מעכב נפילת טונוס בעור עייף ומשקם נזקי שמש.
• אלוורה - מכיל מספר וויטמינים ורכיבים חיוניים, מלחלח ומרגיע את העור ובעל סגולות רפואיות.
• שמן זרעי ענבים - אנטי אוקסידנט חזק, הנלחם בחיידקים ובדלקות, התורם לאיחוד המרקם וגוון העור, ומסייע בהגנה מפני קרני UV.
• חמאת שיאה - מלחלחת את העור, מזינה ומגנה עליו. מכילה חומצות שומן וויטמינים חיוניים, התורמים לריכוך העור.
• שמן המפ - מרגיע, מרכך ומלחלח את העור, עשיר בחומצות שומן חיוניות שתורמות לגמישות ורכות העור ומגבירות את יכולתו הטבעית לשמור על לחות. מצוין לטיפול בעור יבש.

ד"ר ריבה שמולביץ. אליהו ברוך,
ד"ר ריבה שמולביץ/אליהו ברוך
מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully