וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה חדשה בתחום הצערת העור ואנטיאייג'ינג מגיעה מנתניה

מוגש מטעם weshow

12.1.2023 / 18:12

מיצוק העור, הרמת פנים ללא ניתוח והעלמת קמטים - כל הטיפולים במכשיר אחד רק ב- Hi Laser בנתניה. לא תאמינו כמה המטופלות כאן נראות נפלא!

מיצוק העור, הרמת פנים ללא ניתוח והעלמת קמטים – כל הטיפולים במכשיר אחד רק ב- Hi Laser בנתניה/חברת Weshow

קחו את כל הקלישאות ששמעתם בפרסומים השונים להצערת העור וטיפולי אנטיאייג'ינג ותאמינו, כי בקליניקה של חן ישגב בנתניה נשים וגברים נכנסים ויוצאים צעירים יותר, לפחות ככה זה נראה.

אחרי שבנתה לעצמה מוניטין בתחום הסרת השיער בלייזר, עם מאות מטופלות מרוצות שטופלו ומטופלות בטכנולוגיה החדשנית של Patron Laser, המותג הגרמני שמבטיח ומקיים תוצאות מהירות שמחזיקות מעמד לאורך זמן וללא כאב, היא מביאה את הבשורה החדשה בתחום העלמת הקמטים, הרמת הפנים ללא ניתוח ומיצוק העור.

נעים להכיר, המכשיר שמציע את הטכנולוגיה המתקדמת בתחום הטיפולים האסתטיים

מכשיר HIFU, של Patron Laser. שמואל ישגב,
מכשיר HIFU, של Patron Laser/שמואל ישגב

כשמדברים על טיפולי אנטיאייג'ינג אי אפשר שלא להזכיר את חשיבות האלסטין והקולגן, שני החומרים שלאורך השנים מופרשים בכמות קטנה יותר, ולכן העור הופך להיות רפוי יותר וגמיש פחות.

פרט להזדקנות העור, שמתרחשת ברמה הביולוגית, כוח הכבידה מושך אותו מטה, מה שנותן את המראה הנפול. נזקים נוספים שהפנים חוות לאורך השנים כוללות צניחה איטית ומתמשכת של שרירי הלסת, הסנטר והצוואר.

וכאן בדיוק נכנסות הטכנולוגיות החדשניות של חן ישגב, המציעות לבני ובנות 35 ומעלה לטפל בכל הנזקים והבעיות הללו ללא הזרקות, ללא כאבים, ללא סימנים ועם הבטחה לחזרה מיידית לשגרה.

מכשיר HIFU, שמטפל באמצעות אולטרסאונד ממוקד, מגיע לרבדים עמוקים וקשים של הרקמה ומסייע במיצוק העור, הרמה, מתיחה של הפנים והעלמת קמטים, הידוק קו הלסת וסנטר כפול. התוצאה הסופית - עור צעיר ורענן, מראה טבעי וחינני, התוצאה הקרובה ביותר למצופה מניתוח מתיחת פניים, רק ללא הכאבים והצלקות, ללא הצורך בהחלמה ועם חזרה מיידית לשגרה.

המכשיר בעל טכנולוגיה חדשנית למיצוק וחידוש עור הפנים, הרמת הטונוס, עידוד ייצור הקולגן ושיפור האלסטין, טשטוש והעלמת קמטים, הרמת עפעפיים ועוד. התוצאה הסופית מבטיחה מראה טבעי וחיוני.

התוצאות מדברות בעד עצמן

חן ישגב מוכרת בכל רחבי נתניה והסביבה. תוצאות הטיפולים של קהל הלקוחות שלה שורדות את מבחן הזמן ומדברות בעד עצמן. בעוד שבקליניקות אחרות משתמשים בטכנולוגיות שמצריכות סדרות טיפולים ארוכות ותכופות, אצל חן תוכלו ליהנות מסדרה של מספר טיפולים מצומצם, שיותיר אתכן עם עור פנים צעיר יותר, רענן יותר וחיוני יותר.

את הטיפולים ניתן לערוך בהפרשים של שבועיים . חן לא מכבירה במילים על הטיפול, מכיוון שלדבריה, "כל מטופלת היא פרסומת מהלכת". מהתוצאות ניתן ליהנות כשנה ,

ואם זה לא מספיק טוב, היא גם מעניקה במתנה לכל מטופלת שסוגרת סדרת טיפולים ערכת קרמים בשווי של 900 ₪.

חן ישגב ב-Hi Laser. שמואל ישגב,
חן ישגב ב-Hi Laser/שמואל ישגב

טיפים לשמירה על עור הפנים בעונת הקיץ

חן לא נותנת לאף לקוחה לצאת מהקליניקה מבלי שהדגישה בפניה את החשיבות של שמירה על עור הפנים במהלך עונת הקיץ.

היא ריכזה עבור קוראי וואלה! את 5 הטיפים הכי חשובים, שיעזרו לכל אחד ואחת לשמור על עור פנים בריא ורענן:

1. בכל בוקר ובכל ערב (לפני השינה) חשוב לרחוץ את הפנים עם סבון פנים לניקוי עדין של העור. בשום פנים ואופן לא לישון עם איפור, ולהקפיד להחליף את הציפית של הכרית אחת ל- 3 ימים.

2. שימוש בקרם לחות שמתאים לסוג העור הנו חיוני לשמירה על לחות העור הטבעית, גמישות העור והברק הטבעי. מי שסובלת מעור שומני, שתשתמש בקרם על בסיס מים.

3. בכל בוקר יש למרוח קרם הגנה שמכיל קרם לחות. קרם ההגנה מגן על עור הפנים גם מהשמש וגם מהאור הכחול שמקרין על עור הפנים מהמסכים, כך שאם אתן עובדות במשרד או בשטח, זה חשוב באותה מידה.

4. הרבו בשתיית מים, אכלו תזונה בריאה ודלה בשומן רווי ועסקו בפעילות גופנית באופן קבוע, לפחות 3 פעמים בשבוע.

5. אם אתן מעשנות, הפחיתו את כמות העישון ככל שניתן. חן ממליצה להשתמש בקפסולות ויטמין C או קרם פנים שמכיל ויטמין C, שנחשב לנוגד חמצון חזק, המסייע בטיפול ברדיקלים חופשיים והזדקנות מוקדמת של העור, שנוצרת כתוצאה מעישון.

רוצים להגיע לטיפול התנסות בקליניקה של חן ישגב? הקליניקה ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי 17 בנתניה. לתיאום תור חייגו 052-253-6904

לדף הפייסבוק של Hi Laser >>>.

לאינסטגרם>>>

לווטסאפ >>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully