וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימר חוף הבונים: מקום קסום ורומנטי לזוגות עם נוף עוצר נשימה

מוגש מטעם weshow

30.1.2023 / 12:24

בואו ליהנות מסוויטה מפנקת וייחודית ולהתחבר לטבע באחד החופים היפים, המרגיעים והמפורסמים בישראל

צימר חוף הבונים- מקום קסום, רומנטי עם נוף עוצר נשימה לזוגות! בואו ליהנות מסוויטה מפנקת וייחודית ולהתחבר לטבע!/חברת Weshow, צלם: פבל פרסילק

היופי המרהיב של חוף הבונים - חוף הכרמל אינו סוד, הוא ללא ספק אחד החופים היפים, המרגיעים והמפורסמים בישראל. כשג'ודי הבעלים והמנהלת של צימר חוף הבונים מספרת שהיא גרה בחוף הבונים התגובה של האנשים תמיד מלווה בהתפעלות והערצה וואו! היא מאד אוהבת לארח, שואבת את ההשראה שלה מהטבע ושומרת על קשר מאד אדיב עם האורחים. ג'ודי המארחת שלכם היא מסידני אוסטרליה, שטיילה רבות בעולם, ולכן יש לה הבנה עמוקה בכל הקשור לאירוח ומה הן הנקודות החשובות המתבקשות לחוויה מיוחדת בחופשה.

צימר קסום, מיוחד וחלומי שיחבר אתכם לטבע

הצימר פעיל למעלה מ-10 שנים והוא רק הולך ומשתפר. "אני חובבת טבע ואוהבת אנשים מכל הלב והנשמה, יש בי רצון לחלוק את המקום המדהים הזה עם כמה שיותר אנשים. האורחים שלי אוהבים לשבת בג'קוזי הפרטי המשקיף אל שמורת הטבע המרהיבה לים, ואז ללבוש את החלוקים החמים ולשבת ליד המדורה החיצונית המפוארת עם כוס יין, בפרטיות מוחלטת ליהנות מהחיים הטובים ביותר להציע."

ג'ודי מצימר חוף הבונים. Hilit Karsh,
ג'ודי המארחת שלכם היא מסידני אוסטרליה, שטיילה רבות בעולם, ולכן יש לה הבנה עמוקה בכל הקשור לאירוח/Hilit Karsh

לצימר יש משיכה אוניברסלית מאוד. בין האורחים נמנים זוגות המחפשים חופשה רומנטית ואנשים הרוצים לחגוג אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת וימי נישואין ואירוסין. "רק אתמול הגיע אלי זוג שהתארס בצימר. הם הביאו שף פרטי והיה מאוד רומנטי.

זו מחמאה ענקית שיש גם מפורסמים וכוכבי ספורט המגיעים אלי לחופשה רומנטית בצימר. יש לי גם הרבה אורחים חוזרים, והמלצות מאנשים שהתארחו כאן. כל כך הרבה פעמים שמעתי מאורחים שהיו בהרבה צימרים, שהצימר הזה הוא האהוב עליהם.

גם צוות הפרסום באתרי היוקרה שאני מפרסמת בהם, מגיעים לכאן ושולחים את משפחותיהם לצימר. זו מחמאה ענקית עבורי, זו חוויה אישית מעצימה הן עבורי והן עבור האורחים ויש לי הכרת תודה והערכה על כך ולעולם לא אקח זאת כמובן מאליו".

הצימר מציע פרטיות מלאה לזוגות המעוניינים בחופשה רומנטית

צימר חוף הבונים הוא צימר קסום, מיוחד, רומנטי וחלומי שיחבר אתכם לטבע.

הבונים ממוקמת בין זיכרון יעקב לעתלית ורק 45 דקות מתל אביב. הצימר היפה והיוקרתי הזה ממוקם ליד הים, קרוב למרכז ויושב על שמורת טבע מדהימה.
האווירה בצימר מדהימה, הנוף פנורמי ומכל זווית רואים את שמורת הטבע והים.
הצימר גדול, מואר ומעוצב להפליא ומעוצב בעדינות, עם דלתות זכוכית ענקיות הצופות לאחד הנופים היפים בישראל. האווירה מאוד שלווה עם דגש על יוקרה. מכל היבט הצימר הוא עבודת מחשבת עמוקה הנוגעת בפרטים הקטנים ביותר. בתוך הצימר אפשר להרגיש את והשלווה, להתחבר לטבע ולהתנתק לחלוטין מהעולם, למרות שבמציאות הוא נמצא רק 15 דקות מזיכרון ויש שפע של מסעדות נהדרות, בתי קפה, ברים, בוטיקים, גלריות ומוזיאונים.

"כשמגיעים אורחים הם תמיד אומרים לי שהצימר אפילו יותר טוב מאשר בתמונות.
ממש קשה להשוות את הנוף הפנורמי הבלתי ייאמן, בו אנו רואים מקיסריה עד נווה ים. חשוב לי שאנשים ישימו לב כמה יופי יש בטבע.

למשל השקעתי המון מחשבה בעבודות המעטפת המוצגות בצימר כדי ליצור אפקט והרמוניה של אמנות המדגישה את יופיו של הטבע. יצרתי חלל רומנטי מלא באור, עיצבתי וקישטתי את הצימר כדי להשתלב ביופי הטבעי הקיים ונתתי לו זרקור בתוך הצימר.

לדוגמה, ידיות הדלתות במטבח הן חתיכות קטנות של עצי סחף. אספתי יצירות מיוחדות מכל העולם. למשל, אלמוגים וקונכיות מדהימות מהטיולים הארוכים שלי באיי סיישל.

אני עצמי טיילתי בהרבה מקומות כבר הרבה שנים, אז בכל פעם שאני רואה משהו מיוחד אני קונה אותו לצימר. אם הפריט אינו למכירה, אני מזמינה אותו או מכינה בעצמי. שילבתי גם מוטיבים ממקום מגורי באוסטרליה. לדוגמה, יש תמונה מופשטת נפלאה של חוף בונדי על הקיר שמשתלבת בעדינות לתוך הצימר. התחושה שניסיתי ליצור היא תחושת שלווה. רציתי ליצור תחושה של רוגע, שלווה והרמוניה, מלאה בחלל של נוחות ויוקרה מלאה".

החורפים כאן מדהימים במיוחד.
"רק אתמול ראיתי את נדידת הציפורים הכי לא תיאמן בשמורת הטבע, עם מאות ציפורים שעפות בדרכן מאירופה לאפריקה. בחורף הצימר מותאם לעשות אותו סופר נעים וחמים לחופשת חורף מהנה במיוחד.
ניסיתי לחשוב על הכל כדי שהאורחים שלי ירגישו נעימים וכדי שאנשים יוכלו לבוא ולהנות מהחורפים, כי כמו שאמרתי קודם, החורף כאן מדהים לחלוטין. שמורת הטבע ירוקה ומלאה בפרחי בר. יש מעט מאוד אנשים בשמורה ולכן יש לך את כל זה כמעט לעצמך. אפשר לעשות טיולים מדהימים בשמורת הטבע שבה יש הרבה מפרצים קטנים מלאים צדפים, לעתים קרובות אפשר לראות נדידת ציפורים מדהימה ממש מעל הצימר, השקיעות עוצרות נשימה ואנחנו מקבלים כאן את הקשתות המלאות והמדהימות ביותר."

צימר חוף הבונים. אלברט אדוט,
מקום נועד לתת תחושה נפלאה של נוחות ויוקרה/אלברט אדוט

בתוך הצימר יש חימום תת רצפתי לכל אורכו, אח חשמלי, ומתלה מגבות מחומם.
בחוץ, על המרפסת ליד הג'קוזי החם יש מדורת גן יוקרתית המופעלת על גז, כך שהחוויה זהה לישיבה ליד מדורה פתוחה רגילה, אבל בלי הטרדות והבלגן. המרפסת מאוד פרטית, ומכוסה בפרגולה עמידה למים המגנה מהגשם. יש גם פטריית חימום חיצונית ושמיכות חמות, כך שהאורחים יכולים לשבת בחוץ גם בחורף וליהנות מהיופי המרהיב.

יש גם מבצעים מיוחדים בחורף.

אורחים רבים מגיעים לחגוג אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, ימי נישואין ואירוסין.
יש מטבח קטן חלבי-צמחוני, מאובזר עם מקרר, כיריים חשמליות, טוסטר, מיקרוגל, מכונת קפה, בקבוק יין, חלב ושוקולדים. ניתן להזמין עיסוי בתיאום מראש.

"זה בהחלט לא נועד להיות חדר מלון טיפוסי במלון חמישה כוכבים. זה משהו קצת שונה וייחודי. המקום נועד לתת תחושה נפלאה של נוחות ויוקרה. לאורחי הצימר יש פרטיות מוחלטת ויחד עם זאת אני תמיד זמינה לכל שאלה ובקשה במהלך שהותם בצימר.

ניסיתי לחשוב על כל פרט כדי להפוך אותו למיוחד ככל האפשר. מכל הלב, אני רק רוצה שאנשים יבואו לכאן וייהנו מהקסם של המקום הזה. אני תמיד מחפשת רעיונות חדשים. הצימר הזה הוא ברכה עבורי. אני נהנת לחלוק את היופי והקסם של המקום עם אחרים. בניגוד למלון חמישה כוכבים רגיל, כאן השירות מאוד אישי. אני אוהבת את הקשר האישי שיש לי עם האורחים כבר משיחת הטלפון הראשונה, זו חוויה אישית בכל רמה. אני מרגישה כל כך מבורכת שיש לי עסק כל כך נפלא שבו אנשים נהנים ונותנים לי מחמאות על הצימר. זה מעורר את ההתלהבות שלי להמשיך ולשפר אותו."

יש הרבה פעילויות באזור למי שמתחשק

הצימר נמצא במרחק של 4 דקות נסיעה מחוף הים ומשמורת הטבע המרהיבה. ישנן אטרקציות רבות בסביבה כגון: טיולי חורף בשמורת הטבע (ניתן לתאם מדריך לפי בקשה), רכיבה על סוסים בחוף, אמני עין הוד, גלריות, ברים, זיכרון יעקב לא רחוק, גנים בוטניים ברמת הנדיב, מוזיאונים, גלריות, בתי קפה, קניות, טיילת קיסריה, יקב אמפורה, פרדיס ומוזיאון הזכוכית בנחשולים.

המחירים בצימר חוף הבונים בחורף אטרקטיביים במיוחד

תוכלו ליהנות מלילה אחד באמצע השבוע ב-1,000 ש"ח כולל ארוחת בוקר (במקום 1,200 ש"ח), 2 לילות באמצע השבוע - לילה שני בחצי מחיר ובסך הכל 1,800 ש"ח כולל ארוחת בוקר (במקום 2,400 ש"ח) .

לפרטים נוספים צרו קשר עם ג'ודי, היא תשמח לעזור לכם.
ובנימה אישית, אני מצפה לארח אתכם ולהכיר לכם את קסם הבונים בחורף הקרוב. בואו ליהנות, להירגע ולחוות שלווה בלתי רגילה.

טלפון ליצירת קשר והזמנות: 052-4551542 - ג'ודי
כתובת: חוף הבונים - חוף הכרמל
האתר הרשמי >>>

להזמנות באתר הפסגה >>>


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully