וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור נזילות מים מבית אושר לוי

מוגש מטעם weshow

25.1.2023 / 11:02

הופיע כתם רטיבות בדירה? נתקלתם בעובש וקילופים בקירות? אל תתנו לכסף שלכם לנזול! עלולה להיות לכם נזילת מים בבית גם אם חשבון המים שלכם מסתכם בסכום מופרז ואם זה אכן קרה - הגיע הזמן לפנות למומחים.

יש לכם חשד לנזילת מים? הופיע כתם רטיבות בדירה ונתקלתם בעובש וקילופים בקירות? אל תתנו לכסף שלכם לנזול! חשוב לדעת כי עלולה להיות נזילה גם אם חשבון המים שלכם מסתכם בסכום מופרז ואם זה אכן קרה, הגיע הזמן לפנות למומחים.

הכירו את אושר לוי, האיש שעומד מאחורי כל המוניטין. הוא התמקצע במספר תחומים וביניהם הוא בוחן נזקי מים, מאתר נזילות מוסמך בעל ניסיון של מעל לעשור בתחום נזקי המים. בנוסף, אושר לוי הוא שרברב מוסמך וסוקר תרמוגרפי בינלאומי. הוא הוסמך על ידי מכללת מלט"ש ומכון התקנים והוא בוגר ITC LEVEL 1.

אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום, הגעתם למקום הנכון.

איתור נזילות מים. אושר לוי,
אושר לוי התמקצע במספר תחומים וביניהם הוא בוחן נזקי מים, מאתר נזילות מוסמך בעל ניסיון של מעל לעשור בתחום נזקי המים/אושר לוי

על מנת לשפוך קצת אור, השגנו לכם מספר טיפים בתחום נזקי המים מאת אושר לוי/שירותי אינסטלציה וסיכמנו עבורכם את השירותים שניתן להשיג אצלם.

בשנים האחרונות, המודעות לביצוע בדיקות כלליות מדי תקופה עלתה ואיתה גם ההבנה שהן בעלות חשיבות רבה בקרב כל בית ודירה. הבדיקות יכולות למנוע נזקים עתידיים, ליצור בסיס איתן ובעיקר, לתת לכם את האפשרות לחיות בראש שקט ללא נזילות מיותרות.

אך למרבה הצער, למרות עליית המודעות בנושא, רבים אינם מבצעים בדיקות תקופתיות כמו שצריך בשל חוסר ידע ואנו כאן על מנת לספר לכם על החשיבות הרבה שיש בדבר.

איתור נזילות מים. אושר לוי,
תן לתקן כל בעיה בצנרת על ידי איתור נקודתי של התקלה ללא גרימת נזקים מיותרים/אושר לוי

מגוון השירותים מבית אושר לוי/ שירותי אינסטלציה:

איתור נזילות מים - נזילות עלולות להתגלות בכמה דרכים. ביניהן, הופעת כתמי רטיבות על הקירות, התנפחות, שינוי צבעו של הרובה, הופעת עובש, התעוותות של רהיטי עץ צמודים לקיר, ירידה בלחץ המים בברז, קירות מתקלפים וכן, גם עלייה משמעותית בחשבון המים יכולה להעיד על בעיית נזילה. אם נתקלתם באחד מהסימנים האלה, מדובר בנזילה שמקורה בתשתית המים או בקו ביוב. כאמור, נזילה בתוך הדירה יכולה לגרום לנזקים רציניים אם לא מאתרים את מקור הבעיה בזמן. לכן אם אתם מבחינים בתחילתה של נזילה, צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לטפל בשורש הבעיה ולמנוע נזקים פוטנציאלים.

● איתור נזקי מים - חשיפת רהיטים או מערכות מחשוב שונות למים, לחות או רטיבות עלולה לגרום לנזקים יקרים מאוד לבתים פרטיים ובתי עסקים כאחד. חשיפת מערכת הגז או נקודות חשמל למים, עלולה להוות סכנת חיים של ממש ולכן, חשוב במיוחד לערוך בדיקות ברגע שעולה חשד ראשוני. לשם כך, עליכם להזמין בוחן מים מוסמך בשביל לאתר את הנזילות הקיימות עוד לפני ראיית נזילה של ממש וכמובן, לפני התפתחותן של בעיות רציניות.

תיקון פנים צנרת ללא הרס - הגורמים העיקריים לחסימות ותקלות בצנרת הם סתימות אשר נוצרות במערכת הביוב ובלאי שנוצר כתוצאה מחלודה ואבנית אשר אוכלות את החומר בלי רחמים.
בעבר התיקון היה כרוך בשבירת הריצוף והחלפת הצנרת הישנה באחת חדשה. תהליך זה גבה מבעלי המקצוע וכמובן מהלקוחות זמן יקר וכסף רב. או במילים אחרות, הוסיף כאב ראש אחד גדול לכל התהליך.

אך כיום, באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מאוד, ניתן לתקן כל בעיה בצנרת על ידי איתור נקודתי של התקלה ללא גרימת נזקים מיותרים. התהליך מתבצע על ידי הכנסת מצלמת פנים צנרת או רובוט בעזרת סיב אופטי לתוך בריכת הביוב וכך ניתן לגלות את שורש הבעיה בצורה מדויקת להפליא. אל הרובוט מחוברים מקדחה וכלי חיתוך אשר באמצעותם הוא מבצע ניקוי קפדני בפנים של הצינורות וכך אנחנו, בעלי המקצוע, שומרים על עבודה יסודית ללא קדיחה, שבירה והרס. לאחר מכן עוברים לתיקון עצמו אשר נעשה על ידי מספר שלבים קפדניים במיוחד ובמספר שיטות תיקון פנים צנרת כגון התזה אפוקסית או שרוול צנרת בהטלאה.

חשוב לציין כי הטיפול בשיטה זו מומלץ בעיקרו לתיקוני צנרות של ביובים מפאת הרוחב הגדול שלהן. מה גם שצנרת אספקת מים אשר מתפוררת או בעלת קורוזיה משמעותית מחייבת החלפה בשיטה הישנה והמוכרת.

● \אושר לוי שירותי אינסטלציה מספק שירותי ביובית - כידוע, מערכת הביוב הינה תת קרקעית והיא כוללת צינורות המנקזים שפכים ומובילים אותם היישר אל מכוני טיהור השפכים השונים. כאשר מצטברות סתימות במערכת הביוב, הצפות או כל בעיה אשר מדיפה ריח רע בכל האזור, אנו משתמשים בביובית. הביובית היא מכלית שנועדה לשאיבת מי הביוב והשמנים שהצטברו בו. מגוון התקלות במערכת הביוב יכולות להיגרם כתוצאה מזריקת מוצרי היגיינה לאסלה, שפיכת שמן לכיור ואף בניית תשתית לקויה.

זה בדיוק הרגע לשאול איך מטפלים בבעית הביוב, ובדיוק לשם כך אנחנו כאן. אושר לוי/שירותי אינסטלציה, נותנים שירותי ביוביות הכוללות טיפול נרחב בעניינים הקשורים בעומקי הביוב ודואגים למכשור מיוחד לצורך איתור ותיקון מירבי.

● ייבוש תת רצפתי - הצטברות של מים כלואים מתחת לריצוף נגרמת בעיקר מעבודת איטום לקויה ופיצוצים בצנרת. רטיבות תת רצפתית מסוכנת ליציבות המבנה ולכן, אם ראיתם אחד או יותר מתסמיני הנזילה הקלאסיים, צרו איתנו קשר בהקדם ותשמחו לגלות כי כעת אתם בידיים הנכונות. אושר לוי/שירותי אינסטלציה מציעים שיטת טיפול חדשנית לבעיה שלכם והוא טיפול בשיטת ייבוש תת רצפתי ללא הרס. בעזרת שיטה זו, ניתן לייבש את המים הכלואים מתחת לרצפות בקלות רבה. ניתן לעשות פעולה זאת בכמה שיטות וביניהן, פתיחת אריחי המרצפות וחשיפת האזור הבעייתי למקור אוויר ומכונת ייבוש אשר שואבת את המים באמצעות טכניקה ייחודית.

חשוב לעקוב אחר כל השלבים מפי -אושר לוי- על מנת למנוע סיכונים עתידיים ובמיוחד בשביל לשמור על הסביבה שלכם יבשה.

אז אם אתם מחפשים מישהו שיעשה לכם את העבודה בנאמנות, אושר לוי/שירותי אינסטלציה יספקו לכם מעטפת מלאה בתחום נזקי המים.

צרו קשר בהקדם האפשרי ואנו נגיע לשים סוף לתקלות ללא הרס ונזקים מיותרים.


איך ניתן להשיג את אושר לוי- שירותי אינסטלציה?

אתר העסק הרשמי >>>

עמוד הפייסבוק >>>

עמוד הטיקטוק >>>

כתובת העסק >>>

ערוץ היוטיוב >>>

מספר טלפון לבירורים נוספים- 052-5514441


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully