וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורים מהמספרה: מעצב השיער שנותן יותר מ-100%

מוגש מטעם weshow

24.1.2023 / 18:04

אדם סמג'ה, שחתום על הצלחה בת למעלה מעשור בתחום עיצוב שיער חי את האהבה ללקוחות שלו ולמקצוע בטוטאליות. כולם עוברים אצלו סטיילינג ברמת VIP, אין אצלו נאמנות לטרנדים, אלא נאמנות לייעוץ מקצועי אישי לכל לקוחה ולעיצוב שיער בהתאמה אישית

אדם סמדג'ה עיצוב שיער/חברת weshow

אומרים שכל אישה נאמנה למעצב השיער שלה נאמנות טוטאלית. כנראה שיש משהו מאוד אישי וקרוב בקשר שבין מעצב השיער ללקוחות שלו. תשאלו, למשל, את ביונסה וקים קרדשיאן: צוות ה-הייר סטיילינג שלהן טס איתן צמוד לכל מקום על הגלובוס והרבה פעמים הסטייליסט הראשי גם משמש איש-סוד נאמן. אדם ממספרת אדם סמג'ה (ביישוב קדימה) חי את האהבה ללקוחות שלו ולמקצוע בטוטאליות. נשים וגברים עוברים אצלו סטיילינג ברמת VIP, אין אצלו נאמנות לטרנדים, אלא נאמנות לייעוץ מקצועי אישי לכל לקוחה ולעיצוב שיער בהתאמה אישית 'על מלא'. נפגשנו איתו לשיחה על המקצוע ועל החיים.

אדם סמג'ה, שחתום על הצלחה בת למעלה מעשור בתחום עיצוב שיער, התאהב בעולם הביוטי עוד כשהיה ילד, כשהיה מבקר במכון הקוסמטיקה של אמא שלו. "הייתי מגיע לקליניקה של אמא ומבחינתי זה היה לגלות את נפלאות עולם העיצוב והיופי, זה משך אותי וסיקרן אותי. כשבגרתי הלכתי ללמוד עיצוב שיער אצל שוקי זיקרי, שהיה אז אימפריה. ללמוד אצלו זו היתה חוויה אישית מקצועית מעצבת. שם באמת התאהבתי במקצוע.

"עד לא מזמן היה שלב שעבדנו באינטנסיביות, היו לי 8 עמדות עבודה, צוות של חמישה ספרים, היה טראפיק מטורף לכאן, הרבה מזה בזכות הרשתות החברתיות, זו היתה תקופה תובענית ומשתלמת כלכלית, אבל היא גרמה לי לשאול שאלות על קצב העבודה שאליו אני מוכן להירתם, על איך באמת אני רואה את השירות שלי כמעצב שיער ואת הרצון שלי לתת מאה אחוז תשומת לב לכל לקוחה ולקוח. מאוד חשובה לי אותנטיות בעבודה ושלא להפוך ל-OVER מסחרי. עיצוב שיער זה תחום עם המון אחריות אישית, יש בזה אלמנטים פסיכולוגיים, מראה השיער משפיע על תחושת הבטחון ועל הדימוי העצמי, זה הרבה יותר מעיצוב שיער".

אדם סמדג'ה עיצוב שיער. ארז ביטון,
אדם סמדג'ה עיצוב שיער/ארז ביטון

עיצוב שיער בקונספט של בוטיק

"אחרי התקופה האינטנסיבית החלטתי לחזור למתכונת של עבודה ברמת בוטיק, על מנת שאוכל לתת שירות אישי ברמה הכי גבוהה שאני יודע לתת, לקבל כל לקוחה ולקוח ברמה של VIP. היום יש לי שתי עמדות עבודה, כל לקוחה מגיעה בתיאום תור מראש, אני מרגיש שחזרתי לתת את כל כולי לכל לקוחה. בתפיסה המקצועית שלי כל לקוחה מקבלת מענה ספציפי שמותאם לסוג השיער שלה, לצורת הפנים שלה, לאופי שלה ולאורח החיים שלה".

"אני לא מתעסק ב- Show off. כמובן שתחום עיצוב השיער מזוהה עם אופנה וטרנדים ו-LOOK ואני בהחלט מבין את זה, אבל בראש ובראשונה חשובה לי המקצועיות האותנטית: לדעת מי הלקוחה שמולי, מהו סוג השיער שלה, למה היא מתחברת מבחינת סגנון, במה היא עוסקת ביומיום שלה וכך הלאה. השיער הוא סוג של חומר גלם שאפשר לעבוד איתו בהתאם לתנאי האישיים של כל לקוח. פתרון הסטיילינג שאני אציע למשל לסטודנטית צעירה בת 20 יהיה שונה מהפתרון שאציע לעורכת דין בת 30. לגברים שמגיעים אלי למספרה, אם זה סביב גיל 65, אני ממליץ לא פעם על שטיפה במקום על צביעת השיער, זה תהליך פחות דרמטי לשיער והוא מעניק מראה רענן ואסתטי".

Revive - ליין מוצרים פרטי בטכנולוגיה חדשנית

אדם פיתח ליין מוצרים שמתאים לכל סוגי השיער והוא מוצע למכירה רק במספרה, בחנות-המפעל שמציעה הליין הייחודי נקרא Revive והוא כולל ערכות טיפוח לשיער, הכוללות: שמפו, סרום, קרם לחות, מסכות-שיער מחימר, וקס וגזר, שמפו טיפולי ועוד.

"סדרת המוצרים היא הבייבי שלי", אדם מספר, "השקעתי בה המון - למעלה משבע שנות מחקר ופיתוח, ואני שמח שגם באמצעותה יש לי היום יכולת להעניק לכל לקוחה פתרון שיתאים לה, להמשך תחזוקה בבית. מי שחשוב לה מראה אסתטי ושיער בריא ומרשים צריכה להבין שהשיער דורש תחזוקה והזנה גם מחוץ למספרה, על בסיס יומי או לכל הפחות שבועי. המעבדה שבה פיתחתי את המוצרים מאפשרת לי מעורבות ובקרה מקרוב וזה מבטיח איכות ברמה הגבוהה ביותר. ישראל היא מדינה חמה יחסית והאקלים כאן מצריך מתן תשומת לב לשיער וטיפול On going לא פחות מכפי שעור הפנים דורש טיפול".

אדם סמדג'ה עיצוב שיער. יוהנס פלאטן,
הליין הייחודי נקרא Revive והוא כולל ערכות טיפוח לשיער, הכוללות: שמפו, סרום, קרם לחות, מסכות-שיער מחימר, וקס וגזר, שמפו טיפולי ועוד/יוהנס פלאטן

תחומי ההתמחות במספרת אדם סמג'ה
• אבחון, ייעוץ והכוונה - בהתאם לסוג השיער, לאופי של הלקוח/ה ולאורח החיים של כל לקוח/ה
• טיפול בכל סוגי השיער
• שיקום שיער
• טיפולי קרטין
• טיפול בנשירת שיער
• החלקות שיער (אורגנית, יפנית, ברזילאית משקמת, פתיחת תלתלים, קראטין)
• ייעוץ לקראת טיפולים כימיים בשיער
• התאמת עיצוב שיער גם במקרים בעייתיים (בעיות קרקפת, אחרי תהליכים כימיים וכו')
• תספורות גברים
• תספורות ילדים

קהל הלקוחות במספרה מתמקד באנשי ציבור ונשות עסקים, אדם מקבל כל לקוח/ה חדש לשיחת ייעוץ חינם, במהלכה הוא מכיר את ה'נפש הפועלת' את סוג השיער את הטעם האסתטי שלה. בתחילת הדרך זה סוג של תיאום ציפיות בינו לבין הלקוחה. אחרי זה קובעים תור לטיפול בפועל. היסודיות והאחריות המקצועית אצל אדם הן בראש סדר העדיפויות. יש גם מקרים בהם הוא נותן ייעוץ-טלפוני ראשוני, אחרי שיחת וידיאו כמובן, ורק אם הסיטואציה יכולה לאפשר אופציה כזו. כשיטת עבודה וכאסטרטגיה הוא לא מתחיל טיפול לפני היכרות ראשונית. מידת האחריות שלו ממש מרשימה וזה לא מובן מאליו לפגוש כזו בתחום הזה.

החלקת שיער בסטנדרטים הגבוהים ביותר

בתחום ההחלקות למשל, לצערנו היו בארץ מאות מקרים שלקוחות ספגו נזקים. אדם מקפיד מאוד על נהלי עבודה סופר-זהירים: "אני לעולם לא אבצע החלקה ללקוחה מבלי שאפגוש אותה לפני זה לייעוץ מקדים. מבחינתי זה נוהל- .Must. יש סוגי שיער שהחלקה לא תתאים להם, יש סוגי בלונד שאסור להניח עליהם תרכובות מסוימות, סוגי שיער שונים מגיבים באופן שונה לריאקציות שהשיער עובר בטיפולים כימיים, יש לקוחות שמעוניינות בהחלקה, אבל אם לדעתי המקצועית זה לא יתאים להן, אני לא אבצע את הטיפול.

"עסקתי בהדרכות בתחום ההחלקה, הכשרתי מעצבי שיער לתחום הזה, אני עדיין בצוותי פיתוח שעובדים על טכנולוגיות חדשות בתחום. תהליך החלקה במספרה שלי לוקח ארבע שעות, הוא מבוצע עם כל כללי הזהירות הנדרשים ורק עם חומרים מאושרים. אין אצלי פחות ממאה אחוז אחריות על כל טיפול שאני מבצע עבור כל לקוח/ה. ישראל נחשבת למובילה בעולם בתחום עיצוב שיער, אבל ממש מצער אותי שאין בארץ גוף שמאגד את כל נושא ההכשרות בתחום, במיוחד בכל הקשור בטיפולים כימיים. יש המון פיתוחים, טכנולוגיות חדשות, תכשירים חדשים וזה דורש התמקצעות והכשרות בהתאם. אני מקווה שיבוא יום ויקום ארגון מסודר שירכז את נושא ההדרכות בתחום של עיצוב שיער עבור כל אנשי המקצוע בארץ ולטובת המקצוע בכלל".

תוכל לתת כמה טיפים לתחזוקת השיער בחורף?

"כל סוג שיער וסוג קרקפת יגיבו אחרת לעונת המעבר לקראת החורף. בכללי, יש שלושה דברים שחשוב להקפיד עליהם: שימוש במוצרי טיפוח לשיער באיכות גבוהה, שמסייעים לשמור על חיוניות השיער ולמנוע את השחיקה שלו. חשוב להקפיד על סירוק בטכניקה נכונה, לא לישון עם שיער רטוב. ברגע שהשיער ספוג מים והולכים איתו לישון רטוב, זה יכול לגרום לנזקים (למשל לפטרת)".

Style all over

המספרה עצמה מעוצבת בסטייל של סלון בוטיק, באווירת רוגע נעימה, סוג של 'חדר בריחה' אם תרצו. ובאמת, הביקור במספרה של אדם הוא סוג של Time out מהמולת היומיום. "אני שמח להעניק ללקוחות שלי זמן איכות אמיתי, קצת פסק זמן מכל 'רעשי הרקע', חלון-זמן של שקט ושלווה שממנו הם יוצאים בתחושה טובה יותר".

אדם סמג'ה , גורדון 27 , קדימה
שעות פעילות המספרה: 9:00-19:00 הגעה רק בתיאום מראש!
טלפון לקביעת תורים 050-5775292
אתר האינטרנט >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully