וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקליטן אסי כסיף ששיגע את המדינה במבצע מטורף לחיילים וסטודנטים

מוגש מטעם weshow

8.2.2023 / 12:42

מתחתנים? איזה כיף! אם אתם מחפשים את האחד שיקפיץ לכם את האורחים ברחבה, את הפינה של הדיג'יי כבר סגרנו לכם

תכירו את אסי כסיף, האיש שעומד מאחורי חברת התקליטנים Hippo dj's והאדם שעומד מאחורי כל הטירוף.

אסי משתף אותנו בסיפורו האישי ובזוגות שעלה בידו ללוותם ביומם המרגש. אך הוא מוסיף ומשתף בגילוי לב גם בשיחותיו עם זוגות אשר נתונים תחת לחץ וקשיים כלכליים שלא יכולים להרשות לעצמם לשלם יותר מדי.

אם נדבר גלויות, זה כבר מזמן לא סוד שעידן הקורונה הביא איתו קשיים כלכליים לזוגות צעירים ומשום כך, אסי פתוח למצוקתם של המתחתנים הטריים ולכן הוא החליט לצאת במבצע מיוחד. או כמו שקוראים לזה בשפה המקצועית, בעל הבית השתגע! ואתם? רק מרוויחים מזה.

התקליטן אסי כסיף. אסי כסיף,
אסי כסיף עובד קשה במיוחד כדי ליצור עבורכם התאמה מדויקת בשילוב המוזיקה והחבילות הנלוות/אסי כסיף

אז איך תיראה חבילת החתונה שלכם?

כמו שכבר הבנתם, Hippo dj's החליטו לצאת במבצע מיוחד המיועד לסטודנטים ולחיילים. הם החליטו להעניק לכם חבילת חתונה ב50% הנחה ותסמכו עלינו, המחיר פשוט מ ש ו ג ע.

החבילה של Hippo dj's כוללת מספר דברים שווים במיוחד וביניהם תקבלו, דיג'יי מקצועי, תיאום מוזיקה, עמדה וציוד לחופה ולרב, מכונת תופים אלקטרונית וחבילת אטרקציות מלאה בכל טוב הכוללת בתוכה זיקוקים בזמן החופה, עשן כבד בסלואו, תותחי קונפטי ובנוסף לכל אלה, תקבלו גם בלונים מרחפים או בלונים מתפוצצים, לפי בחירתכם האישית כמובן.

אם שאלתם את עצמכם כמה תצטרכו לשלם על כל זה, אז זה בדיוק הזמן להיכנס להלם. את כל החבילה תקבלו במחיר מיוחד של 4,500₪ במקום 8,500₪!!

מי הוא האיש אשר עומד מאחורי הטירוף?

אסי כסיף הוא דיג'יי לאירועים, בעל ניסיון של 25 שנה ומוניטין אשר הולך לפניו בכבוד. אסי מספר לנו כי ליווה מאות אירועים לאורך השנים וכיום, הוא פועל בעמל רב על מנת לתת לזוגות אשר חווים לחץ כלכלי את האפשרות להתחתן בשמחה גדולה בלי כל צורך להתפשר.

אסי עובד קשה במיוחד על מנת לספק עבורכם מענה לכל שאלה, פתרון לכל בעיה ובסופו של דבר, ליצור עבורכם התאמה מדויקת בשילוב המוזיקה והחבילות הנלוות.

אם כל זה לא הספיק לכם, אתם מוזמנים להיכנס לאתר mit4mit, האתר המוביל בארץ להמלצות הקשורות לחתונה, ולהתרשם ממאות המלצות אשר כתבו עליו זוגות שבחרו בו ליום המיוחד והמרגש שלהם.

התקליטן אסי כסיף. אסי כסיף,
עליכם לבחור בטוב ביותר ליום המרגש שלכם./אסי כסיף

אז למה אתם מחכים?! התקשרו עוד היום לתאם פגישה!

זה כבר מזמן לא סוד שבחירת דיג'יי נכונה היא אחד הדברים החשובים ביותר בחתונה ולכן, עליכם לבחור בטוב ביותר ליום המרגש שלכם.

ואם יחס אישי נמצא אצלכם בחשיבות עליונה, אם אתם מכוונים לאירוע לא פחות ממושלם או אם אתם בכלל פה בשביל חבר או חברה, תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון!

בקיצור, תנו ל- Hippo dj's לעשות לכם שמח ובואו נתחיל בבלגןןן!



חפשו את אסי כסיף בכל הפלטפורמות:

עמוד האינסטגרם >>>

עמוד הטיק-טוק <<<

עמוד הפייסבוק <<<

כרטיס ביקור דיגיטלי <<<

המלצות מזוגות באתר mit 4 mit >>>

כתבת טיפים לחתונה באתר mit 4 mit

כתובת משרדי החברה- מגדלי סטוצ'י סחרוב 3, ראשון לציון

מספר טלפון לבירורים נוספים- 050-9144443


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully