וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה הבריאות ש"חזר מהמתים": כך נמנע את מחלות הזקנה

מוגש מטעם weshow

30.3.2023 / 14:53

בגיל 65 מצבו הבריאותי של רפאל התדרדר עד כדי סכנת חיים - והתרופות שנטל רק הרעו את המצב. רק כשהחל לטפל בעצמו ללא תרופות ובדרך טבעית שגילה מצבו השתנה, והיום בגיל 77, הוא נמרץ וחזק באופן מעורר קנאה. כך הוא עושה זאת

מומחה הבריאות ש"חזר מהמתים": כך נמנע את מחלות הזקנה ונשמור על גוף בריא גם בגילאי 60+/חברת Weshow

כאבי מפרקים בלתי-נסבלים? סוף החיים מתקרב? ביקורים תכופים אצל הרופא? רפאל יהלום, מומחה לבריאות טבעית, סבל מכל אלה בעוצמה. בגיל 65 מצבו הבריאותי התדרדר עד כדי סכנת חיים - והתרופות שנטל רק הרעו את המצב. רק כשהחל לטפל בעצמו ללא תרופות ובדרך טבעית שגילה מצבו השתנה, והיום בגיל 77, הוא נמרץ וחזק באופן מעורר קנאה. כך הוא עושה זאת.

רפאל: "עד היום אני זוכר את האימה. זה היה ביום חורף קר וגשום לפני 11 שנה. אני בן 65, יושב בחדר ההמתנה של הרופא, ומרגיש שהגוף שלי עומד להתפרק. אשתי מחזיקה את ידיי, המבט שלה חתום ועצור כמו שלא היה מעולם, ואני ידעתי שהיא יודעת. יתכן שבעוד זמן קצר היא לא תראה אותי יותר שוב עומד על הרגליים. ייתכן שבעוד זמן קצר היא תצטרך לסעוד אותי לשארית חיי."

רפאל יהלום, בן 77, מתאר במילים חריפות את הפחד מפני הזקנה. הפחד מהתנוונות הגוף, הירידה ביכולות הפיזיות והמנטאליות, אובדן העצמאות והתלות באחרים - ולבסוף המוות הבלתי נמנע.
המילים שלו חדות, דוקרות וחודרות אל הלב, ועשויות לגרום לרבים מאיתנו להתכווץ בחוסר נוחות. אבל לטענתו, דווקא מתוך החרדה הזו צמחה תועלת גדולה. תועלת שלטענתו הצילה את חייו, עזרה לו לשקם את גופו ולשקם גם את חייהם של מאות גברים ונשים בישראל בגילאי 60+.

היום יהלום בן 77, ומעיד על עצמו כי הוא חזק ורענן כפי שלא היה מאז גיל 30. לטענתו, כולנו יכולים להזדקן בצורה בריאה ולהנות מתפקוד גופני מלא גם בגילאים מאוחרים.

רפאל יהלום, מומחה לבריאות טבעית. מתוך האתר הרשמי של רפאל - מוצרי בריאות,
רפאל יהלום, מומחה לבריאות טבעית/מתוך האתר הרשמי של רפאל - מוצרי בריאות

מה הסיפור שלך רפאל?
רפאל: "בגיל 65 הייתי בדרך הבטוחה "להחזיר את הציוד לבורא עולם", מעיד יהלום. הייתי גבר עייף, זקן וחולני, עם שלל בעיות בריאותיות קשות שממש "חוררו" לי את הגוף מבפנים. מה לא היה לי? סבלתי מכאבי תופת ברגליים, כמעט לא יצאתי מהבית, וגם בראש הייתי די מבולבל. אשתי והילדים שלי דאגו לי מאוד, לא ידעו מה קורה איתי."

"המצב החמיר כשיום אחד קמתי בבוקר, והכתף הימנית שלי החלה לבעור מכאבים. אשתי לקחה אותי לרופא שטען שאני צריך לעבור ניתוח דחוף שירתק אותי למיטה למשך חצי שנה. במילים אחרות, ניתוח שיהפוך אותי לסיעודי."

רפאל יהלום עם משפחתו: בגיל 65, הוא היה בטוח שהוא הולך למות, עשר שנים אחרי, הוא צעיר ורענן כמו בגיל 30.

נשמע כאילו היית במשבר עמוק. מה עשית?

"הייתי בתחושה של מצב חירום. ידעתי שאני לא מוכן להיות סיעודי ותלוי באשתי או בילדיי בשום אופן. לכן פתחתי את הספרים והאינטרנט והתחלתי לחפש במשך ימים ארוכים אחר פתרון.
בכנות, בהתחלה חשבתי לעצמי תוך כדי חיפוש שזה מגוחך. הרי אני כבר זקן, אני עייף, והמחלה שלי היא תוצאה של ההזדקנות שלי, אז מה הסיכוי שמשהו ישתנה?

הרי נגזר עלינו להזדקן, לחלות, להתנוון ולמות, זו דרכו של עולם. אבל ככל שהעמקתי במחקר, גיליתי שהדברים לא כל כך פשוטים כמו שחשבתי. גיליתי שהגוף שלנו לא מזדקן סתם ככה: גיליתי שיש תהליכים שקורים בגוף ומובילים להזדקנות, והם נקראים תהליכי התחמצנות."

תהליך ההתחמצנות של תאי הגוף - תמונה להמחשה. מתוך האתר הרשמי של רפאל - מוצרי בריאות,
תהליך ההתחמצנות של תאי הגוף - תמונה להמחשה/מתוך האתר הרשמי של רפאל - מוצרי בריאות

מהם אותם תהליכי התחמצנות?
"שאלה חשובה מאוד. אלה תהליכים שקורים ברמת התאים בגוף שלנו, שבהם פולשים לגוף רעלנים שנקראים "רדיקלים חופשיים". הם מובילים לתהליכי התבלות ש"מרוקנים" את התאים שלנו מאנרגיה ומובילים אותם להזדקן ולמות. כאשר מספר התאים שמתים בגלל רדיקלים חופשיים גדל על מספר התאים שהגוף מייצר כדי להחליף אותם, הגוף מזדקן ומתבלה."

"התהליכים האלה מתחילים כבר מינקות ומאיצים ככל שעובר הזמן. ככה, בגילאי 60 ומעלה הגוף כבר עבר תהליכי חמצון מתקדמים, הוא נחלש ומאבד מהאנרגיה שלו, וזו הזמן שהוא הופך להיות יותר חשוף למחלות הזקנה."

נשמע כמו תגלית מהממת, איך היא השפיעה עליך?

"קודם כל היא גרמה לי להבין שהדרך שבה טיפלתי בעצמי עד היום, הייתה פשוט לא מועילה ואפילו מזיקה. במידה מסוימת, משטר התרופות שלקחתי היה אחראי למצבי הבריאותי הרע, בגלל שהתרופות לא טיפלו בשורש הבעיה שלי אלא רק בתופעות הלוואי.

כל תרופה שטיפלה בתופעת לוואי אחת, יצרה למעשה תופעת לוואי אחרת. ככה חייתי במעגל קסמים של תרופות שלא פותרות את הסיבה שחליתי מלכתחילה.


זה נשמע הזוי, אתה בעצם אומר שאפשר לרפא את הגוף ממחלות הזקנה בלי תרופות?

רפאל: זה לא בדיוק מה שאני אומר. יש גם תרופות מצילות חיים ואני ממש לא ממליץ "לזרוק את התרופות" ללא אבחנה.

אני כן טוען שמחלות הזקנה לא יכולות להיפתר על ידי נטילת כל התרופות שאנשים בגילינו לוקחים. בגלל שמחלות הזקנה האלה הן בעיקר סימפטומים של תהליכי התחמצנות, וברגע שנטפל בבעיית ההתחמצנות של התאים, גם מחלות הזקנה לא יכו בנו בעוצמה כזו.

כמובן שאנחנו עדיין נזדקן ונמות, אבל זה יקרה בגיל יותר מאוחר ובבריאות הרבה יותר טובה, כמו שהגוף שלנו אמור להזדקן.

אז מה הדרך לטפל במחלות הזקנה בלי תרופות?

אחרי שחקרתי במשך 10 שנים את הנושא, מצאתי שכדי לטפל במחלות הזקנה בלי תרופות צריך לעשות שני מהלכים: גם לאזן את הגוף מבחינה חשמלית, שזה אומר לאזן את תאי הגוף, כדי למנוע את ההתחמצנות, וגם לאזן מדדים נוספים וחשובים שרוב האנשים לא מכירים - אבל עושים הבדל עצום בבריאות שלנו. בעקבות ההבנה הזו פיתחתי נוסחה לאיזון מערכות הגוף שמובילה לטיפול במחלות הזקנה, וזו נוסחה שאני מגלה רק למעגל הלקוחות המצומצם שלי בתוכנית הבריאות "רפאל".

אם לומר בכנות, היא מובילה לתוצאות די מדהימות, כמו למשל של יואל שמיר, ספורטאי בן 56, שסבל מטרשת עורקים חמורה. הוא חטף התקף לב ושרד בקושי, אבל אחרי שנכנס לתוכנית , הוא איזן את הגוף ודיווח על שיפור ניכר במצב הטרשת וחזר להיות ספורטאי תחרותי.

יש גם את הסיפור של ד"ר שוש נבון, בת 82, שעברה את התוכנית וגם בגילה המופלג אין לה בעיות כולסטרול, לחץ דם או סוכרת. אבל אולי הסיפור הכי מדהים שהיה לי הוא של שמואל אברהם, חולה סוכרת בן 66 עם 6 סטנדים בלב וכבר 6 שנים נכה 100%.

לפני שהגיע אלי, שמואל לא היה מסוגל ללכת. אבל שנה לאחר שסיים את התוכנית - הוא כבר שלח לי תמונות שלו מטרק שעשה בחו"ל עם המשפחה המורחבת.

יש עוד מאות סיפורי הצלחה כאלה, והשינוי שהתוכנית הזו עושה לאנשים בחיים היא הסיבה שאני קם בבוקר.


רפאל יהלום: "כל גבר ואישה בגילאי 60+ יכולים להנות מבריאות איתנה בלי לפחד ממחלות הזקנה"

נשמע כמו תוכנית מדהימה לבני ובנות 60+ שבריאותם חשובה להם. איך אפשר להצטרף אליה?

אם עברתם את גיל 60+ ואתם רוצים להתגבר על מחלות הזקנה, או למנוע אותן מראש, אני מזמין אתכם לבדוק את ההתאמה שלכם לתוכנית הבריאות "רפאל".

אני מצרף קישור שעליו תוכלו ללחוץ כדי לשריין שיחה טלפונית לבירור התאמה. בשיחה הזו נוכל להכיר אתכם, לראות את האתגרים הייחודיים שעומדים מולכם, ואם נזהה שיש בינינו התאמה - אני אלווה אתכם פנימה בתהליך שיעזור לכם להנות מבריאות איתנה גם בגילאים מבוגרים.

>>לחצו כאן כדי לבדוק את התאמתכם לתוכנית הבריאות "רפאל" לגילאי 60+


עמוד הפייסבוק >>>

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • זקנה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully