וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהוראי מלך החיות!: מילד סגור ומדוכא למפעיל ילדים ואמן מצליח

מוגש מטעם weshow

8.2.2023 / 12:21

נהוראי מלך החיות מגשים חלום בכל רגע - לעצמו ולילדים כשהוא מדריך ומפעיל ילדים עם בעלי חיים, מדריך ומפעיל ילדים במעונות, משפחתונים, גנים, בתי ספר ומוסדות, חינוך מיוחד, ילדים עם צרכים מיוחדים, נוער בסיכון, והגיל השלישי

נהוראי חן, פעיל בחינוך מגיל הרך ועד גיל הזהב מזה שבע שנים, מדריך ומפעיל ילדים עם בעלי חיים, מדריך ומפעיל ילדים במעונות, משפחתונים, גנים, בתי ספר ומוסדות, חינוך מיוחד, ילדים עם צרכים מיוחדים, נוער בסיכון, והגיל השלישי.

מה שמיוחד אצל נהוראי מלך החיות שהוא מגשים חלום בכל רגע. למעשה, מבחינתו הרווח שלו הוא כפול משום שהוא מגשים חלום גם עבורו וגם עבור הילדים.

שלום נהוראי, ספר לנו מדוע בחרת דווקא בתחום הזה?

"בחרתי לעבוד עם ילדים משתי סיבות: אחת, כי אני מזהה ומרגיש ילדים הנמצאים במשבר או מועקה, בשל המקום ממנו באתי ומסלול החיים שעברתי. אני מכיר ומוביל אותם לדרך חדשה עם ביטחון והגשמה, זו הסיבה שאני פעיל יום יום במוסדות החינוך.

סיבה שניה, משום שפספסתי את הילדות שלי ואני מבין ילד שחסר לו משהו מהותי ולכן אני כאן להגשים כל חלום או פנטזיה דמיונית, ולהנגיש אותה למציאות הקיימת. כשאני מפיק אירוע או מסיבה, אני למעשה גם מרפא את הילדות שלי ואת החוסר שלי - כך שאני חוגג את העבר שלי ומגשים את עתיד הילד."

לנהוראי יש רישיון מפעיל מטעם משרד החקלאות, פיקוח וטרינרי, פיקוח עירוני, פיקוח רשות הטבע והגנים, ביטוח הפעלה, ביטוח ילדים וביטוח צד ג' כאשר אחריות ובטיחות הן מעל הכל. העסק פעיל כבר שבע שנים, ולמעשה נהוראי מרגיש שהעסק בחר בו.

נהוראי מלך החיות. יהושוע פיינשטין,
"אני מזהה ומרגיש ילדים הנמצאים במשבר או מועקה, בשל המקום ממנו באתי"/יהושוע פיינשטין

"דווקא שלא התכוונתי לפתוח עסק - זה קרה. הכל התחיל כשלמדתי אילוף כלבים. הוכשרתי כמאלף כלבים ויצאתי לעבוד חצי כשכיר, חצי מאלף, וחצי מפיק אירועים. ביקשתי להיכנס לעבוד בגנים וללמד ילדים על כלבים ועל חיות, ראיתי הצלחה מסחררת. אהבתי את המקום שלי בגני הילדים למרות שזה לא היה רווחי וכלכלי, והייתי צריך בנוסף להשקיע לא מעט כסף - אבל הרגשתי טוב עם עצמי. ולמה? כי אני מתקן את מה שחשבו עלי גורמי החינוך. כשאני מזהה ילד שחווה משבר, אני תומך בו ומעצים אותו (מה שלא עשו עבורי). זה גם נתן לי אפשרות לחזור לילדות שאני פספסתי. ולכן עזבתי הכל והשקעתי רק בעולם הילדים. כי כל מה שהיה חסר לי וכל מה שאני לא הגשמתי כילד, היום אני עושה זאת ומגשים עם הילדים."

חוגי חיות מחמד בגנים ובמוסדות

אני הכי טוב עם ילדים כי אני מבין אותם!

נהוראי גדל בחברה חרדית בירושלים ובגיל שתים עשרה הוריו התגרשו. בנקודה זו השתנו חייו לגמרי. הוא נאלץ לעבור מקום מגורים עם אמו ואחיותיו, שם נחשף לחברה שונה, חינוך שונה, התקשה בלימודים ועצם היותו ילד חריג ושמן לא תרם למצבו החברתי ומשם הדרך למשבר הייתה קצרה. הוא גם נאלץ לפרנס את עצמו, להתמודד עם חוסר תשומת הלב בבית ועם הביקורת ההורסת מצד צוות החינוך בבית הספר. חברתית היה מנודה בשל משקלו הרב ולכן מצא אהבה וחום מבעלי החיים שגידל.

"בני המשפחה שלי היו עסוקים לריב בינם לבין עצמם. החברים התעללו בי יום יום. מוסדות החינוך היקשו עלי ותמיד גרמו לי להבין שאני אפס בגלל הציוניים שלי, לא הייתי פנוי ללמוד ולכן לא למדתי כי היה לי המון על מה לחשוב ועל מי לדאוג. אף אחד לא ראה אותי. ראו את הגוף שלי ואת הציונים שלי. היה חסר לי משפחה, חברה, הבעת רגש, אהבה ותקשורת. במקביל המשכתי לעלות במשקל בקצב מהיר (כעשרים קילו בשנה)."

נהוראי למעשה פספס את תקופת הילדות כאשר נאלץ להתחיל לעבוד בגיל 12 על מנת לעזור בבית וגם בשביל לקנות לעצמו ביגוד וציוד אישי. עקב בעיות כלכליות נהוראי נאלץ לצאת לעצמאות בגיל צעיר מאד, כשהוא יוצא לעבודה בשעה חמש בבוקר עד שבע בבוקר ואז הולך לבית ספר, חוזר לעבודה בארבע אחר הצהריים לאחר הלימודים ועובד עד שבע בערב במכולת השכונתית וזאת בתמורה לשכר שעתי הנע בין 7-13 ₪ בלבד. "כשהיו טיולים לא יצאתי. במקום לצאת לטיול עם ילדי הכיתה, הלכתי לעבודה על מנת לקנות לי ביגוד ודברים שהו חסרים לי באופן שוטף."

כשהחליט נהוראי לקחת את עצמו בידיים, טיפל בעצמו, נפרד מהחרדות והדיכאונות. הגשים חלומות, והצליח לשמח אלפי ילדים בכל רחבי הארץ כשהחל לעשות שינוי מהותי פיזי ועשה הסבה מקצועית לתחום הילדים.

כיום הוא בעיצומה של הצלחה מסחררת וביקוש מטורף להפעלות וחוגים כאשר בשניות העסק התפתח והגיע למימדים עצומים. "התכוונתי לחזור לילדות ולמלא את החוסר הקיים בילדים מהמקום שאני מכיר ומבין.

נהוראי מלך החיות. יהושוע פיינשטין,
הצלחה מסחררת וביקוש מטורף להפעלות וחוגים/יהושוע פיינשטין

"אני משקיע את כל כולי בכל הפעלה ובכל אירוע, ממש מבחינת רופא ומרפא. אלוהים זיכה אותי למצוא את הדרך לחוסר שלשם למעשה הפניתי את הרגש והכאב. לכן פניתי אל הילדים כי אני מבין אותם ואני טוב איתם.".

זה הסיפור האישי שלי:

לא מוכר הפקות - אני מגשים חלומות!
נהוראי פעיל בבתי ספר לחינוך מיוחד, מקיים פעילויות מיוחדות לילדים ונוער עם ליקויי למידה, ליקויי ראיה, עורך ימי הולדת לילדים מיוחדים ואפילו הגיע לאוכלוסיות של תשושיי נפש ובתי אבות, ולמעשה עובד עם כל הגילאים במטרה לעזור ולתת כשהוא לא רואה את עצמו מוכר הפקות או מסיבות ימי הולדת. מבחינתו מדובר בהגשמת חלומות.

"מאז שאני ילד אני אוהב חיות ושם בעצם מצאתי פורקן, אהבה ואמפתיה שלא קיבלתי מהמשפחה ומבית הספר. בהמשך פניתי למתנסים והצעתי להעביר חוגים לילדים ומשם הכל פשוט פרח. התחלתי להעביר חוגים בגני ילדים, מסיבות ימי הולדת, אירועים לילדים מיוחדים וגם למבוגרים, הפקות אירועים, ועוד."

למידע נוסף כנסו לאתר

איך נראית הפקת יום הולדת?

סדר היום של נהוראי עמוס מאד, 7-9 הפעלות בגנים ומוסדות, ואחרי זה אירועים פרטיים או מוסדיים והפקות אירועים. בכל ימי שני וחמישי הוא מקדיש זמן על מנת לעזור לילדים בחינוך מיוחד ובעלי צרכים מיוחדים. הוא מלא אנרגיה במסיבות ימי הולדת מרגיש שהוא מחתן ילדים בגיל צעיר. "כי לי לא חגגו יום הולדת. אז למעשה אני חוגג ימי הולדת גם לילד וגם לעצמי."

הכל אפשרי אם רוצים באמת!

לנהוראי מגוון רחב של קונספטים והפעלות, וכל ההפעלות מושקעות, מגוונות ויצירתיות ובהפעלות שלו ניתן לשלב הפעלה עם חיות ומסיבת יום הולדת, אטרקציות ועוד...

"ירדתי 70 קילו, שיניתי מסלול חשיבה ועשיתי שינוי מהותי בגוף ובנפש. כיום, אני ממשיך להגשים את חלומותיי במקצוע שלי שהוא למעשה תפקיד חיי. ואני אדם אחר עם ביטחון עצמי, תשוקה רבה לעבודתי והרבה אהבה להוכיח לכל ילד שבאמת הכל אפשרי."

מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת לילדים

נהוראי מקפיד לקיים הפקה מוגזמת ובלתי נשכחת שאף מפעיל לא עושה ודואג
להפוך את יום ההולדת לחתונה של ממש.

מה בתוכנית?
שיחת הכנה והתאמה לילד/ה החוגג/ת.
הזמנה דיגיטלית מעוצבת + לינק לאישורי הגעה.
דיג'יי,הגברה, תאורה, מחצלות.
תפאורה, אטרקציות, בובות ענק, תחפושות.
בנוסף - קונספט הפעלה לבחירה: מופע חיות \ פינת ליטוף \ מופע כלבים
וגם - קרנבל מתנפחי ספורט ומשחקי חברה\ שולחנות משחק \ דוכני מזון.
הפעלות ואירועים בכל חלקי הארץ.

הפקות ענק ואירועי תרבות וקהילה

למגוון הפעלות לימי הולדת ואירועים מיוחדים - נהוראי מלך החיות מבטיח לעשות לכם ולילדכם המון שמח עם ים של השקעה, נתינה ואהבה!

גם לילדים שלכם מגיע לחגוג ולהנות עם נהוראי מלך החיות!

טלפון ליצירת קשר: 052-7842439
כתובת: עובד בכל הארץ
אתר הבית
אינסטגרם | פייסבוק | טיקטוק | יוטיוב

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully