וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקייטרינג מעולה מספק גם שירותי מסעדה וגם משלוחים

מוגש מטעם weshow

2.2.2023 / 11:42

מסעדת סמואל'ס ברעננה מציעה אוכל ביתי גם לשבת ושירות משלוחים עד הבית, ומעניקה פתרונות וקייטרינג לאירועים

כשקייטרינג מעולה מספק גם שירותי מסעדה וגם משלוחים - מסעדת סמואל’ס קייטרינג/חברת Weshow

האם קרה לכם שישבתם במסעדה, אכלתם מנה מעולה וחשבתם לעצמכם כמה חבל שהמסעדה לא עושה משלוחים או שירותי קייטרינג? אז במסעדת Samuel's Catering לא תצטרכו לשאול את השאלות האלו, כי המקום מספק את כל השלושה! בואו להכיר את מתחם האוכל ברעננה שנותן לכם יותר.

רק בן 24 ועם דיפלומה בבישול גורמה

את מתחם האוכל Samuel's Catering הקים ובנה בשתי ידיו שמואל פאר, בחור צעיר, בן 24 אשר עסק באוכל מגיל צעיר מאוד ויש באמתחתו 7 שנות ניסיון, דיפלומה בינלאומית של בישול צרפתי מדן גורמה והמון אהבה לאוכל ולהכנתו עבור אחרים.

לפני שהחל לעסוק בתחום המזון, היה בדרכו ללימודי הנדסת בניין אחריי השירות בצבאי, אך הצעה מפתה להיות שותף בקייטרינג טרפה את הקלפים והביאה אותו לעסוק במשהו שהוא באמת אוהב.

את מתחם האוכל הקים במו ידיו מעל לחצי שנה מתוך הרצון והאהבה שלו לארח, לבשל לאנשים ולראות אותם אוכלים משהו שהוא יצר בעצמו. הרצון הגדול הביא אותו להפוך מחסן מוזנח למתחם אוכל שיש בו הכל בהשקעה רבה!

מסעדת סמואל’ס קייטרינג. שמואל פאר,
מסעדת סמואל’ס קייטרינג/שמואל פאר

אוכל מוכן, קייטרינג, מסעדה ומשלוחים - הכל במקום אחד שמכין אוכל מכל הלב

במתחם האוכל Samuel's Catering, הנמצא בלב אזור העסקים השוקק של העיר רעננה, תמצאו יריד אוכל מוכן כל שישי וחג המספקת חוויית אוכל עשירה בטעמים עבור במקום מוגשות מעל 100 סוגי מנות בניהן: ללא גלוטן, טבעוני ,בשרים ועוד בפיוז'ן של טעמים, שילוב של מנות ממזרח ואשכנז ונגיעות צרפתיות שהופכות את המנות למאוד מיוחדות. ניתן להגיע אל המסעדה לקנות במקום , לשבת ולהנות מהאוכל המעולה או להזמין משלוח ישירות לבית דרך האתר.

מי שמתכנן אירוע ורוצה להיות רגוע מבחינת נושא האוכל, וודאי ישמח לדעת כי במתחם האוכל Samuel's Catering מציעים גם שירותי קייטרינג לאירועים. השירות שניתן יספק עבורכם את כל החוויה מאפס הכוללת את האוכל המשובח יחד עם כל הציוד הלוגיסטי והמלצרים שאתם זקוקים להם בעת אירוע. ב- Samuel's Catering סוגרים לכם את כל הפינות!

כיוון שהקייטרינג נחשב למאוד מפורסם, יכול להיות שכבר אכלתם מהאוכל שלו מבלי שידעתם בהשקות או אירועי חברה שביליתם בהם ואולי אפילו באיזו שבת חתן או אירוע משפחתי בטבע. אם גם אתם רוצים ליהנות משירותי הקייטרינג של המקום ואין לכם אירוע מיוחד, דעו שניתן להזמין אוכל מוכן לשבת ולחגים לפי משקל וכל זה אונליין מהבית דרך האתר: www.samuelscatering.co.il

מסעדת סמואל’ס קייטרינג. שמואל פאר,
את מתחם האוכל Samuel's Catering הקים ובנה בשתי ידיו שמואל פאר/שמואל פאר

איך בוחרים מנות לאירוע?

יש לכם בקרוב אירוע, אתם רוצים לתכנן היטב את הנושא של האוכל כדי שאנשים יהנו? זה הזמן ליצור קשר עם שמואל פאר ממתחם האוכל Samuel's Catering. מדובר באדם בעל ידע רב בתכנון אוכל לאירועים. הוא יעזור לכם בחישוב כמות המנות ויציע לכם מנות מתוך התפריט המשובח של הקייטרינג.
בחירת המנות היא ואמנות של ממש ומי שמבין באוכל, בהחלט יוכל ליצור לכם תפריט מרענן עבור האורחים שישאיר להם טעם של עוד.

מעבר לייעוץ המקצועי, שמואל גם יוכל לענות לכם על כל הצרכים שחשובים באירוע כמו שלכם. הקייטרינג מספק שולחנות, צלחות, כוסות, מפות, גנרטור, מקררים וכל מה שצריך לאוכל מעולה באירוע מוצלח. הצוות המנוסה של הקייטרינג יגיע אל המקום, יפתח מטבח מקצועי בקרבת האירוע ויספק לכם מנות שיחמיאו לכן עליהם גם הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

כדי לקבל השראה ורעיונות עבור האירוע שלכם, תוכלו להיכנס לאתר העסק >>>

או לגט מרקטינג >>>

תוכלו להתרשם ממגוון הפקות האירועים שבוצעו על ידי הקייטרינג וכך לתאר לשמואל מה אהבתם כדי שיוכל להגשים לכם את החלום באירוע שלכם.

לדף הפייסבוק >>>

לעמוד האינסטגרם >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully