וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק פה תמצאו מוצרים מהפכניים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

מוגש מטעם weshow

19.1.2023 / 16:07

ממוצרים למטבח ועד לגינה, לגאדג'טים הביתיים שמציעים לכם ב"בי פטנט" יש תכונה משותפת אחת - הם כאן כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר

בי פטנט כאן כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר/חברת WESHOW

בין אם אתם אוהדים של כלים שימושיים מוזרים או שאתם שונאים לבזבז זמן בביצוע מטלות הבית, "בי פטנט" מאתרים עבורכם את המוצרים הכי מדליקים ומעניינים שישדרגו את החיים שלכם באמצעות שימוש נוח וקל יותר ופונקציונליות מרבית בכל מה שקשור למטלות הבית.

את החברה הקים לפני כ- 12 שנה אופיר יצחק, שנמצא תמיד בחיפוש אחר המוצר הבא, שיהפוך לנו את החיים לנוחים וקלים יותר. כדי להביא לקהל בישראל מוצרים שכבר חדרו לשווקים מעבר לים, נוסו והוכחו כטובים ואמינים, הוא מטייל ברחבי העולם, פוקד תערוכות ובוחר בפינצטה את המוצרים שאף אחד עוד לא ראה לפניו, אלו שעתידים להפוך להיות מוצרי השנה.

כל המוצרים האלו נמצאים בכל בית אבל...

כל המוצרים שניתן למצוא באתר "בי פטנט" הם מסוג המוצרים שיש בכל בית אך בכולם יש גימיק קטן שמשדרג אותם והופך את החיים של מי שמשתמש בהם לנוחים, נעימים וקלים יותר. וגם כדי לרכוש אותם אתם לא צריכים לעבוד קשה כי כל מה שעליכם לעשות הוא להוסיף את המוצרים שאתם מעוניינים בהם לסל.

אז אילו מוצרים ייחודיים מחכים לכם כאן?

יש כאן מגוון מוצרים לבית ולגינה, אחת הסדרות הכי פופולריות כאן היא "סדרת המתכווצים", שיש בה, ניחשתם נכון, מוצרים שמתכווצים - קערות, מסננות, גיגיות, סלי כביסה, מתקן לייבוש כלים, ואפילו פח אשפה מתכווץ. מה שמדהים במוצרי הסדרה הזו הוא שמה שלא בשימוש לא צריך לתפוס מקום וכך אתם חוסכים את שטח האחסון והמתקן שלא בשימוש לא עומד כמו עציץ על השיש או על המדף.

מוצרים של בי פטנט. bpatent,
מוצרים של בי פטנט/bpatent

להלן רשימת המתכווצים הפופולריים ביותר באתר:
1. גיגית מתכווצת - מגיעה בנפח 24 ליטר או 37 ליטר
2. סל כביסה מתכווץ - בנפח 22 ליטר או 35 ליטר
3. דלי מתכווץ - בנפח 5 ליטר, 10 ליטר או 15 ליטר
4. קערה מתכווצת - בנפח 3 ליטר או 5 ליטר
5. פח אשפה מתכווץ - בנפח 7 ליטר
6. צינור השקיה מתכווץ - צינור שמשלש את האורך שלו כשפותחים את הברז ומתכווץ בחזרה בסיום השימוש. מגיע בשלושה גדלים לבחירה.

סדרת המתכווצים זכתה בפרס מוצר השנה כבר בשנת 2020 ועדיין מבוקשת מאוד וממשיכה להצדיק את התואר המכובד שהוענק לה.

עוד לפני זה, 2 מוצרים נוספים של החברה זכו בפרס מוצר השנה. האחד, פומפייה מסתובבת, שמכילה 3 סוגי סכינים, ומאפשרת גירוד ירקות בקלות ובבטיחות מרבית. המוצר השני הוא דלי הפלא SUPER MOP, שסוחט ומייבש את הסחבה ומאפשר לנקות את הבית בקלות - בלי להתכופף, בלי לגרוף את המים ובלי לגעת בסחבה וללכלך את הידיים. ואם זה לא מספיק - הדלי על גלגלים שמאפשרים לנייד אותו מחדר לחדר בקלות וללא מאמץ, בעל מוט טלסקופי ארוך במיוחד המאפשר לנו לנקות מקומות גבוהים וסחבת מיקרופייבר שמסתובבת 360 מעלות ועוזרת לנו לנקות פינות. יש יותר נוח מזה?

דלי הפלא הוא רק דוגמה אחת לפתרונות הניקיון שתמצאו באתר "בי פטנט". נראה שחברת בי פטנט מחפשת אחר מוצרים שיציעו פתרונות לדברים הקטנים שמציקים לנו בחיי הבית, אלו שנראה לנו קטנוני מידי להתלונן בגללם, מסוג הדברים שגורמים לנו לומר "גאון מי שחשב על זה" או "כמה פשוט, ככה גאוני".

חנות בי פטנט ביריד "חבר". bpatent,
חנות בי פטנט ביריד "חבר"/bpatent

ואת הטוב ביותר שמרתי לסוף

כל מה שממש מדהים בחנות של "בי פטנט" הוא שאת כל המוצרים המדהימים האלו אפשר לרכוש במחירים סופר אטרקטיביים. כשמוסיפים את הנתון הזה לחוויית הקנייה הנעימה והקלילה, נראה שזו הבחירה הכי קלה ומשתלמת שתעשו אי פעם.

האתר נגיש, מציג מידע מפורט, כולל תמונות, הסברים וסרטונים, ומכיל כל תוסף שחנות מקוונת צריכה כדי להבטיח נוחות לצרכנים, החל מצ'ט עם נציג ועד לרכישה מקוונת מהירה ובטוחה.

המשלוחים עם המוצרים שהלקוחות רוכשים באתר "בי פטנט" מגיעים תוך 5 ימי עסקים לכל היותר, ולאתר מדיניות החזרות והחלפות, מה שמבטיח, שיש לכם ביטחון בקנייה, ושוב, ההבטחה הקבועה - שיהיה לכם נוח וקל! רוצים להגיע לחנות של "בי פטנט"? החנות ממוקמת ברחוב רחמים בובליל 7 בפתח תקווה.

לקנייה באתר >>>
עקבו אחרי בי פטנט
אינסטגרם >>>
פייסבוק >>>
יוטיוב >>>

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • פטנט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully