וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לנועזים: כאן תמצאו אביזרים וצעצועי מין לכולם

מוגש מטעם weshow

25.1.2023 / 14:36

סקסלייף מציעה מגוון אביזרים וצעצועים גם לביישנים ולסקרנים, אך בעיקר למי שרוצה ליהנות מחיי מין בריאים ורווחה כללית - בואו לגלות יותר על החנות הגדולה והמפתה בישראל

סקס לייף מציעה מגוון אביזרים וצעצועים גם לביישנים ולסקרנים/חברת Weshow

הכירו את סקסלייף, חנות האביזרים שלא מתביישת במיניותה, אבל מבינה את מי שכן. להבדיל מיתר החנויות שאולי יצא לכם להכיר, סקסלייף לא עוטה על עצמה מסתוריות ואפלוליות, אלא מספקת חוויית קנייה קלילה ומהנה באווירה פתוחה, שלא גורעת מפרטיות הלקוח. בואו לגלות עליה יותר וגם על היתרונות הפסיכולוגיים שתרוויחו מהשימוש באביזרים שונים.

בסקס לייף יוצאים מנקודת הנחה, שכולם יכולים להפיק תועלת משימוש באביזרים וצעצועים, ללא קשר למצב היחסים או לאיכות חיי המין. מארק, הבעלים של הרשת מדגיש: "כמובן שהאביזרים השונים לא מיועדים רק לסולנים, והם יכולים לסייע רבות גם למי שנמצא במערכת יחסים, אך הם נועדו לסייע לכל אחד ואחת לגלות יותר על המיניות שלהם ולשפר את האינטימיות עם בן/בת הזוג".

חנות סקס לייף. מארק קר,
חנות סקס לייף/מארק קר

לבד או בזוג, הרווח הוא כולו שלכם!

בחנות סקסלייף מחנכים את הקהל שהשימוש באביזרים עם בני הזוג מועיל באותה מידה כמו שימוש סולו. שילוב פעיל של צעצועים משפר את התקשורת באופן כללי, בעיקר משום שהם יוצרים מרחק מדומה, שמאפשר לתקשר בגלוי על הרצונות והתחושות. תקשורת גלויה סוללת את הדרך למערכות יחסים בריאות וסיפוק מיני כללי, זה הוכח מחקרית.

יתרונות נוספים שמציע השימוש באביזרים וצעצועים הוא שיפור הדימוי העצמי והביטחון של מי שמשתמש בהם בגופו. למעשה, הם נועדו לסייע לכל אחד ואחת הנאה ואת היכולת העצמית להשתמש בגוף כפי שהטבע ייעד לו. היכרות של האדם עם גופו תורמת לכך שהוא יבין אותו יותר, יכבד אותו, יאהב ויוקיר אותו יותר.

באותה מידה, האביזרים עשויים לשפר את איכות השינה שלכם ולחזק את המערכת החיסונית שלכם. בשל העובדה שהם מסייעים למשתמשים בהם להגיע לסיפוק מיני ולחוויות עוצמתיות, הם תורמים לבריאות וחוסן הגוף ולרווחה הכללית.

אך היתרון המשמעותי ביותר שנוכל להדגיש במסגרת כתבה זו היא, התרומה שלהם עבור הסובלים מהפרעות בתפקוד המיני בקרב גברים ונשים כאחד, שכן רבים מהם נועדו להפעיל את מבנה האיברים הארוגניים במטרה לעבור מחסומים פיזיים ורגשיים ולשפר את החוויה המינית בכללותה.

3 סניפים וחנות אינטרנטית ענקית
רשת "סקס לייף" מונה 2 סניפים בעיר חיפה, וממש בקרוב ייפתח סניף חדש בנתניה, אך למי שלא מגיע עד לכאן או שמעדיף לבצע רכישה מקוונת, יש אפשרות להיכנס לאתר המדהים, שמציע את כל האביזרים, הצעצועים ושלל המוצרים לצד מאמרים מקצועיים.

רגע, יש כאן פאנץ'. לא רק שתמצאו כאן את כל המוצרים המובילים, החדשניים והפופולריים ביותר, גם המחירים שלהם מפתים וסופר אטרקטיביים, ועל כולם ניתנת אחריות!

סדנאות, הרצאות, ייעוץ מקצועי ודיסקרטי והתאמה אישית

בסקס לייף מבינים, שלכל אחד ואחת יש צרכים שונים וציפיות שונות. כדי להתאים לכל לקוח את המוצרים המתאימים לו באופן אישי, צוות הרשת מעניק ייעוץ מקצועי ודיסקרטי באשר למה שנכון, מתאים, אידיאלי ועומד בתקציב.

רוצים לדעת יותר? למיטיבי הלכת, לחוקרים ולסקרנים סקס לייף מציעה סדנאות לייעוץ מיני עם יועצים זוגיים והרצאות במגוון נושאים מיניים.

מכאן תוכלו להצטרף למועדון הלקוחות ולקבל עדכונים שוטפים, הטבות ומבצעים >>>

לאתר שפעיל 24/7 >>>

לחנויות הרשת פעילות מורחבת עד 23:00 בלילה. בימי חמישי ושישי, סניף העיר התחתית בחיפה פתוח עד 2 בלילה.

לעמוד האינסטגרם >>>

לדף הפייסבוק >>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully