וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת אודיו ווידאו לקולנוע ביתי

מוגש מטעם יוראן סיסטמס

25.1.2023 / 8:38

במאמר הבא נחשוף אתכם לעולם הצפייה הביתית - איך אנחנו יכולים לשדרג עבורכם את חווית הצפיה ולהפוך אותה בלתי נשכחת, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לתת לכם ליהנות באמת, מצפייה בכל סרט או משמע של מוזיקה? קדימה, בואו נתחיל

אולי זו הייתה מגיפת הקורונה ואולי אלו היו נסיבות אחרות, אשר הובילו את כולנו להשקיע שוב בבית שלנו. אחרי שנים ארוכות של התכנסות בבית, הרי זה היה טבעי, לראות עוד ועוד לקוחות מחפשים איך לשדרג את חוויית הצפייה, במערכת האודיו הביתית. במאמר הבא, נחשוף אתכם לעולם הצפייה הביתית. איך אנחנו יכולים לשדרג עבורכם את חווית הצפיה ולהפוך אותה בלתי נשכחת, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לתת לכם ליהנות באמת, מצפייה בכל סרט או משמע של מוזיקה. קדימה, בואו נתחיל.

על ההבדלים בין אולם הקולנוע לבית הפרטי

בשביל שנוכל לתת לכם מידע על השירות שמשדרג את חווית האודיו והשמע, במרחב הביתי, אנחנו רוצים להסביר לכם למה מערכת קולנוע ביתית, לא מספקת בדיוק את אותה החוויה כמו בקולנוע. ראשית, כמובן, בבית לא תמיד אפשר למצוא פופקורן גדול ומשקה קל בכוס ממותגת. אבל, חוץ מזה, הרי שההבדל המשמעותי ביותר זו האקוסטיקה. למי ששומעים בפעם הראשונה את המושג, רק נגיד כי אקוסטיקה מתייחסת לאופן בו הסאונד מצלצל בחלל מסוים. האוזן האנושית יודעת לקלוט מנעד מסוים של צלילים בכפוף לאופי של החלל. ניתן דוגמא, אם תדברו בתוך מערה למשל, הקול שלכם יהפוך כמו נמוך יותר, בהשוואה לשיחה באוויר הפתוח. דוגמא נוספת מכיוון אחר היא צפירת מכונית בעיר סואנת. למרות שהאוזן האנושית לא תקלוט את כל מנעד הרעשים בתוך השאון של העיר, הרי שקול גבוה וחד כמו צפירת מכונית, היא תשמע ועוד איך. המטרה ביצירה של חלל אקוסטי היא ליצור מרחב בו האוזן יכולה לשמוע בצורה שווה, את כל התדרים. את הצלילים הגבוהים והנמוכים במידה שווה. מטבע הדברים, בית הקולנוע בנוי על פי כללי האקוסטיקה, אבל, בית פרטי יכול להוות אתגר רציני.

מערכת אודיו ווידאו לקולנוע ביתי. ShutterStock
מערכת אודיו ווידאו לקולנוע ביתי/ShutterStock

להתאים את המערכת בהתאם לצרכים שלכם

התפקיד שלנו הוא להתקין אצלכם רמקולים עבור מערכת קולנוע ביתית, מתוך התחשבות בנתונים הקיימים אצלכם בבית. כמובן, אסתטיקה היא דבר חשוב ואנחנו עוד לא דיברנו על חבילות השירות המשתלמות שלנו. אבל, לפני הכל, כדי שנוכל לעשות עבודה מקצועית אשר תיתן לכם ערך אמיתי, אנחנו צריכים להבין מספיק באקוסטיקה ולהיות מסוגלים להתאים לכם את מערכת השמע המתאימה לבית שלכם.

אנחנו נמדוד את הבית, נתקין רמקולים ונסדר מערכת קולנוע ביתית באופן כזה, שיאפשר לכם ליהנות מחוויית צפייה ושמע מושלמת.

השקיעו על מנת שתוכלו ליהנות מהחוויה המלאה

סרט קולנוע הוא דבר נפלא, ההזדמנות לצלול לחיים של אדם אחר ולקבל פרספקטיבה חדשה על המציאות שלנו. יתרה מזאת, צפייה במערכת קולנוע ביתית היא הזדמנות לבלות עם חברים, ליהנות ביחד, מהמסע המשותף אותם עוברים הגיבורים. האמינו לנו, ברגע בו תשקיעו בהתקנה של מערכת מתקדמת, לאור עקרונות מקצועיים, הרי שהבית שלכם יהפוך למקום בו אתם רוצים להיות.
אנחנו כאן, כדי להביא לכם את הטוב ביותר

חברת Youran Systems מעניקה פתרונות דיגיטליים וטכנולוגיה מתקדמת עבור משק הבית לקהל הישראלי. אנחנו גאים במקצועיות שלנו וביכולת שלנו לספק לכל לקוח, את השירות הטוב ביותר. אנחנו מחזיקים במגוון רחב של רמקולים ומיכשור טכנולוגי מתקדם, עבור הצרכן הפרטי. אם אתם רוצים ליהנות מאיכות חסרת פשרות, מחירים משתלמים ושירות נפלא, ללא דופי, זה הזמן שלכם לפנות אלינו ולקבל שירות.

במידה ויש לכם שאלות ואם אתם רוצים להבין טוב יותר, מה אנחנו יכולים להציע לכם באופן אישי, הרי שאתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון (074-7602828) או דרך אתר האינטרנט. אנחנו מחכים לכם.

מוגש מטעם יוראן סיסטמס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully