וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהדג טרי, המנה עוד יותר טעימה

מוגש מטעם weshow

26.1.2023 / 12:54

לא בכל מקום תמצאו דגים טריים ולא בכל מקום תמצאו דגים מיוחדים מכל העולם, אבל אצל מקס & שמיל דגים, זו לגמרי החוויה. ככה זה שניסיון ואהבה לדגים מתמזגים יחד לחנות אחת (ויש לנו גם מתכונים)

מקס & שמיל זו לא עוד חנות דגים/חברת Weshow

מי שחובב דגים ואוהב תבשילי דגים, וודאי יודע כי איכות המנה תלויה בעיקר בטריות של הדג ובסוג הדג. לא בכל מקום תמצאו דגים טריים ולא בכל מקום תמצאו דגים מיוחדים מכל העולם, אבל אצל מקס & שמיל דגים, זו לגמרי החוויה. ככה זה שניסיון ואהבה לדגים מתמזגים יחד לחנות אחת ברמתיים הוד השרון.

ליהנות מחוויית קניה שאין בשום מקום אחר

חנות הדגים מקס & שמיל נפתחה בהוד השרון לפני שנה וחצי. השניים הביאו עימם ניסיון רב במכירת דגים מכל הסוגים וכיום הם מייבאים אל החנות דגים מנורבגיה, קפריסין וסנגל וגם מוכרים דגים טריים מקומיים שדגו בעצמם.

מקס & שמיל זו לא עוד חנות דגים, מדובר בחנות שמייצרת עבור הלקוחות שלה חווית קנייה מאוד מיוחדת. כשתגיעו אל החנות, תקבלו שירות אדיב ומאוד מקצועי. השניים מסבירים, מייעצים ונותנים המון טיפים מעולים לבישול של דגים. אם אתם מארחים ואתם מעוניינים ליצור מנה שהאורחים שלכם לא ישכחו, ללא ספק כדאי לכם ליישם כמה מן העצות.

חנות הדגים מקס & שמיל. מקסים קולסניקוב,
חנות הדגים מקס & שמיל/מקסים קולסניקוב

מתכון לסביצ'ה עסיסי ומרענן

בעונת הקיץ כולנו רוצים מאכלים מרעננים ואין כמו להנות מסביצ'ה מפילה בס עם נגיעות מנגו וצ'ילי מתוק חריף. הנה המתכון הייחודי של מקס ושמיל.

מצרכים
80 גר' פילה בס נקי מעור עצמות
2 כפות מנגו חתוך לקוביות קטנות
כפית בצל סגול חתוך
כפית עלי כוסברה קצוצים
חצי כפית צ'ילי טרי קצוץ דק
2 כפות שמן זית
3 כפות מיץ ליים
מלח ופלפל גרוס לפי הטעם

אופן ההכנה
חותכים את פילה הדג לקוביות קטנות. מערבבים בעדינות את כל מרכיבי המנה ומניחים בצלחת גדולה או גביע מעוצב.

מנה סופר טעימה, סופר קייצית שמשאירה טעם של עוד.

מוצרים נוספים שיהפכו את תבשילי הדג שלכם לייחודיים

במקס & שמיל לא קונים רק דגים. יש לכם אפשרות גם לרכוש מגוון מוצרים שיסייעו לכם בהכנת מנות דג מגוונות. תוכלו לדוגמא לרכוש את רוטב הבית אשר מיועד לתבשילי דג בתנור או במחבת. כמו כן, ניתן לרכוש תערובת מיוחדת המותאמת לקציצות דגים ועוד תערובת מצוינת שהולכת נהדר עם דניס ולברק.

בחנות הייחודית תמצאו גם שמנים, תבלינים, רסקים, רטבים, טונה בשימורים, יוזו, דגים מעושנים ועוד. המגוון הוא מאוד רחב ומאוד צבעוני.

חנות הדגים מקס & שמיל. מקסים קולסניקוב,
חנות הדגים מקס & שמיל/מקסים קולסניקוב

מתכון לברק על האש - מהיר וסופר טעים

מצרכים
חצי כוס שמן זית
3 כפות של מיץ לימון טרי
4-5 ענפי טימין טרי או 2 כפות אורגנו
שתי שיני שום מרוסקות
מעט פלפל שחור גרוס
4 חתיכות פילה לברק
מלח גס
עירית קצוצה לקישוט

אופן ההכנה
לפני שנטפל בדג, תחילה נכין את המרינדה. נערבב בקערה לימון, שמן זית, טימין, שום, פלפל שחור ומעט מלח גס. נכניס את פילה הלברק לתוך המרינדה, נערבב היטב ונשלח לחצי שעה במקרר. בינתיים, נדליק את הגריל או נחמם מחבת על אש גבוהה. נוציא את הדגים מהמרינדה ונצלה אותם משני הצדדים 2-3 דקות ועד שנגיע להצהבה. נסדר יפה על צלחת ונוסיף מלמעלה מעט עירית ליופי.

הנה לכם מנה מהירה, סופר טעימה שאפשר להכין לצהריים או כשבאים אורחים ולא הספקתם לבשל.

מגיעים עד הבית
מה שמאוד מיוחד במקס & שמיל, שאתם לא חייבים לצאת מהבית כדי לרכוש דגים איכותיים. החנות עושה משלוחים לכל אזור השרון וניתן לבצע הזמנות עד השעה חמש בכל יום ולקבל את הדגים והמוצרים עוד באותו היום.

לחנות האינטרנטית הקליקו כאן >>>

להזמנות ופרטים נוספים: 053-243-0244

לעמוד הפייסבוק >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully