וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע קולינרי אל עולם הבשר באווירה משפחתית - Bon appetit

מוגש מטעם weshow

31.1.2023 / 18:13

חפשים מקום ייחודי עם אופי נדיר ואווירה קסומה שתוכלו 'לפרק' בו תפריט-בשרים נדיב, יש לנו כתובת בשבילכם: Bon appetit 'בון אפטיט' - אירוח מיוחד בקיבוץ חולית זה בול המקום שאתם חייבים לבקר בו

מסע קולינרי אל עולמות הבשר באווירה חמה ומשפחתית - Bon appetit ב'חולית'/חברת Weshow

אם אתם מחפשים מקום ייחודי עם אופי נדיר ואווירה קסומה שתוכלו 'לפרק' בו תפריט-בשרים נדיב, יש לנו כתובת בשבילכם: Bon appetit 'בון אפטיט' - אירוח מיוחד בקיבוץ חולית (מועצה אזורית אשכול, ב'עוטף') זה בול המקום שאתם חייבים לבקר בו. מסעדת בשרים, מסעדת-בית סופר-משובחת.
Bon appetit מציע נוף מהמם, מרחבי שקט, מרחבים של ירוק ומדבר, ואירוח על טהרת בשרים במעשנה, בטעמים שרק אלי קבולי יודע 'להוציא' לאור.

אלי התחיל את ה'מסע' שלו לעולמות האירוח בשנת 2019 ממש מבלי שתכנן את זה...זה קרה בעקבות העובדה שהוא ואשתו, אורלי מדהלה קבולי ז"ל, פשוט אהבו לארח, היו 'פותחים שולחן' ומבשלים לחברים, מרימים 'הפקה פרטית' על האש, 'על המעשנה' וככה מפה לאוזן חברים היו מבקשים 'תעשו לנו ערב בשרים', 'אלי, בוא תרים לנו במעשנה'. זה התחיל בקטן ועם הזמן הפך לעסק של אירוח על טהרת הבשרים.

אלי מכהן כמנכ"ל מפעל המסחטות של הקיבוץ 'זקסנברג' והאירוח הוא תחביב שהפך לעיסוק נוסף.
"אני ממש אוהב את העולם הזה של אירוח על טהרת הבשרים",הוא מספר "אני גם מאוד אוהב את העבודה שלי במפעל, אבל העיסוק באירוח פתח בפניי עולם ומלואו. אשתי זכרה לברכה היתה העוגן והמשענת שלי בכל מה שקשור לתפעול ולשיווק של Bon appetit. שנינו אהבנו לארח, וברגע שחברים ככה לחצו שנעשה מזה משהו משמעותי, בנינו את המקום באהבה גדולה, מתוך אהבה לאנשים ולאירוח. היום הבת שלי עוזרת לי להמשיך את 'המסורת', אני ממשיך את זה מתוך הבטחה שנתתי לאשתי, מתוך ידיעה שזה סוג של להמשיך איתה בדרך שבה פסענו ביחד. כל קבוצה שמגיעה לכאן מבחינתי זה כיף גדול וסיפוק אישי, הידיעה שאני עושה לאנשים טוב, משמח אותם, נותן להם קצת Time out מהאינטנסיביות של היומיום - זה מכניס אור גם לחיים שלי".

מנה ב'בון אפטיט' – בקיבוץ חולית. אורלי מדהלה קבולי,
אלי מקפיד על תוצרת בשר משובחת, לא פחות מהכי טוב שיש/אורלי מדהלה קבולי

מנתח לנתח כוחנו עולה...

אלי מקפיד על תוצרת בשר משובחת, לא פחות מהכי טוב שיש: "אני בוחר את ה-BEST לאורחים שלנו: אסאדו, בריסקט, כבש, נקניקיות, פלאנק סטייק, פיקנייה, עוף משובח. אם זה יין -אז זה יין בוטיק יקב 'גלאי',שזכה בפרסים בתחרויות נחשבות בעולם, בירה טובה, סלטים כיד המלך- האורחים שלנו יקבלו איכות, טעם ואווירה ברמה הכי גבוהה. אני מקפיד על עישון רך של הבשר, אנשים מתלהבים מזה, עיצבנו את המקום עם פרגולה יפהפייה, יש חימום בחורף וקירור בקיץ, הנוף כאן מדהים, האווירה - חלום. אני אוהב במיוחד לארח בסופ"שים ובערבי חמישי, אבל כמובן שכל לקוח יקבל מאיתנו את היום המיוחד שלו שיוקדש כולו לאירוע שלו, בתיאום מושלם".

מה מציע התפריט שלכם? שמעתי ש'זה לא לבעלי לב חלש'...
"כמובן שהכל כאן על טהרת הבשר. מי שאוהב בשר ויודע להעריך איכות של בשר משובח יקבל כאן מענה מושלם. אני מתמקד בשני סוגי תפריטים - אירוח קלאסי, ואירוח לקרניבורים אמיתיים. אני עובד עם הבשר 'על האש' ובמעשנה.

תפריט אירוח 'קלאסי': שלושה סוגי בשר, סלטים כיד המלך, תוספת אורז/תפ"א, קינוחים לפי דרישה מבית היוצר של 'קשושה' קונדיטוריה מובחרת ב'חולית', שתיה קלה חופשי.
תפריט אירוח מיוחד לקרניבורים:
לפחות עשרה סוגי בשר, סלטים כיד המלך, יין חופשי, בירות גולדסטאר' חופשי.

שלושים קילו בשר 'עפים' בארבעים דקות

"האירוח שלנו מתאים למגוון רחב של אירועים וגם לאירוח סולידי משפחתי צנוע: מתאים ליום הולדת, לערבי גיבוש, למסיבות, לערבי חברה, לחגיגת בר מצווה/בת מצווה, סתם כשבא לצאת מהשגרה וליהנות עם חברים מתפריט-בשרים מקורי במעשנה. אגב, עוף במעשנה זה אחד ה'דברים' הכי טעימים שיש. הרבה אורחים שלי ממש מופתעים מזה, גם כאלה שלא מתים על עוף, הם מגלים כאן טעמים חדשים. יש גם אפשרות לתפריט-ילדים, יש אפשרות להזמין קייטרינג חיצוני בנוסף, הכל בהתאם לקהל".

מנה ב'בון אפטיט' – בקיבוץ חולית. אורלי מדהלה קבולי,
cשר במעשנה זו ההתמחות של אלי. מדיום, או רייר, או וו'ל דאן – זו הזירה שלו./אורלי מדהלה קבולי

אווירה של ביחד, טועמים מכל העולמות
בשנים האחרונות, כשתרבות האירוח ועולמות הגורמה הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות-הפנאי בישראל, צמחו כאן התמחויות שונות. בשר במעשנה זו ההתמחות של אלי. מדיום, או רייר, או וו'ל דאן - זו הזירה שלו. תנו לו תאריך ותקבלו אירוח שידברו עליו עוד הרבה אחרי ש'תקפלו שולחנות'...לפני כמה חודשים הוא הרים אירוח שבו תוך 40 דקות 'נעלמו' מהשולחן 30 קילו בשר...אולי זה יעוד ייכנס ל''ספר השיאים של גינס'' מתישהו...

מונדיאל 'על האש' או במעשנה מתאים לכם? תכינו את בלוטות הטעם...
• מינימום לאירוח - עשרה אורחים
• אירוח ואירוע בתיאום מראש בלבד
• הבשרים כשרים, האוכל כשר (אבל המקום פתוח בשבת)
• אלי יכול גם להגיע הביתה ולארח בבית הלקוח, כולל 'לנצח' על אירוע של 300-400 איש

לפרטים נוספים ולהזמנות >> 0546433807

פייסבוק >>>
אינסטגרם >>>
----------------------

הכתבה בוצעה ע"י חברת Wwshow
עמוד הטיקטוק

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully