וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לומדים קרב מגע ולחימה משולבת ויוצאים לדרך חיים חדשה?

מוגש מטעם weshow

14.2.2023 / 15:16

אומנויות הלחימה יעילות בקרב ילדים, נשים, נערות ואף בלוחמה בטרור אשר מחייבת כל אחד ואחת מאיתנו לקחת כמה שיעורים בהגנה עצמית. אם אתם רוצים להתחיל להתאמן אך חוששים מכל סיבה שהיא, או שמא אתם עדיין בחיפושים אחר המקום המדויק, יש לנו חדשות טובות בשבילכם!

קרב מגע ולחימה משולבת RG/צילום: - גיא גליק, חברת Weshow

אם אתם רוצים להתחיל להתאמן אך חוששים מכל סיבה שהיא, או שמא אתם עדיין בחיפושים אחר המקום המדויק, יש לנו חדשות טובות בשבילכם!

הגענו לסטודיו של רונן גיא, על מנת לסקור עבורכם את האימפריה שהוא הקים לגמרי בעצמו והאמת? אנחנו לגמרי מבינים על מה כולם מדברים.

מסיפורו האישי של רונן גילינו כי הוא הקדיש עשרות שנים ללמידה מסיבית שלקחה אותו עד למזרח הרחוק על מנת לפתח מיזם מיוחד אשר כל מטרתו היא לגרום לכם להרגיש בטוחים בכל מקום ובכל זמן. לפי שיטתו הייחודית של רונן, אתם תקבלו את כל הכלים להתמודדות במצבים בהם תרגישו מאוימים מכל סיבה שהיא. תלמדו איך להשתלט על כל סיטואציה, החל מזיהוי האיום בשלב מוקדם שלו ועד ליכולת מלאה לנטרלו ולהגן על עצמכם ועל הסובבים אתכם.

אם אתם עדיין מרגישים מבולבלים או שהידע שלכם בנושא לוקה בחסר, אנו ממליצים לכם להקדיש מספר דקות לקריאה אשר בסופה תוכלו להצטרף לשיעורים הפרונטליים של רונן, בלי כל חשש.

רונן גיא - קרב מגע ולחימה משולבת RG. סטודיו מאיר,
רונן גיא - קרב מגע ולחימה משולבת RG/סטודיו מאיר

תחילה, רונן מסביר לנו מה זה בעצם קרב מגע מנקודת המבט שלו:

כפי שאתם בטח יודעים, קרב מגע הינו שיטת לחימה והוא מיועד בעיקרו להגנה עצמית בעת התפתחות אלימות פיזית בין אנשים. על פי בדיקה שערכנו, גילינו כי בשנים האחרונות עולם אומנויות הלחימה נמצא יעיל למגוון תחומים נוספים כגון, שיפור קשב וריכוז, שיפור מוטוריקה וקואורדינציה ואפילו נמצא אפקטיבי לחשיבה נכונה. לחימה משולבת כאמור, הינה שיטה אשר משלבתאת הטכניקות הכי יעילות ושימושיות מענפים שונים של אומנויות הלחימה שנמצאו הכי יעילות לצורך הגנה עצמית. רונן מוסיף ומסביר לנו כי השילוב במגוון הסגנונות נועד על מנת לקחת את החוזקות של כל ענף וליצור שיטה אשר בנויה ללא חסרונות.

אז למי כל זה מתאים?

ממחקרים שנעשו נמצא כי אומנויות הלחימה יעילות בקרב ילדים, נשים, נערות ואף בלוחמה בטרור אשר מחייבת כל אחד ואחת מאיתנו לקחת כמה שיעורים בהגנה עצמית.

כשאנו מדברים על ילדים, קל לנו להבין מדוע הם זקוקים ליכולת להגן על עצמם. אותו דבר אצל נשים ונערות, הסטטיסטיקה מספרת כי אחת מכל שלוש נשים עוברת הטרדה מינית לפחות פעם אחת בחייה והנתון העצוב יותר הוא שאחת מכל חמש נשים עוברת אונס. אמנם עם הסטטיסטיקה אי אפשר להתווכח, אבל כן אפשר לשנות אותה ולמעשה, הדבר אפילו לא כל כך מסובך. אנו סבורים כי עם עליית המודעות לנושא, תפחת משמעותית כמות ההטרדות וזאת כאמור בשל העובדה שנשים ונערות פשוט ידעו איך להגן על עצמן במקרים שלא צריכים לקרות.

נוסף על כך, רונן מספר לנו שבעזרת השיטה שפיתח, הוא יודע כיצד להגיע לרגשות של כל ילד, להבין את הצרכים שלו וללמד אותו להיפטר מהכעס. בשונה משאר השיטות בהם משתמשים המאמנים השונים להגנה עצמית, אצל רונן לא תלמדו איך להרביץ. בסטודיו שלו תלמדו איך להוריד את האגו הפגוע, לשים את הרגש בצד ולהתרכז במטרה תוך עיקרון חשוב שעצם הלחימה יהיה מהצורך שלכם בלהגן על עצמכם ולא חלילה מצורך נקמה.

למה לבחור דווקא RG?

- רונן משתף אותנו במגוון הפרויקטים שלו ואם נודה באמת, אנחנו לגמרי הוקסמנו מיכולותיו המפוארות של איש אחד שפועל אך ורק מהרצון להפיץ טוב לעולם.

רונן מבצע הכשרת מאבטחים למגוון משימות תוך שימוש בשיטה הייחודית שלו, הוא מאמן את יחידות הכוננות של קרני שומרון תוך שמירה על אימון קפדני ומורחב במיוחד ובעיקר הוא משלב בסטודיו שלו אימונים אישיים. רונן מסביר לנו כי האימונים מתבצעים באופן פרטני בשל החשיבות העליונה שהוא מקדיש ליחס אישי מתחילת התהליך ועד סופו ובדרך כלל גם לאחריו.

- מחווית השירות של הלקוחות של RG קרב מגע ולחימה משולבת, ניתן להסיק כי שגרת האימונים בסטודיו של רונן שינתה להם את החיים מקצה אחד למשנהו. הלקוחות שלו מספרים על השינויים המבורכים שנוספו לחייהם ואף מוסיפים לומר שכל אחד ואחת חייבים לעבור מספר שיעורים בהגנה עצמית.

- אם כבר קיבלתם את ההחלטה אך הדבר שעוצר בעדכם הוא הכסף, תנו לנו לספר לכם משהו. בסטודיו של רונן גיא, לא תצטרכו לשלם הון תועפות. תוכלו להירשם לכל שיעור בעלות חודשית של 149 ש"ח בלבד, בלי לוותר על שום אלמנט. אנו שמחים לספר לכם שאצל רונן תקבלו חוויה מעולם אחר, החל מהשירות האישי והחם ועד לשינוי מהותי בגוף ובחיים שלכם.

רונן גיא - מדריך קרב מגע ולחימה משולבת RG. סטודיו מאיר,
רונן גיא - מדריך קרב מגע ולחימה משולבת RG/סטודיו מאיר

לא עוד מאמן רנדומלי

כחלק מסיקור המקום, הבנו שמדובר במקרה שלא רואים כל יום. נודע לנו כי רונן הוא בחור שיעשה הכל על מנת שתצאו מכל שיעור עם התחושה הנכונה וההוכחות לכך הם המתאמנים שלו. הם מספרים לנו שכאשר מגיעים לסטודיו של רונן, נתקלים בשירות יוצא דופן שלא רואים כל יום. העניין הוא שכאשר אנו מדברים על רונן גיא, אנו מבינים שהכסף הוא לא המניע שלו. המניע של רונן גיא הוא המשמעות שהוא נותן למתאמנים שלו! לכן לעיתים הוא מתאים את עצמו ליכולות הכלכליות של המתאמנים שלו ומוצא דרכים יצירתיות לתת מקסימום עזרה אפשרית..

פייר? אנחנו הוקסמנו ובטוחים שגם אתם תהיו.

למה אתם מחכים? בואו לתת בראש באימון הראשון שלכם!

אז אם אתם כבר מוכנים להתחיל תהליך מדהים עבורכם, עבור ילדיכם או אפילו עבור אחד ההורים, צרו איתנו קשר ואנו נתאים לכם באופן אישי את האימון שישנה לכם את החיים מקצה לקצה.

לאתר הבית >>>

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>


לכרטיס הביקור של רונן גיא >>>

הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
האינסטגרם של Weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully