וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד על התרבות הבוכרית דרך האוכל

מוגש מטעם weshow

26.1.2023 / 13:04

אם עדיין לא טעמתם אוכל בוכרי, זה הזמן להגיע אל ראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד אשר שומרים היטב על המסורת האותנטית ומאפשרים לכם ליהנות ממטבח מטורף עם מגוון טעמים ייחודיים

ללמוד על התרבות הבוכרית דרך האוכל בראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד/חברת Weshow

ישראל ידועה במגוון מאכלי העדות המגוונות, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות, אך האם יצא לכם להכיר את המטבח העשיר של הבוכרים? אם עדיין לא טעמתם אוכל בוכרי, זה הזמן להגיע אל ראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד אשר שומרים היטב על המסורת האותנטית ומאפשרים לכם ליהנות ממטבח מטורף עם מגוון טעמים ייחודיים.

אירוח כיד המלך

מי שלא אכל מעולם בבית בוכרי, אירוע של בוכרים או במסעדה בוכרית, לא יודע עדיין מהו אירוח כיד המלך. הבוכרים מצטיינים בשפע. הם יוצרים מנות גדולות, עסיסיות עם טעמים אותנטיים ייחודיים. דבר זה מאוד מאפיין את מסעדת ראיחונה אשר פירוש השם שלה הוא גן עדן ולא סתם. מי שנכנס למסעדה הייחודית, חש בטעמים הטובים שאי אפשר להפסיק לאכול אותם, אך יותר מכל, הוא מרגיש שהוא מלך!

ראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד. אבי פלתיאלוב,
ראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד/אבי פלתיאלוב

חווית בשרים לצד מנות אותנטיות של העדה

ראיחונה מספר כובעי בישול. המסעדה מציעה אוכל בוכרי, בשרים על האש וגם אוכל מזרחי ישראלי. התפריט מאוד עשיר ומה שמייחד אותו הן כמובן המנות הבשריות של הבוכרים אשר המתכונים שלהם עברו בירושה. כל מי שנכנס אל המסעדה, ימצא לעצמו מספר מנות אהובות, כי גם התפריט שלהם משקף את השפע של העדה ומציע המון סוגי מאכלים.

העסק המשפחתי נפתח על ידי שני אחים, שכיאה לעדה הבוכרית אוהבים לבשל ומבצעים זאת בהצטיינות יתרה. אל השניים מצטרפת בשלנית נוספת והחתן שלהם שמנהל את המקום. יחד הם יוצרים חווית אירוח שונה וייחודית משל כל מסעדה אחרת. תוכלו להתרשם מהמסעדה בסרטונים הבאים:

אירועים מפוארים בראיחונה

ראיחונה היא לא רק מסעדה, היא גם אולם אירועים קטן המאפשר לארח עד 150 איש. כל היופי באולם זה, שאתם יכולים לבחור את התפריט שלכם לפי הבקשות שלכם. אם אתם מעוניינים בקונספט של אוכל מזרחי, תוכלו לבחור ממנות הבשר המאפיינות את המטבח הישראלי מזרחי. אם אתם מעוניינים באירוח בוכרי ממיטב המסורת, תוכלו לבחור ממגוון מנות העדה. בין המנות המוצעות: מרק שורפה, מרק חאש, מרק פילמני, סמסה עם בשר, צ'יבורקי ועוד.

להכיר את ההיסטוריה של המטבח הבוכרי

מאיפה מגיע כל העושר של המטבח הבוכרי? אז למעשה, המטבח הבוכרי מושפע ממספר מטבחים בניהם המטבח הפרסי, העיראקי, הטורקי והסיני. המאכלים השונים משלבים המון בשר, אורז ושפע של ירקות במגוון צבעים ובמיוחד ירקות ירוקים. המטבח הבוכרי שם דגש על אירוח בשפע, מצרכים טריים ואוכל שמתבשל זמן רב וסופג היטב את הטעמים.

הבוכרים לא מסתפקים באירוח ביתי רגיל, הדגש הוא על שפע של מאכלים ומילוי השולחן לאורך כל הארוחה. הבוכרים מתמחים בבשר ויש להם מנות ייחודיות לעדה שלהם המשלבות בין בשרים מגוונים למאפים ותבשילי קדרה מלאים בטעמים ייחודיים.

לבוכרים היהודים תרבות ענפה אשר הגיעה לישראל עוד הרבה לפני קום המדינה. מדובר בעדה עם המון מנהגים יהודיים אשר ניתן להם ביטוי באירועי ברית המילה, טקסי האירוסין והחתונה ואף מנהגי האבלות. את כל האירועים והמנהגים סובב האוכל אשר מותאם לפי סוג האירוע. אל האירועים הבוכריים מצטרף כל נושא הריקודים הייחודי עם תלבושות יפיפיות, כלי נגינה והמון המון שמחה.

ראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד. אבי פלתיאלוב,
ראיחונה, מסעדה בוכרית ואולם אירועים באשדוד/אבי פלתיאלוב

מי שרוצה לחוות מהמסורת היפה והייחודית של הבוכרים, לטעום את מאכליה, לשמוע מוסיקה אותנטית ולהכיר יותר, בהחלט יוכל להנות במסעדת ראיחונה אשר מלכדת שלוש דורות של מסורת והמון אוכל טוב. תוכלו להיכנס לאתר המסעדה ולהתרשם >>>

כמו כן, אתם תמיד יכולים להגיע אל רחוב הנביאים 3 באזור התעשייה של אשדוד ופשוט להיכנס אל המסעדה.

לעמוד האינסטגרם >>>

לעמוד הפייסבוק >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully