וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הטיפולים הקוסמטיים עם הטכנולוגיה של נאס"א מגיעה אליכם הביתה

מוגש מטעם אמפייר טק

26.1.2023 / 14:47

חברת EMPIRE TECH ארה"ב החלה לפעול השנה בישראל ואתן יכולות ליהנות ממגוון מכשירים מקצועיים וטיפולים, מהחברה המובילה בארה"ב את קטגוריית הטיפולים המתקדמים בשיטות פוטותרפיה פוטודינמיקה פוטודרמיה ואנטי אייג'ינג המסייעים למיצוק, פיסול והצערת עור הפנים והגוף

השנים האחרונות הרגילו אותנו לקבל בבית שירותים שעד היום היינו צריכים לכתת את רגלינו ולמצוא מומחים שישעו אותם עבורנו. אחד מהתחומים שעד לא מזמן חייבו אותנו לפנות לאנשי מקצוע הוא הקוסמטיקה - הרי אין תחליף למכשור המקצועי שיש במכוני היופי כשאנחנו רוצים לטפל בעור הפנים והגוף. כלומר לא היה תחליף, עד עכשיו.

הכירו את Empire Tech - החברה המובילה בארה"ב לטיפולים קוסמטיים מתקדמים המסייעים למיצוק, פיסול והצערת עור הפנים והגוף בשיטות פוטותרפיה פוטודינמיקה פוטודרמיה ואנטי אייגינג. היא מספקת מכשור מקצועי לקוסמטיקאיות, דרמטלוגים ומטפלים בכל העולם וכעת המוצרים שלה זמינים גם בישראל ללקוחות פרטיים.

בגלל הטכנולוגיה
פוטותרפיה ופוטודינמיקה הנן שיטות טיפול בנורות LED עוצמתיות בטכנולוגיה מתקדמת, המסייעות בהעלמת קמטים, נגעי עור, אקנה, אדמומיות, פסוריאזיס, סבוריאה ומשמשות לטיפולים ממוקדים באיזור העיניים.

טכנולוגית ה- LED שפותחה במקור על ידי נאס"א בכדי לגדל צמחים בחלל הינה מוכחת לטיפול במספר גורמים שכיחים של הזדקנות העור וטיפול בבעיות עור. חברת EMPIRE TECH מציעה מגוון רחב של מוצרי LED הנותן מענה לטיפול בקמטים, פסוריאזיס, כתמי עור (פיגמנטציה), עור עודף, צלוליט וסימנים שכיחים נוספים הקשורים בהזדקנות, שיקום והחייאה של עור הפנים, מיצוק ופיסול הפנים תוך חיזוק השרירים.

דרמטולוגים ומטפלים בעלי שם ברמה הבינלאומית עושים שימוש בשיטות האלו עם מכשור מקצועי בקליניקות של אמפייר טק ומעכשיו הן זמינות גם לשימוש ביתי, כשכל אחת יכולה ליהנות ממנו מתי ואיפה שנוח לה.

בגלל המדע
מכשירי EMPIRE TECH מופעלים על ידי טכנולוגיה מהפכנית, שמוגנת על ידי פטנט רשום בינלאומי, אשר ממקדת ארבעה אורכי גל ממוקדים החודרים עמוק אל תוך שכבת הדרמיס, בדומה לעדשת לייזר הממקדת אורות. פעולה זו ממריצה פעילות תת-עורית, מהדקת את העור על השריר ומסייעת בחידוש וייצור של קולגן ואלסטין.

בגלל הבטיחות
המכשירים בטוחים לשימוש יום יומי. הטכנולוגיה מבוססת על עקרונות יסודות המדע והביולוגיה המוכרים בקהילה המדעית רפואית כאפקטיביים ויעילים כבר שנים רבות ומאושרים לשימוש על ידי מכון התקנים הישראלי וה- FDA האמריקאי.

בגלל העיצוב
עיצובם הייחודי של מכשירי EMPIRE TECH מקנה חוויות משתמש ברמת הנדסת אנוש גבוהה המותאמת בצורה מוחלטת לאופן השימוש ומאפשרת טיפול נוח, קל, מהנה ובמיוחד אפקטיבי.

בגלל המכשירים הייחודיים
חברת EMPIRE TECH מציעה שלל מכשירים, שכל אחד מהם מותאם לטיפול אישי ואפקטיבי -

MARVELOUS SIGNATURE

MARVELOUS SIGNATURE​. אמפייר טק,
MARVELOUS SIGNATURE​/אמפייר טק

מכשיר המיועד במיוחד לטיפולים ארוכים ולהחדרה אפקטיבית של קרמים לעור הפנים. זהו המכשיר היעיל ביותר הקיים היום להפיכת סימני ההזדקנות, הוא בטוח וקל לשימוש איפה ומתי שנוח לך בבית או בחוץ. הוא מיועד לכל סוגי העור, מגיע עם אחריות מלאה לשלוש שנים, מוכח קלינית, מומלץ על ידי רופאי עור ו- 100% בטוח לשימוש.

MARVELOUS 24K GOLD

MARVELOUS 24K GOLD. אמפייר טק,
MARVELOUS 24K GOLD/אמפייר טק

- מכשיר מהפכני לטיפול ביתי המשלב ארבעה אורכי גל (צבעים) ופונקציות רטט, חום וקור במכשיר אחד. זהו מכשיר ביתי עוצמתי המסוגל לחדור לרבדים הפנימיים של העור והוא בעל ראש מצופה זהב 24 קראט, שמתאים לכל סוגי העור (היפואלרגני) ובעל מוליכות גבוהה של חום וקור, המכשיר מעניק טיפול מקצועי בשימוש ביתי ומטפל בקמטים, קמטוטים, חידוש הקולגן והאלסטין. מסייע בהידוק, מיצוק, פיסול והרמת קו הלסת. הרטט מטפל בשרירי הפנים. השילוב של החום והקור נותן גם מענה לחידוש טקסטורת העור העליונה (דרמיס).

MARVELOUS SILVER

MARVELOUS SILVER. אמפייר טק,
MARVELOUS SILVER/אמפייר טק

מכשיר האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר בארה"ב ,זהו המכשיר היחיד המשלב 4 אורכי גל בשילוב מיקרו-ויברציה בתדר גבוה, טיפול בקור וחום במכשיר אחד!

LED EYE DEVICE

LED EYE DEVICE. אמפייר טק,
LED EYE DEVICE/אמפייר טק

מכשיר ייעודי לטיפול באזור העיניים, ומוביל הקטגוריה לטיפול באיזור העיניים - האנטומיה הטבעית של העיניים מוקפת בעצמות הפנים ןלכן קיים קושי בזרימה של דם וחמצן לאזור, מה שיוצר שקעים וכהויות סביב העיניים. בנוסף, העור סביב העיניים הוא דק ונטול שומן. המכשיר LED Eye Device מותאם באופן ארגונומי לאזור העיניים ומסייע בטיפול בכהויות, שקעים וקמטוטים. נפיחויות ו"שקיות" המופיעות מתחת לעין.

MARVELOUS EMS

MARVELOUS EMS. אמפייר טק,
MARVELOUS EMS/אמפייר טק

מכשיר פורץ דרך המשלב בין טכנולוגיות פוטותרפיה ופוטו דינמיקה על ידי זרמי מיקרו - EMS, לעבודה יעילה של שרירי הפנים באמצעות גירוי חשמלי קצר טווח. שילוב הטכנולוגיות מעניק חיטוב לשרירי הפנים ומשפר את מראה העור בזמן קצר. הטיפולים מפחיתים באופן משמעותי קמטוטים וקמטים, ממצקים את העור ומטשטשים כתמים, צלקות אקנה ופגמים נוספים בעור.

DERMA NECK LIFT

DERMA NECK LIFT. אמפייר טק,
DERMA NECK LIFT/אמפייר טק

מכשיר המסייע בהרמה, מיצוק, פיסול וחיטוב אזור הצוואר. השילוב של הרטט עם טכנולוגיית הפוטותרפיה נותן מענה בחיזוק שרירי הצוואר ומיצוקם ומטפל בטקסטורת העור. עיצוב המכשיר נוח לשימוש באזור הצוואר , הודות למבנה הארגונומי שלו והנדסת האנוש המסייעיים לכסות באופן אחיד את כל שטח הצוואר.

3D RF BODY SLIMMING DEVICE

3D RF BODY SLIMMING DEVICE​. אמפייר טק,
3D RF BODY SLIMMING DEVICE​/אמפייר טק

מכשיר חיטוב הגוף המהפכני מסייע בחידוש העור וגירוי יצירת תאי קולגן ואלסטין, הטכנולוגיה המתקדמת המסייעת במיצוק וחיטוב הגוף, הפחתת הצלוליט, סימני מתיחה, נימים וכאבי רגליים. המכשיר ביתי, נוח לשימוש ומכסה שטחים גדולים בגוף על מנת לעבוד על איזורים יותר גדולים אם נדרש.

SUBMARINE LED SPA SYSTEM

SUBMARINE LED SPA SYSTEM. אמפייר טק,
SUBMARINE LED SPA SYSTEM/אמפייר טק

- ה'צוללת' של אמפייר טק היא מכשיר פוטותרפיה מקצועי ופורץ דרך שנמצא בשימוש על ידי קוסמטיקאיות מובילות בתחום. הוא מתבסס על אנרגיית אור ומסייע בטיפול באקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג. המערכת מיוצרת בארה"ב והיא בעלת תקן רפואי עם אישור מכון התקנים הישראלי. ה"צוללת" מצוידת בטכנולוגיית פוטותרפיה עם 360 נורות LED עוצמתיות והיא היחידה בעולם עם 4 אורכי גל במכשיר אחד. הטכנולוגיה החדשנית נותנת מענה לקשת רחבה של בעיות עור ומסייעת בהעלמת קמטים, פיגמנטציה, אקנה וצלקות ומסייעת במיצוק העור, חידוש הקולגן והאלסטין. בשל גודלה היא מאפשרת טיפול בכל חלקי הגוף (לגברים ונשים) בעזרת טיפול קצר במיוחד בעל אפקט תוצאות מיידי מהטיפול הראשון.

קרם משי לפנים ולגוף D'OR 24K

קרם משי לפנים ולגוף מבית D'OR24K​. אמפייר טק,
קרם משי לפנים ולגוף מבית D'OR24K​/אמפייר טק

מותג טיפוח עור אולטרה-פרימיום המיוצר בארה"ב. בחברת אמפייר טק מבינים את הצורך של הלקוחות שלהם במוצרי טיפוח איכותיים והם שואפים להנגיש עבורם את הטוב ביותר שעולם הטיפוח יכול להציע. הם בחרו בקפידה כל מרכיב שנכנס למוצרים שלהם כדי להבטיח שהם מציעים תוצאות יעילות ואמינות שהלקוחות יכולים לסמוך עליהם. הם מציעים במשלוח מהיר מוצרי טיפוח בלעדיים שלא תמצאו בשום מקום אחר ואת המבחר הגדול ביותר של מוצרי קוסמטיקה איכותיים ואפקטיביים הן לקוסמטיקאיות והן ללקוחות פרטיים.

את כל המכשירים תוכלו למצוא ולרכוש באתר החברה >>>

מוגש מטעם אמפייר טק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully