וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעים לצפון? אתם חייבים לעצור ב"בית הסטייק - חצר הבית"

מוגש מטעם weshow

22.1.2023 / 17:12

הקולינריה האיכותית של המקום והאווירה הביתית הנפלאה, קנו למסעדה שם של כבוד הנראה היטב אצל קהל הסועדים הקבוע שפוקד את המקום מידי יום. - מקום נפלא, עם שירות מעולה, מנות בשריות מובחרות על הגריל, אווירה כפרית קסומה ומכניסת אורחים

מגיעים לצפון? בין האטרקציות והבילויים אתם חייבים לעצור לאכול ב"בית הסטייק – חצר הבית"/חברת Weshow

כל אחד מידי פעם מחפש מסעדה טובה שאפשר להנות מהאוכל שבה ולרובנו יש 2-3 מסעדות אהובות שאנו פוקדים אותן מעת לעת. כשמדובר במסעדות של בשר, יש משמעות לבחירת איכות המסעדה. יש המון מסעדות שמציעות מנות בשריות, אך למצוא מסעדה איכותית עם מנות מעולות, זה כבר סיפור אחר. בכתבה הבאה נסקר את מסעדת "בית הסטייק - חצר הבית" שנמצאת ברחוב התעשייה 15, נשר ונסביר מה מיוחד במסעדת בשרים זו.

מסעדת בשרים עם מוניטין של 26 שנים

"בית הסטייק - חצר הבית" היא מסעדת בשרים איכותית וכשרה העוסקת בתחום כבר 26 שנים והיא מאוד מוכרת באזור חיפה, הקריות ומה שבסביבתם. המסעדה מתמחה במנות גריל ייחודיות המאפיינות את המטבח הישראלי המגוון ובבואכם, תוכלו להנות מהיצע בשרים רחב, שפע של סלטים בתוצרת בית ותבשילים ייחודיים. מי שאוהב בירות ויינות, יוכל גם לבחור מתוך המגוון של המסעדה. הקולינריה האיכותית של המקום והאווירה הביתית הנפלאה, קנו למסעדה שם של כבוד הנראה היטב אצל קהל הסועדים הקבוע שפוקד את המקום מידי יום.

מסעדת פועלים איכותית ביום

אחד היתרונות הייחודיים של המסעדה, שכולם יכולים להנות מהאוכל שבה, גם מי שמחפש ארוחת צהריים טובה במהלך יום עבודה. המסעדה מציעה בשעות היום תפריט עסקיות משובח במחירים נוחים ואווירה נעימה וביתית המאפשרת קצת מנוחה במהלך יום עבודה לחוץ. ניתן להגיע ביחידים או כקבוצה ובמסעדה תקבלו שולחן נוח ושירות מחויך ואדיב.

בילוי איכותי עבור תיירים ומטיילים

אם אתם מחפשים מקום לטייל בו ולהנות לאחר הטיול ממסעדת בשרים איכותית בקרבת מקום, אין ספק כי "בית הסטייק - חצר הבית" הוא המקום עבורכם. המסעדה אשר נמצאת בנשר, צמודה ליער הגשרים היפיפה ומאפשרת לכם להנות מטיול קסום בטבע לזוגות או משפחות. תוכלו לתכנן לכם טיול בוקר עם נוף משגע ובצהריים להגיע אל המסעדה ולהנות מארוחת בשרים מפנקת. המסעדה מתאימה למבוגרים וילדים כאחד ותיירים וגם משפחות פוקדים אותה בכל עת. בחופשים ובחגים מומלץ ליצור קשר בטלפון 04-820-1414 ולהזמין מקום.

באופן כללי, כדאי לדעת שיש הרבה מה לעשות באזור נשר, חיפה והקריות ואתם יכולים לתכנן לכם מגוון רחב של טיולים משפחתיים באזור הייחודי של הכרמל.

מקום מיוחד לאירועים

עוד יתרון ייחודי למסעדת "בית הסטייק - חצר הבית" זה השילוב בין מסעדה לבין חצר ענקית המאפשרת לחגוג במקום אירועים של עד 150 איש. אם אתם רוצים לחגוג אירוע קטן של יום הולדת, חתונה מצומצמת, בר מצווה\בת מצווה או אירוע ברית, זה ללא ספק המקום לעשות זאת. החצר מסוגננת במראה כפרי משובח, השולחנות יסודרו בטוב טעם והמנות יהיו ערבות לחיך. אין ספק שהאורחים שלכם לא ישכחו את האירוע שלכם כאשר תארחו אותם במסעדה.

ולכל מי שאוהב את האוכל המשובח של המסעדה, אך האירוע שלו קצת יותר גדול מ-150 איש, כדאי לדעת שאתם יכולים להזמין את שירות הקייטרינג המקצועי של המסעדה אשר יגיע לאן שתרצו עם כל הציוד הנדרש כדי לשמח אתכם ואת האורחים שלכם עם מנות נפלאות.

לסיכום, אם עדיין לא שמעתם על "בית הסטייק - חצר הבית" או שעדיין לא ביקרתם במקום, זה הזמן לעשות זאת! זהו מקום נפלא, עם שירות מעולה, מנות בשריות מובחרות על הגריל, אווירה כפרית קסומה ומכניסת אורחים.

צוות המסעדה מחכה לכם בכתובת: התעשייה 15, נשר ובטלפון 04-820-1414.

תוכלו להיכנס לעמוד הפייסבוק של המסעדה ולהתרשם מהמבצעים הייחודיים שמתפרסמים מעת לעת <<<

או להתרשם מהמנות באינסטגרם >>>

מוגש מטעם weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully