וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאהוב את היופי"

מוגש מטעם גרוויטל -חברת קוסמטיקה

12.2.2023 / 10:31

ראיון עם הבעלים של ג'רוויטל חברת הקוסמטיקה האירופית אשר נוסדה לפני 130 שנה וכבשה גם את השוק הישראלי

כל השנים נשים רצו לשמור על עור פנים יפה ומטופח. בשנים האחרונות המודעות לטיפוח עור הפנים עלתה מדרגה והרצון לעכב את תהליך ההתבגרות קיבל משנה תוקף עת יציאתם של תכשירים עם חומרים פעילים המסוגלים לתת תוצאות נפלאות. סל מוצרי האנטיאייג'ינג של ג'רוויטל הינו פרי פיתוח מחקר מעמיק של צוות דרמטולוגים אירופי, בראשות אנה אסלן, ביולוגית ופיסיקאית בעלת שם עולמי, הראשונה בעולם שפיתחה מוצר אנטי אייג'ינג. פיתוח קו מוצרי הדרמו קוסמטיקה מושתת על ניסיון רב

מאז היוסדו של המותג לפני 130 שנה. סדרות הטיפוח השונות כוללות קרמים למניעת קמטים וקמטוטים באזור הפנים והעיניים, קרמים לחידוש עור הפנים, סרומי אנטיאייג'ינג וחלקן מציעות אמפולות מבוססות על חומצה היאלורונית. כל המוצרים עשויים מחומרים טבעיים ולא נוסו על בעלי חיים.

מוצרי קוסמטיקה של גרוויטל. גרוויטל - חברת קוסמטיקה,
סדרה לבנה, ויטמין C בתוספת חומצה האלרונית - לגילאי 25 ומעלה/גרוויטל - חברת קוסמטיקה

נפגשנו עם רפאל חדידה ברזילי בעלים ומנכ"ל החברה לשמוע ממנו קצת יותר אודות המותג.

מה היתרון הבולט של ג'רוויטל?
האידיאולוגיה שלנו היא דגש על חומרים פעילים בריכוז גבוה, הלקוחות מדווחות על שיפור פנומנלי של עור הפנים וחשוב לציין שכל המוצרים באישור משרד הבריאות.

מה התכשיר המומלץ ביותר שלכם לניקוי הפנים?
אחד התכשירים המוצלחים שלנו הוא מים מיסלריים לניקוי כללי עדין של הפנים המועשרים בחומצה היאלורונית, לאחר תהליך הניקוי, העור נותר נעים וחלק. חשוב לנו לשים דגש על ניקוי / "חיטוי " הפנים כהכנה לספיגה המקסימלית של התכשירים הבאים אחריו.
מתוך שפע המוצרים שלנו, אני רוצה להזכיר במשפט את הסרום המרוכז עם המולטי ויטמינים ו- 6% חומצה היאלורונית אשר שומרת על לחות העור ומסייעת למילוי קווי הקמטים מבפנים, כתוצאה מכך עומק הקמטים מטשטש .(לצורך השוואה, אצל המתחרים אחוז החומצה ההיאלורונית הוא כ - 2%, זה נתון מהיימן ואת יכולה לציין זאת בכתבה). העלויות של מוצרי הדרמו קוסמטיקה שלנו נמוכות לכן האפשרות להנות ממוצרים מעולים ולקבל תמורה כספית מלאה, אינה שמורה עוד רק למי שיכולה להרשות לעצמה. אני מתחייב לקהל לקוחותינו שכל המוצרים שלנו הם Value for money.

האם תכשירים המיוצרים באירופה יכולים להתאים לאקלים הישראלי?
המפעל משווק את מוצריו ל- 30 מדינות מחוץ לתחומי אירופה שחלקן מדינות חמות. המחקרים שנעשו בעשור האחרון התייחסו לשינויי מזג האויר בעולם, לא במקרה ג'רוויטל הפכה ליצרנית הגדולה ביותר של תכשירים להגנה מקרני השמש במדינת המוצא.

מוצרי קוסמטיקה של גרוויטל. גרוויטל - חברת קוסמטיקה,
סדרה שחורה- סדרת הפרעמיום - פורמולות ייחודיות הכוללות סרום או אמפולות. הסדרה מתאימה לכל טווח הגילאים ובעיקר לנשים עם עור בוגר./גרוויטל - חברת קוסמטיקה

מה גרם לך להתחיל לעבוד דווקא עם ג'רוויטל?
אשתי התמכרה לג'רוויטל מההתנסות הראשונה. חשבתי לעצמי, יש פה משהו!
רציתי להפיץ את הבשורה בישראל.

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד 5 שנים מהיום?
להמשיך להרחיב את קהל לקוחותינו, נשים / גברים. להרחיב את סדרות מוצרים מהמפעל שהוא, קונצרן ענק בעל ותק של 130 שנה המייצר מאות מוצרים כדוגמת: תכשירים לטיפול בבעיות אקנה, מוצרים לשיער, איפור ועוד. לזה תוסיפי את היתרון הנוסף של מחירים תחרותיים, כל זה יאפשר לנו לחדור כמותג בינלאומי מנצח.

האם יש משפט שמוביל אתכם בעשייה היומיומית?
הסלוגן העולמי שלנו הוא ""Age is only a number" ובהקשר הזה אני רוצה לעשות ספוילר על כתבה שפורסמה לאחרונה בידיעות אחרונות. נכתב שם שהעולם כבר מזמן לא שייך רק לצעירים ויותר ממיליון ישראלים שחצו את גיל 65 רוצים לנצל כמה שיותר את השנים היפות שלהם, אחרי המשכנתה, אחרי שהילדים גדלו כשהם פנויים יותר נפשית וכלכלית. עברו הימים שהסטרואוטיפ של אישה בת 65 היה הליכון או מכשיר שמיעה. היום היא נתפסת כמי שאוחזת בכסף פנוי, חיוניות ורצון לטרוף את העולם. בג'רוויטל הבינו כבר לפני שנים שמתחוללת מהפכה צרכנית שנובעת מהעלייה בתוחלת החיים ולכן הקדישו זמן ומחשבה בפיתוח תכשירים הפונים לגילאים הללו וצפונה.

לסיום, כמה סדרות אתם מציעים כיום ולמי?
אנו מציעים 3 סדרות.

סדרה לבנה, ויטמין C בתוספת חומצה האלרונית - לגילאי 25 ומעלה
סדרה אדומה- חומצה האלרונית בריכוזים גבוהים בשילוב מרכיבים נוספים לגילאי 35 ומעלה
סדרה שחורה- סדרת הפרימיום - פורמולות ייחודיות הכוללות סרום או אמפולות. הסדרה מתאימה לכל טווח הגילאים ובעיקר לנשים עם עור בוגר.

אני ארחיב מעט על סדרת Derma H3 Gerovital Care Premium הכוללת 4 מוצרים דרמקו־ סמטיים לטיפוח עור הפנים (סרום למילוי קמטים עמוקים, קרם ליפטינג לחיזוק עור הפנים, קרם מגן ומרגיע לחידוש עור הפנים, ג'ל מיסלרי לניקוי) קו המוצרים הללו נוצר בשיתוף מומחי בריאות מהשורה הראשונה ומיועד לאנשים בגילאי 30 ומעלה . החידוש הוא שהסדרה הזאת מומלצת גם להאצת ריפוי העור לאחר פרוצדורות ניתוחים קוסמטיים.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל הפרטים באתר הרשמי >>>

מוגש מטעם גרוויטל -חברת קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully