וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתן לשפר משמעותית את מראה העור גם ללא הזרקות!

מוגש מטעם weshow

19.2.2023 / 16:01

הטיפולים שיגרמו לך להרגיש יפה מבפנים ומבחוץ בקליניקה לאסתטיקה מתקדמת בבעלות עינבר בן אדרת

יח"צ - חד פעמי

היום יש יותר ויותר מודעות לחשיבות של שמירה על מראה מטופח ולהשפעה של טיפולים קוסמטיים אסתטיים על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו, על הדימוי העצמי ועל הבטחון העצמי שלנו. גם ההשתלבות ומידת ההצלחה שלנו בעולם התעסוקה מושפעות לא מעט מהפרמטרים האלה. את השילוב הזה בין עולמות הגוף והנפש מציעה הקליניקה של עינבר בן אדרת, קוסמטיקאית רפואית בוגרת לימודי כימיה, שמשלבת טיפולים מתקדמים, באמצעות מכשור חדשני וליין מוצרים שפיתחה ועודנה מפתחת (בפטנט רשום) עם העצמה אישית מבוססת NLP ואימון לחיים.

תחום הקוסמטיקה והטיפולים האסתטיים עבר בשנים האחרונות התפתחות מדהימה, אם זה במגוון סוגי הטיפולים הקוסמטיים, אם זה בציוד מתקדם, בטכנולוגיה פורצת דרך. אחת הקליניקות המובילות בישראל שמסמלת את פריצת הדרך המרשימה הזו היא קליניקת בוטיק של הקוסמטיקאית והכימאית עינבר בן אדרת.

עינבר משלבת שיטת טיפול ייחודית עם תפיסה של העצמה אישית ויישום קונספט של Well being שרואה את המטופלות והמטופלים במרכז הבמה. בתפיסה שלה יש התייחסות מעמיקה לא רק לנתונים של עור הפנים וסוג הטיפול המתאים ללקוחות, אלא גם לאורח החיים שלהם ולמעגלי היומיום שלהם.
עינבר מיישמת בעבודה שלה תפיסות מעולמות ה-NLP וכל מטופלת/מטופל הם מבחינתה עולם ומלואו, שזוכים ליחס אישי באמת ולטיפול בפועל רק אחרי אבחון מעמיק של סוג הטיפול והפתרון הספציפי המתאים להם.

בנוסף, בצוות הקליניקה יש רופא מומחה בתחומי האסתטיקה, (לאלה שרוצים הזרקות ), כחלק מהקפדה בלתי מתפשרת על מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר.

קליניקה לאסתטיקה מתקדמת בבעלות עינבר בן אדרת. פזית גואטה,
קליניקה לאסתטיקה מתקדמת בבעלות עינבר בן אדרת/פזית גואטה

הסוד שתעשיית הקוסמטיקה רוצה להסתיר ממך: אפשר להיראות מיליון דולר גם בלי טיפולי הזרקות!

חשבתם פעם איך זה שבמדינות כמו רוסיה או בסקנדינביה המון נשים נראות מעולה עם עור פנים קורן וחיוני? אין ספק שמזג האוויר והאקלים משפיעים שם לטובה באספקט הזה. בישראל אנחנו מתמודדים עם מזג אוויר/אקלים שמציע הרבה ימי שמש וצריך להבין שהפתרונות לתחזוקה בריאה וחיוני של עור הפנים בתנאים כאלה לא נמצאים בהכרח ב'טיפולי הזרקות'. בן אדרת מציעה מגוון פתרונות בלי שום התערבות 'פולשנית'.

קוסמטיקה אסתטית מתקדמת - בלי טיפולי הזרקות

בקליניקה מגוון טיפולים מרשים, לכל בעיות העור ולתחזוקה שוטפת שלו, ביניהם:

  • טיפולי פנים קלאסיים ומתקדמים
  • מיצוק העור בטכנולוגיות מתקדמות
  • טיפולי פיגמנטציה
  • אנטי אייג'ינג
  • טיפולי אקנה ופוסט אקנה.
  • הזרקות ופיסול הפנים ע"י רופא
  • RF גלי רדיו, בטכנולוגיה מתקדמת
  • פרקשונאל RF
  • טיפולי צוואר וקו הלסת - הייפו
  • החדרות לחויות לעומק התא
  • דיקור קוסמטי - אוקופנטורה יפנית
  • טיפול בעור דלקתי- ע"י מכשור ייעודי ופרוטוקול מיוחד
  • טיפולי הסרת שיער בשיטה ייחודית עם מספר מכונות לתוצאה מקסימלית.
  • טיפולי עור לגברים
  • טיפולים ייחודיים לחולים ומחלימים אונקולוגיה
  • שיקום העור בעקבות נזקי קיץ
  • שיטות ייחודיות וטיפולים המסייעים לעכב את הזדקנות העור

שיטת הטיפול H.D.R- שיטה ייחודית שאותה פיתחה עינבר

שיטת H.D.R היא שיטת טיפול יסודית ומקיפה, העובדת על שלושה פרמטרים עיקריים:
HYDRATION - הידרציה (לחות)
DESTRUCTION - הרס מבוקר של רקמת העור.
RRGENERATION - והתחדשות של רקמה עור.

כל הטיפולים במסגרת השיטה הייחודית הזו מבוססי מחקרים והוכיחו תוצאות בפועל.
עינבר למדה קוסמטיקה מיוחדת לחולים אונקולוגיים אשר גורמים לשמירה על העור והימנעות מנזקים נוספים בעקבות הכימותרפיה: טיפולים שמרווים את העור ומקלים על תהליך ההחלמה.

ליין פיתוח מוצרים פרטי - BIA ITALY

בנוסף לשלל ההתמחויות שעינבר השתלמה בהן, היא למדה גם כימיה, מתוך כוונה לפתח בעצמה מוצרים המבוססים על חומרים פעילים, שיוכיחו את יעילותם בסטנדרט המוקפד ביותר. בימים אלה היא עובדת על ליין מוצרים משלה עם פטנט עולמי פורץ דרך.

מבחינת בחירת החומרים לטיפולים בקליניקה - גם כאן יש הקפדה בלתי מתפשרת:. כל התכשירים איתם עינבר עובדת עברו את כל האישורים הנדרשים והוכחו כיעילים (VIVA LA BIA!).

קליניקה לאסתטיקה מתקדמת בבעלות עינבר בן אדרת. פזית גואטה,
"כשמדובר בהתאמת תכשירי הטיפול ללקוחות, אני מקפידה על התאמה מושלמת"/פזית גואטה

ליין המוצרים שעינבר פיתחה ושחלק ממנו כבר נמצא בשימוש כולל גם:
• רטיות אנטיאייגי'נג להסרת תאים מתים האצה וחידוש תאים חדשים.
• סרום משי מרווה את העור ומותיר אותו רענן וזוהר.
• מוצרי הבהרה עם ויטמין C בריכוז גבוה+חומצה ציטרית נגד הזדקנות העור ומניעת רידיקלים חופשיים. (מעולה למעשנים ולהבהרת פיגמנטציה).
• סבון חומצות אלפא ובטא הידרוקסי - לקליטה והכנת העור לחומרים פעילים מעולה לעור שמן ואקנתי.
• קרם לחות היפואלרגני עם מקדם הגנה - קליל ונעים.
• ועוד פיתוח מגוון תכשירים פורצי דרך עם מיטב הכימאים המובילים.

"כשמדובר בהתאמת תכשירי הטיפול ללקוחות, אני מקפידה על התאמה מושלמת. אין אצלי את המושג של 'לדחוף' ללקוחה מוצר כלשהו", היא מספרת, "מעל לכל חשובה לי ההתאמה הקונקרטית של הטיפול ללקוחה, אני לעולם לא אנסה 'למכור' לה מוצר/תכשיר, מעולה ככל שיהיה, שלא מתאים לעור שלה ולבעיה הקונקרטית שלה. לעולם לא אמליץ על תכשיר שלא יתאים ללקוחה נקודתית. הגינות ואינטגריטי אצלי מעל לכל. הלקוח/ה לפני הכל".

כשה- H.D.R פגש את ה-NLP

לקליניקה של עינבר בן אדרת מגיעים מטופלים מכל רחבי הארץ, מקשת רחבה של גילאים: מבני נוער ועד נשים צעירות ובוגרות, קהל שמעוניין בטיפולי אנטיאייג'ינג מתקדמים, נשים וגברים שעברו טיפולים אונקולוגיים, מטופלים עם אקנה, פיגמנטציה, ועוד. בזכות המוניטין שלה וההכשרה הרב-מערכתית שלה גם בטיפול במקרים מיוחדים, מעבר לטיפולי העור השוטפים ה'קאלסיים', מגיעים אליה לקוחות מכל רחבי הארץ (ולא רק ברדיוס הקרוב לקליניקה- ראשל"צ והסביבה).

טכנולוגיה מתקדמת וציוד מתקדם - רק באישור משרד הבריאות ועמידה בכל התקנים

בן אדרת מקפידה על סטנדרטים ללא פשרות גם מבחינת הציוד שאיתו היא עובדת: "כשמדובר בציוד מתקדם ובמכשירים שבאמצעותם אני נעזרת לטיפול בלקוחות, בטיחות מבחינתי היא ערך ראשון במעלה. אני מקפידה על שימוש רק בציוד ובמכשור שעברו את אישור משרד הבריאות, שעומדים בכל התקנים. לצערי יש 'בשוק' תופעה של שימוש בציוד לא מאושר או בחוסר-ידע בהפעלת מכשור מתקדם ועבודה לא נכונה איתו. אצלי לא יקום דבר כזה, לא יהיה, חלילה. אני והצוות עוברים הדרכות על בסיס קבוע, אצלי לא ייכנס לקליניקה ציוד שהצוות שלי ואני לא במאה אחוז בקיאים בתפעול שלו. גודל האחריות מובן לי, הבריאות של המטופלות והמטופלים שלי היא מעל לכל".

גם הגבר הישראלי 'החדש' מצביע ברגליים - 40% מהמטופלים הם גברים!

"בשנים האחרונות אני רואה עלייה משמעותית באחוז הגברים שמגיעים לטיפולים קוסמטיים/אסתטיים. היום זה 60% נשים מול 40% גברים, וזו ממש קפיצה קדימה. גברים היום הרבה יותר מודעים למראה שלהם, גם הם רוצים לשמור על מראה אסתטי/צעיר, זה מתחבר לתרבות הלייף סטייל, לשמירה על כושר, להקפדה על תזונה בריאה יותר. תרבות של טיפוח בריאות ויופי. זו מגמה מבורכת בעיניי".

קליניקה לטיפולים קוסמטיים ואסתטיים, בצד מימד רוחני אישי

"סיימתי מסלול של לימודי Nlp, זה מבוסס על פסיכולוגיה קוגניטיבית-התנהגותית משנה חיים ואני מביאה את זה לקליניקה. מבחינתי זה אומר גם לתת בידול מיוחד לקליניקה שלי, לתת ערך מוסף ללקוחות שלי, להעניק לאדם שמגיע אלי לטיפול וחושף בפניי את עולמו הנפשי-האישי מעבר לטיפול עצמו גם כלים להמשך הדרך, לאיכות חיים טובה יותר. כשאני מקבלת לקוחה ואחרי הטיפול עור הפנים שלה קורן, גם הנפש שלה קורנת. הטיפול שבזכותו ההרגשה האישית שלה משתפרת וגם הכלים מעולמות ה-NLP יש בכוחם לסייע בהעלאת הבטחון העצמי, בהענקת זווית הסתכלות חיובית ובונה על החיים, בהתגברות על בעיות ומשברים, בלספק כלים לצמיחה אישית במלוא מובן המילה. אני אישית בכלל אוהבת ללמוד, גם אחרי יותר מ-23 שנה בקליניקה, אני כל הזמן מתעדכנת. אחת לשבוע אני בהשתלמות לגבי חידושים מקצועיים, אני רוצה לתת ללקוחות שלי את הבסט של הבסט וזה אומר להיות מעודכנת ובהתפתחות מתמדת. פרפקציוניזם מבחינתי זה דרך-חיים".

תהליך קבלת לקוחה לקליניקה מתחיל בפגישת ייעוץ מתנה

"אני נותנת שיחת ייעוץ ראשונית במתנה. זו שיחה של היכרות הדדית, שבה אני לומדת מהלקוח/ה מה מפריע לה, מהם נתוני העור שלה, איך אני יכולה לסייע לה/לו. אחרי שלב ההיכרות, אני מזמינה את הלקוחה לטיפול ראשון בעלות ידידותית, ואחרי זה אני בונה לה תכנית טיפולים מותאמת אישית. מבחינתי קשר עם לקוחות זה לטווח ארוך, ברגע שיש אמון הדדי ורואים תוצאות זה כבר ל -Long run. מבחינתי, אבני היסוד בניהול הקליניקה (כמו גם בכל דבר שבו אני עוסקת) שעליהן לעולם לא אתפשר הן: יושר וכנות, חדשנות, נתינה ואהבה, מקצועיות והסתמכות על תוצאות בשטח. ה'אני מאמין' שלי הוא לגרום לאנשים להיראות ולהרגיש במיטבם, להעלות להם את המורל והביטחון העצמי".

אז בין אם אתן מעוניינות בטיפולי קוסמטיקה מתקדמים לעור הפנים, דואגות למראה שלכן, לאפידרמיס ולדרמיס, רוצות/רוצים שהרדיקלים החופשיים יתפקדו אצלכם הכי גבוה בסולם, רוצות לתת לעור שלכם טיפול אנטיאייג'ינג ב-,Top Standart לזכות במראה אסתטי ובתחושת חיוניות מרעננת -
תרימו טלפון לקבוע שיחת ייעוץ מתנה עם עינבר >> 050-6867653 , 03-9413248

פייסבוק: עינבר בן אדרת >>>

אינסטגרם: inbar_benaderet >>>

אתר - www.inbarbenaderet.com >>>

טיקטוק עינבר בן אדרת >>>

----------------------

הכתבה בוצעה ע"י חברת Weshow
עמוד הטיקטוק של Weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully