וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב נישרי מגשרים עושים שינוי אמיתי ולטובה בעולם הגירושין

מוגש מטעם weshow

31.1.2023 / 18:33

נקלעתם למשבר בזוגיות? החלטתם להתגרש? חושבים לנסות שלום בית? הכירו את צוות המגשרים של 'נדב נישרי' ששם לעצמו למטרה לעזור להורים לעבור את התהליך בצורה הטובה והנכונה ביותר עבורם ועבור ילדיהם

נדב נישרי מגשרים/חברת Weshow

נישרי מגשרים הינו משרד הגישור הגדול בישראל. עם 20 סניפים המפוזרים ברחבי הארץ וניסיון עשיר שנצבר מליווי אלפי בני זוג בהליכי גירושין מורכבים, אין ספק שמדובר בצוות שבא לעשות שינוי אמיתי ולטובה בעולם הגירושין בישראל.

בצוות המשרד תמצאו מגשרים ותיקים ומנוסים שמגיעים מעולמות תוכן שונים וביניהם עורכי דין, אנשי טיפול, תקשורת ועוד. בראש המשרד עומד המגשר נדב נישרי הנחשב לאחד המגשרים המנוסים והמובילים בישראל. לנדב תואר ראשון במשפטים, תואר שני ביישוב סכסוכים והוא גם מחבר הספרים להתגרש בשלום ו- שותפות חדשה שנמצאים בכל חנויות הספרים. בנוסף מגיש נדב את הפודקאסט המצליח "משהו עם גישור" שמנגיש את עולם הגישור לציבור הרחב ונותן כלים מעשיים ומידע חשוב להורים ששוקלים פרידה וגירושין.

מעבר לניסיון הרב של צוות המגשרים של נישרי, הם גם מקפידים לאפשר מפגשים בשעות נוחות וגמישות ובמחירים נמוכים משמעותית מאלו שמשלמים בהליכים אחרים.

נישרי מגשרים. ניקי וסטהפל,
בצוות המשרד תמצאו מגשרים ותיקים ומנוסים שמגיעים מעולמות תוכן שונים/ניקי וסטהפל

'נישרי מגשרים' מתמחים בעזרה לזוגות ולהורים שנקלעו למשבר בזוגיות, לקבל החלטה לאן הולכים שלום בית או גירושין.

כשהזוגיות מגיעה לצומת דרכים, צריכים בני הזוג לבחור האם להיפרד או לנסות לשמר את הזוגיות. לעיתים כשעננת הגירושין מתחילה לרחף, מתקשים בני הזוג להתמודד עם השאלה הגדולה והם מוצאים את עצמם עומדים במקום או שוקעים. תקיעות כואבת זו יכולה להימשך לעיתים גם שנים.

הניסיון שנצבר אצל נישרי מראה שבהתנהלות נכונה אפשר להפוך את המשבר בזוגיות למקור לצמיחה. הדרך לעשות זאת עוברת בהסכם שלום בית לחלופין גירושין. מדובר בהסכם בו מגדירים בני הזוג בעזרתו של המגשר, מה צריך לקרות כדי להישאר יחדיו ומה יקרה אם ייפרדו. יתרונו הגדול של הסכם זה הוא שהוא שם את הדברים על השולחן ומאפשר תהליך אמיתי לבירור ולהתפתחות זוגית משותפת.
בתהליך הגישור עם צוות המגשרים של נישרי, תקבלו מענה לשאלות המטרידות ביותר, ביטחון, וודאות וגם תגבשו בסיס להשגת המטרות האישיות והמשפחתיות שהצבתם לעצמכם.

בסיום תהליך הגישור תקבלו הסכם מפורט המשקף את ההסכמות שהושגו. ההסכם הזה מועבר (לאחר אישורכם) לבית המשפט או לבית הדין הרבני ומקבל מהם תוקף של פסק דין.

תפסנו לשיחה את נדב שידריך אותנו איך לפעול כאשר מגיעים לסיטואציה של גישור, ומה הם הטיפים היעילים ביותר לעבור את זה בשלום.

אז מה זה בעצם גישור גירושין?
נדב: גישור גירושין הוא תהליך בו אנחנו עוזרים להורים לילדים לקבוע בעצמם ובהתאם לצרכים ולערכים שלהם, האם הם רוצים להיפרד ואם כן כיצד הם רוצים שחייהם ייראו אחרי הפרידה. במהלך התהליך אנחנו עוזרים להורים לייצר תשתית עליה ניתן לבנות שותפות חדשה. כזו שתאפשר לכל בני המשפחה לחיות חיים יציבים ובטוחים גם בעתיד.

בשיטת העבודה הייחודית שלנו, אנחנו מאפשרים לאנשים לקיים דיאלוג שמפזר את הערפל של אי הוודאות מהיום שאחרי הפרידה ומייצרים עבורם קרקע בטוחה עד כמה שניתן.

בעזרת הכלים שיש בידינו, אנחנו מביאים את ההורים למצב בו הם מסוגלים לצאת מהרגע הקשה בו הם נמצאים, להסתכל על העתיד, להגדיר מטרות המשותפות, לקבל החלטות משמעותיות שיבנו עבורם ועבור ילדיהם בסיס לצמיחה ובכך בעצם הופכים את המשבר הגדול להזדמנות לחיים טובים יותר.
הגישור מכיל הכל מהכל. הכלים שיש למגשר כוללים כלים מגוונים מעולמות המשפט, הטיפול, כלכלה, ניהול מו"מ, תורת המשחקים, סוציולוגיה, פסיכולוגיה ועוד.

אנחנו יודעים לשאול את כל השאלות הנכונות, לעזור לבני הזוג למצוא פתרונות יצירתיים למחלוקות ולייצר ביחד איתם הסכם שנוגע לכל המרכיבים החשובים בחייהם, וכמובן בחיי ילדיהם.

איך הגעת למקצוע?
נדב: אני הגעתי לעולם הגישור תוך כדי התואר הראשון שעשיתי במשפטים. כבר במהלך הלימודים הבנתי שמערכת המשפט, לא נותנת מענה מספק למחלוקות, ויותר מכך שהשיח המשפטי רק מחדד מחלוקות ומקצין אותן, ההבנה שבנושאים כל כך רגישים כמו המשפחה, מישהו אחר יחליט בשבילנו, ואיך ייראו חיינו היא איומה בעיניי. לכן כשהכרתי את תהליך הגישור עם כל היתרונות הגדולים שלו, לא היה לי ספק שזה המקום הנכון עבורי.

בזמן לימודיו גילה נדב את עולם הגישור המציע אלטרנטיבה טובה בהרבה מהעולם המשפטי וגם מקום שאפשר לעשות בו טוב.
נדב: צללתי אל עולם הגישור בסקרנות גדולה, למדתי, קראתי ואף המשכתי ללימודי תואר שני ביישוב סכסוכים באוניברסיטת בר אילן. מהר מאוד הבנתי שהשיטה הגישורית היא יותר מהירה, נטולת בירוקרטיה, שומרת את השליטה על החיים בידי ההורים וכמובן שהיא גם הרבה יותר זולה, הגיונית והוגנת יותר מכל דרך אחרת.

יחד עם זאת, ראיתי שלמרות כל היתרונות, אנשים לא הולכים לגישור מיד כשעולה מחלוקת וקודם כל פונים לעורכי דין לקבלת משפטי. אחרי מחשבה רבה הבנתי שהסיבה שאנשים לא פונים לגישור למרות שהוא הרבה יותר טוב, היא שהוא לא מספיק נגיש לציבור. ההבנה הזו שצריך להנגיש את הגישור לציבור הפכה להיות השליחות שלי בעולם.

התחלתי לכתוב הרבה חומר על גישור ולפרסם אותו כדי להעלות את המודעות, הקמתי אתר מידע גדול שגולשים אליו אלפי אנשים בכל חודש (www.nadavnishri.co.il), התחלתי להקליט פודקאסט, פעלתי ברשתות בחברתיות, העליתי סרטוני הדרכה ליוטיוב ובעצם עשיתי כל מה שאני יכול כדי להגיע ליותר אנשים כדי שידעו שהם לא חייבים לוותר על הסמכות ההורית שלהם ולתת למישהו אחר להחליט עבורם איך לחיות כשהם נפרדים מבני זוגם.

לשמחתי אנשים הצביעו ברגליים. מהר מאוד הבנתי שצריך לפתוח עוד משרדים בכל אזור בארץ וזה מה שעשיתי. חרשתי את הארץ, צברתי ניסיון, ועם הזמן הדרישה הביאה אותי למצב בו התחלתי להכשיר מגשרים.

מתוך ההכשרות שהעברתי בחרתי את המגשרות והמגשרים שעובדים איתי עד היום במשרדים ברחבי הארץ. היום אנחנו מחזיקים כבר 20 סניפים (והיד עוד נטויה) ונותנים שירות מקצועי בכל יום בכל מקום.

ספר על עצמך
נדב: יש לי 2 בנות אני גרוש בפרק ב' נשוי בפעם השנייה, עובד עם אשתי נגה שגם היא מגשרת גירושין ויועצת זוגית.

כמי שחווה גירושין וגם בן להורים גרושים, אני יודע כמה עולם המשפט בגירושין הוא איום ונורא. הבעיה היא בשיטה, שאנשים רצים לתבוע אחד את השני לפני שמדברים זה עם זה, מה שמביא לרוב לנזק כלכלי ונזק נפשי עצום לילדים ולהורים.

טיפ חשוב שלמדתי אחרי שהתגרשתי, השנה הראשונה אחרי הפרידה, היא המשמעותית והאנרגטית ביותר. אם לוקחים את העוצמות שאנחנו חווים בשנה הראשונה למקומות טובים אפשר לפרוח ולפתוח פרק חדש בחיים בו המשבר הופך לצמיחה.

השאלה היא איך אנחנו מנהלים את עצמנו ולאיזה כיוון בוחרים לקחת את החיים שלנו.

מגיעים אליכם לקוחות מכל המגזרים, מלבד המגזר החילוני?
נדב: בוודאי. אנחנו משרד מאוד מכיל שיודע לתת מענה לכל אדם באשר הוא אדם וללא קשר לשיוך דתי, לאומי או מגדרי. בין המגושרים שלנו תוכלו למצוא זוגות חד מיניים, חרדים, ערבים, דתיים לאומיים ואחרים.

אנחנו רואים את האנשים באמת כמו שהם, וכשאתה צולל להיכרות איתם אתה מגלה שהעם שלנו הוא עם של אנשים מאוד טובים. זה לא משנה מה הם לובשים, ומהי אמונתם.

מה הן העלויות?
נדב: אנחנו מתחילים בפגישת הכרות ללא עלות והתחייבות. לאחר שיחת ההכרות יכולים בני הזוג להחליט אם להתחיל בתהליך או ללכת הביתה ולחשוב. כאשר מתחילים בתהליך משלמים לפי שעות עבודה שאנחנו עושים בפועל. אני יכול להגיד שתהליך ממוצע של 10 שעות עולה בין 12,000 ₪ ל- 15,000 ₪. חשוב לציין שהמחירים הללו כוללים את ההסכם שמתומחר ב- 3 שעות עבודה וגם מע"מ.

מילה לסיום?
לפני שאתם מקבלים החלטות אני מזמין אתכם לגלוש לאתר האינטרנט שלי ולהאזין לפודקאסט "משהו עם גישור" כדי לקבל מידע וכלים שיעזרו לכם בתהליך. וכמובן שאתם מוזמנים להתקשר אלינו, ולקבל מאיתנו ישירות את כל המידע שאתם צריכים על תהליך גישור גירושין אן שלום בית המותאם עבורכם.
אני מבטיח שכבר בשיחה הראשונה תקבלו מאתנו מידע וכלים שיעזרו לכם לפעול נכון לטובתכם ולטובת הילדים.

לאתר הבית >>>

לעמוד הפייסבוק >>>

לאינסטגרם >>>

לעמוד הטיקטוק >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully