וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים חדרי בריחה בחיפה? הכתבה הזו בשבילכם!

מוגש מטעם weshow

7.2.2023 / 14:47

אם אתם מחפשים חדרי בריחה איכותיים ומושקעים בחיפה, עם קונספט מקורי שלא תראו באף מקום אחר -My Real Quest זו הכתובת. זה המקום המושלם לאוהבי חדרי הבריחה - מכל הבחינות!

מחפשים חדרי בריחה בחיפה? הכירו את My Real Quest/© Footage provided by Storyblocks

אם טרם הכרתם את המתחם חדרי בריחה בחיפה של חברת My Real Quest, ואתם מאד אוהבים חדרי בריחה, הכתבה הזו בול בשבילכם. מדובר במתחם חדרים מדהימים שאחד מהם צורף לרשימת הטופ העולמי בו מופיעים חדרי הבריחה השווים ביותר!

במתחם יש שלושה חדרי בריחה מרתקים כאשר הרעיון, העלילה, התפאורה והאביזרים הינם פרי דמיונם של יוצרי החדרים ולכן הם מקוריים, ייחודיים ומצויים רק במתחם חדרי הבריחה My Real Quest בנשר. החדרים מותאמים לשפה העברית והרוסית ומתאימים למשפחות, מבוגרים, זוגות, בני נוער וילדים, כשכל חדר הוא עם סיפור אחר, סגנון אחר.

מבוגרים משחקים בחדר בריחה. 123RF.com,
מבוגרים משחקים בחדר בריחה/123RF.com

1. חדר בריחה: המסע אל העבר - חדר מרתק המתאים גם למבוגרים וגם לילדים עם אוירה בסגנון של פעם עם עיצוב אולד סטייל. בחדר הזה השחקנים "עוברים" לתקופה של המאה ה-19 וכל העלילה מתרחשת בתקופה הזו. אתם תכירו את הסיפור של המדען המטורף שנעלם מביתו, וכל מי שנכנס לשם נעלם גם כן. האם תוכלו לפתור את התעלומה ולא להיעלם בעצמכם?

2. חדר בריחה: הנבואה - חדר מסתורי הכולל מבוך מראות יחודי בעולם עם לייזרים צבעוניים וחידות. העלילה מספרת על מגדת העתידות - נותנת הנבואות שכל תחזיותיה מתגשמות בדייקנות גבוהה. לא מדובר בחדר אימה אבל פחות מומלץ לילדים קטנים מתחת לגיל 10.

3. חדר בריחה: צומת העולמות - חדר מהנה וקסום המתאים למשפחות, מבוגרים וילדים ומשלב אגדה עם מציאות. העלילה היא על מעבדה שחוקרת דברים נדירים ואחד החפצים החל פתאום לגדול, פרץ את הקירות, עטף את כל המעבדה עם שורשיו ובתוכו נפתח פורטל מסתורי המוביל אל מקום לא ידוע. הקבוצה צריכה לגלות לאן מוביל הפורטל וכיצד לעצור את כל זה.

חדר הבריחה My Real Quest בנשר. My Real Quest,
חדר הבריחה My Real Quest בנשר/My Real Quest

חדר בריחה של My Real Quest נמצא בטופ עולמי

החל משנת 2020 חדר בריחה "הנבואה" נכנס לרשימת החדרים הכי טובים בעולם לפי תגובות של שחקנים. ההצבעה נערכה באתר טרפקה וחדר הבריחה "הנבואה" זכה במקום די גבוה בטופ עולמי. לחדר זה מגיעים שחקנים מכל העולם כדי להתרשם מהאפקטים ומהחידות המקוריות.

הכי לא דומה לחדרי בריחה אחרים בארץ

אם אתם רוצים להרגיש בתוך אגדה - בואו להנות.

צוות חדרי הבריחה של My Real Quest חשב לעומק עד לפרטים הכי קטנים כיצד להעביר לכם את החוויה בצורה הכי אותנטית ונעימה שאפשר. בחדרי הבריחה אתם לא צריכים לתאר איך זה להיות במקום מסוים, אתם ממש שם. הצוות המקצועי השקיע שנים בבניית חדרי בריחה מיוחדים עם תפאורה מושקעת הנותנת הרגשה שהכל מסביב אמיתי לגמרי. זה לא ליד ולא בערך - זה הדבר! יש מנהרות אמיתיות, יצורים קסומים מהאגדות, תפאורה של המאה התשע עשרה וציוד המותאם לאותה תקופה. בקיצור, אתגר אמיתי עם חוויות מדהימות.

עלילות וחידות מקוריות לגמרי!

בחדרי הבריחה של My Real Quest כל העלילות מקוריות. לא מדובר בנושאים שאתם מכירים במקומות אחרים. העלילות הומצאו ופותחו ע"י צוות המתחם ואין אותם בשום מקום בארץ ובעולם. בכל חדר יש גם אפקטים מיוחדים וחידות מקוריות שפותחו על-ידי צוות המקום וזה לא הכל. בכל חדר יש המון חללים פנימיים, והמשתתפים עוברים מחלל לחלל תוך כדי פתירת חידות רבות, אפשר לפתור אותן במקביל או אחת אחרי השנייה - איך שמתחשק לכם. ובגלל שכמות החידות בכל חדר יותר מממוצע, יש לרשותכם 70 דקות, כך שלא מדובר בחדר סטנדרטי של שעה.

יש כיבוד של עוגיות ושתיה חמה

לצוות My Real Quest מאד חשוב שיהיה נוח לאנשים המגיעים אליהם. הם שמים לב לכל דבר כולל הפרטים הקטנים. יש לובי מעוצב המאפשר כבר מהכניסה להרגיש את האווירה במקום. כל העיצוב במתחם מאד מכניס לאווירה של חדרי הבריחה כאשר הכל קשור אחד בשני. בהתחלה אפשר להתכבד בעוגיות וממתקים, לשתות תה או קפה תוך כדי שמיעת פרטים והדרכה קצרה על כל חדר לפני שנכנסים. ואז כאשר מוכנים, נכנסים לסיפור ועוברים את החוויה בהנאה.

ילד משחק בחדר בריחה. 123RF.com,
ילד משחק בחדר בריחה/123RF.com

יש גם חדר מסיבות לחגיגות וימי הולדת

לאחר חדר הבריחה אפשר לשבת ולחגוג בחדר מסיבות הנמצא באותו המתחם.
מקום זה מקושט ומעוצב כיער קסום, בתוכו יש שולחנות, כיסאות, פופים, טלוויזיה גדולה עם יוטיוב, מיקרופונים עם שינוי קול, מערכת קריוקי וגם מופע לייזרים אם תרצו גם לרקוד. יש פינת תה וקפה עם עוגיות וממתקים טעימים, יש גם מקרר ומיקרוגל, משחקים, צעצועים וכל מה שצריך על מנת להרים מסיבת יום הולדת חגיגית ומהנה.

לא סיפרנו עוד על תיבת המתנות שיש בחדר. היא נסגרת עם מנעול קוד וכדי לפתוח אותה האורחים צריכים לפתור חידות על הקירות, כך זה נראה כמו המשך של חדר בריחה. התיבה לא סתם נפתחת - היא מפתחת עם אפקטים של אור וגרילנדות נדלקות. ממש הפתעה מיוחדת לחגיגה.

חוויה שלא שוכחים!

כאן מוכרים חוויות, ולצוות המקום חשוב מאד שהאדם יקבל חוויה מהנה ואמיתית.
חדרי הבריחה של My Real Quest הם לא חדרי מנעולים אלא חדרים מלאים באלקטרוניקה ואפקטים כך שאף פעם לא משעמם אפילו לדקה. כל הזמן משהו נדלק,

יש המון אפקטים של אורות, אפקטים של קולות ועוד. החידות אלקטרוניות ומקוריות ואת חלקם לא ניתן למצוא בשום מקום בעולם.

אפשר להתאים רמות קושי שונות בכל חדר

יש אפשרות לקבוע רמת קושי בכל חדר של המתחם על מנת למקסם את החוויה שתהיה מותאמת לכל גיל.
רמת קושי הכי נמוכה - מתאימה לילדים מגיל 7 שצריכים לדעת לקרוא ולספור.
רמת קושי רמה מעל - לילדים יותר מתבגרים מגיל 12 ומעלה.
רמת קושי משפחתית - למשפחות עם ילדים שחלק מהחידות מותאמות לילדים וחלק למבוגרים - מעורבב ומעניין.
רמת קושי קלה - למבוגרים מתחילים שנמצאים פעם ראשונה בחדר בריחה.
רמת קושי רגילה - למבוגרים מתקדמים שיש להם קצת ניסיון.
רמת קושי מתקדמת - למבוגרים עם ניסיון רב בחדרי בריחה - קשה ומאתגר ביותר.

כדאי לדעת:
My Real Quest מעניקים 10% הנחה לחיילים וסטודנטים בכל חדרי הבריחה שלהם בהצגת תעודה.
החדרים מתאימים ומאושרים גם למגזר הדתי.

המקום פתוח בשבתות וחגים ולמעשה כל השנה חוץ מיום כיפור, משעה 8:30 בבוקר עד 03:00 בלילה.
אין אפשרות להגיע ללא הזמנה. צריך להזמין משחק לפחות 90 דקות מראש ואם מזמינים בלילה אז לפני חצות.

אם מתחשק לכם לבלות בחדרי בריחה מרגשים ואותנטיים ומחפשים ריגושים אמיתיים אתם חייבים להגיע למתחם My Real Quest ולנסות! הנאה מובטחת.

אתר להזמנות: חדרי בריחה בחיפה
טלפון ליצירת קשר: 058-4088820
כתובת: התעשייה 37, נשר (תל חנן, לא רחוק מצ'ק פוסט)
אתר הבית
אינסטגרם | פייסבוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully