וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל שירותי ותיקוני האופניים והקורקינט במקום אחד, יחיד ומיוחד

מוגש מטעם weshow

14.2.2023 / 12:55

בלב בת ים ישנה חנות המעניקה לכם את כל השירותים והתיקונים לכל סוגי האופניים והקורקינט כולל קנייה בהזמנה: רן בייק (ויש גם מבצע שווה לחורף לשליחי וולט ותן ביס)

כל שירותי ותיקוני האופניים והקורקינט – במקום אחד, יחיד ומיוחד - רן בייק בבת ים/חברת Weshow

בלב בת ים ישנה חנות המעניקה לכם את כל השירותים והתיקונים לכל סוגי האופניים והקורקינט כולל קנייה בהזמנה. את החנות מנהל רן, איש אדיב ואמין עם תודעת שירות מדהימה שמאד אוהב את העבודה שלו וכאן להעניק לכם שירות מכל הלב.

ויש גם מבצע שווה לחורף לשליחי וולט ותן ביס: תיקון פנצ'ר + רפידות ברקס + החלפת צמיג ב - 150 ₪ במקום 200 ₪.

רן בייק בבת ים. ran bike,
רן בייק בבת ים/ran bike

איך התחלת לעסוק בתחום הזה?
"אני מאד אוהב את התחום הזה, תמיד עסקתי בתחום המכניקה של האופניים ומאד רציתי ללמוד ולהעמיק בתחום ובהמשך גם לעסוק בזה ביום יום. התחלתי עם מישהו שלימד אותי קצת, במקביל באותה תקופה עבדתי במחסן, לאט לאט אנשים התחילו להגיע אלי למחסן שאתקן להם את האופניים. הגיעו מפה לאוזן, ללא פירסום.

הייתי מתקן שם (במחסן) אופניים ואז כשראיתי שיש ביקוש בהמשך נתתי שירותים עד ללקוחות הבית. כשראיתי שהביקוש עולה, לפני שלוש שנים פתחתי חנות בבת ים שנותנת שירותי תיקונים לכל סוגי האופניים והקורקינט".

מה השירותים שאפשר לקבל אצלך?
"תיקונים לכל סוגי האופניים, אופניים חשמליים, אופניים רגילים, תיקון פנצ'רים, חלקי חילוף, תיקון מערכת חשמל, תיקון קורקינטים.

בנוסף, מוכר אביזרים, חלקי חילוף ויש גם אפשרות לקנות אופניים בהזמנה.

לקוח שמעוניין לקנות אופניים אני מזמין לו (אין לי מלאי בחנות כי היא קטנה) הוא משלם מקדמה, אני עושה לו הזמנה ומעדכן כשהיא מגיעה".

מדוע כדאי לבוא דווקא אליך?
"כדאי לבוא אלי מכמה סיבות. ראשית, המחירים שלי הרבה יותר אטרקטיביים מחנויות אחרות. שנית, אני מאד מקצועי ומאד בקיא בתחום הזה. למעשה אני יכול לומר שאין משהו שאני לא יודע לתקן בתחום האופניים.

לקוח חדש שהגיע אלי בזכות ביקורות חיוביות במידה לאחר שהיה בחנות אחרת ולא היה מרוצה, אמר שהחוויה שלו בחנות שלי היא מדהימה ושאין להשוות אותה לקודמת. היה מרוצה מהמחירים הנוחים ומהשירות וכמובן מהתוצאה הסופית".

רן בייק בבת ים. ran bike,
"אני מעדיף לקנות סחורה יקרה יותר ושהלקוח יהיה מרוצה מאשר שיהיה מצב שלקוח יחזור מאוכזב"/ran bike

שירות ואמינות מאד חשובים לי
"אני מסביר כל דבר ללקוח. הוא מקבל ממני הסבר בנוגע למה אני עושה ולמה אני עושה, הסבר מלא. זה מאד חשוב לי שהלקוחות ידעו על מה הם משלמים כסף.

לדוגמה לקוח בא לתקן פנצ'ר ובמהלך התיקון אני רואה שצריך לחזק את הברקסים. אני מסביר שיש צורך בחיזוק הברקסים ומטפל בזה ללא תוספת תשלום".

אני מקפיד להחזיק את הסחורה הכי איכותית
"מחזיק את הסחורה הכי טובה ואיכותית שיש בשוק, את הדברים הכי טובים משום שאמינות זה דבר שמאד חשוב אצלי. אני מעדיף לקנות סחורה יקרה יותר ושהלקוח יהיה מרוצה מאשר שיהיה מצב שלקוח יחזור מאוכזב ולא מרוצה כי המוצר שקנה לא תקין או לא החזיק מעמד כי הוא זול ולא איכותי".

מבצע שווה ביותר!!!
"המחירים שלי מאד נוחים ונמוכים ממקומות אחרים. יש מבצע שעדיין פתוח לשליחים:"

מבצע חורף לשליחים: הכולל תיקון פנצ'ר + רפידות ברקס + החלפת צמיג ב -150 ש"ח במקום 200 (שליחי וולט, תן ביס)

איפה אתה רואה את העסק בעתיד הרחוק?
"אני מאד רוצה לגדול ולהתפתח ולעבור למקום יותר גדול ולהביא עובדים, אולי לפתוח עוד סניף. אני בענף האופניים כבר 7 שנים לא רואה את עצמי "סוגר והולך הביתה". זה התחום שלי, זו האהבה שלי ואני מאד אוהב את מה שאני עושה. התחלתי מהתחתית, התחלתי מעבודה במחסן, אני לא רואה את עצמי עוסק במשהו אחר מבחירה. מה שכן אני עובד בעוד מקום עבודה בלילה כשליח בשל הצורך בתוספת הכנסה".

יש לי ביקורות מעולות
"לפעמים לקוחות אומרים לי אין ביקורת רעה עליך זה לא יכול להיות שאין ביקורת רעה ככה זה בכל עסק ועליך לא מצאנו. אני עונה להם שהכל בא לי מהחינוך מהבית. אותי לימדו לא לשקר ולא לרמות ואני דוגל בגישה הזו. אני אוהב לתת שירות מכל הלב והנשמה ובחיים לא אקח משהו שהוא לא שלי. אני רוצה להיות הכי טוב ומקצועי בתחום, בחנות שלי יש אוירה חמה ונעימה, שירות טוב, כנות ואמינות."


שורה תחתונה: הלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך, עם הסחורה הכי טובה בשוק. אצלנו תקבלו את כל שירותי האופניים והקורקינט ובמחירים השווים לכל כיס.
בואו אלינו ותזכו לשירות מעולה ואדיב!


טלפון ליצירת קשר: 050-3352299
כתובת: רח' אלי כהן 24, בת ים
ניתן ליצור קשר עם רן בייק גם ב - אינסטגרם I פייסבוק I טיקטוק I וואטסאפ


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully