וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחנתם בכתם רטיבות / טפטוף לאחר הגשם? יש פתרון לאיתור הנזילה

מוגש מטעם weshow

21.2.2023 / 10:54

חוששים שיש לכם נזילה בבית? ש.ש המומחה יבדקו, יאתרו ויתקנו את הנזילה

חוששים שיש לכם נזילה בבית? ש.ש המומחה יבדקו, יאתרו ויתקנו את הנזילה/צילום: גיא גליק

החורף בעיצומו, זה בול הזמן להפוך את הבית למקום בטוח ומוגן מפני נזילות!

''ש.ש המומחה'' - מומחים באיתור נזילות, בתיקון נזקי נזילות ובאיטום, יכולים לתת לכם את כל המעטפת: ראשית איתור הנזילה אבחון הגורמים לחדירת המים , פתרון אופיונאלי לתיקון וביצוע .עם אחריות מקצועית.

חשוב לדעת:
אינסטלטור הוא מקצוע לתיקון וטיפול בבעיות מסוג צנרת ומערכותיה בשונה ממאתר נזילות המגלה /מאתר ומוקדי נזילות . בודק הנזילות צריך להגיע לפני אינסטלטור.

ש.ש המומחה עומד ת לשירותכם במקצועית, ניסיון ומיומנת עם הבנה מעמיקה בתחום איתור הנזילות ותיקונן עם צוות תיקונים ,שרון שושן כ 20 שנה של 'קבלות מהשטח', כולל של ניהול פרויקטים גדולים בתחומי הבניין פרטיים וקבלניים.

שרון שושן, בעל החברה והבודק הראשי, מספר: "אני מגיע מהשטח עם ניסיון של שנים ארוכות. אנחנו גם חברת ביצוע, יש לנ ו ידע נרחב וניסיון בתשתיות הבניין , ביצענו פרויקטים גדולים, כולל פרויקטים של ליקויי בנייה. אנחנו מתקנים גם פרויקטים שקבלנים אחרים שלא הסתיימו ע"י הקבלן המבצע ושנתגלו בהם בעיות מורכבות שקשורות בנזילות/באיטום.

אני מבין את עבודת הפועלים מהשטח בעוד הפרויקט נבנה כל חיי הייתי בבניין , יודע מה לחפש כשיש בעיה, יודע לאתר אותה ולתת לה פתרון. כמו כן, אנחנו מציעים ומספקים גם טיפול מונע בהם איטום חדרים רטובים. מעבר לביצוע בדיקת רטיבות באמצעים טכנולוגיים ומתן דוח תרמי , אני מגיש גם הצעת מחיר לתיקון ונותן אחריות מקצועית מקיפה על עבודת התיקון והאיטום. מה שנקרא 'סוגר את האירוע' מול הלקוח מכל אספקט רלבנטי".

איתור מקור נזילה. שרון שושן,
איתור מקור נזילה/שרון שושן

סל השירותים של החברה כולל
• איתור נזילות
• טיפול בנזילות
• איטום חדרים רטובים , מרפסות וגגות.
• עבודות בינוי וגמר .
• הכנה הבית לחורף - טיפול מניעתי.
• שיקום מבנה אחרי תיקון נזילה )במידה ויש צורך בכך(מבחינה קוסמטית

איתור נזילות, רק על ידי מאתר נזילות מקצועי מחברה רצינית ומוסמכת

אינסטלטורים הם לא מאתרי נזילות. גם כשמדובר באנשי מקצוע מעולים שעוסקים שנים בתחום - לא כולם מתמחים באיתור נזילות ובתפעול ציוד תרמי מתאים. צריך להבין שאיתור נזילה דורש מקצוענות ומיומנות ספציפית במיוחד שהרטיבות מופיעה בחורף . או מופ יעה רטיבות בארון חשמל , או טפטוף מתאורה אלה לא בעיות של אינסטלציה ברוב המקרים , לכן יש להזמין קודם כל מאתר נזילה לאיתור מקור הבעיה ולא הסימפטום.

אני מגיע מניסיון של שנים בשטח, צברתי ידע עצום ו תוך ניסיון אתה נתקל במקרים שונים ו יחודיים כי מים הם דבר " טריקי " רוא ים מאיפה נוזל אבל מה שצריך לגלות מאיפה זה מתחיל . עובד עם קבלנים, וקבלני שיפוצים ולקוחות פרטיים בדירות חדשות או ישנות , אני מכיר את כל תהליכי הבנייה והאינסטלציה מכל האספקטים שלהם ובזכות זה יש לי היכולת לאתר נזילה אפילו עוד לפני שאני מפעיל ציוד טכנולוגי מתקדם.

אני יודע מה לחפש, היכן לבדוק, להגיע למקור הבעיה באופן היעיל ביותר, מבלי לשבור חצי בית ולהפוך את כל הריצוף) כמובן במקרים שבהם זה לא הכרחי(. בנוסף, אנחנו גם מבצעים שיקום מבנה במקרים שבהם יש צורך כזה".

איתור מקור נזילה. שרון שושן,
איתור מקור נזילה/שרון שושן

נזילה שנראית בעין כבר גרמה נזק

שרון מספר שהלקוח הישראלי הממוצע לא תמיד יודע לזהות את הבעיה אצלו בבית. ברוב המקרים, כשהנזילה נראית לעין היא כבר חלחלה לעומק ועשתה דרך שגרמה לנזקים. כמובן שטיפול בנזילה חשוב מאוד גם ברמה התברואתית : נזילה פעילה יכולה לגרום לעובש בבית, לפטרי יה על הקירות, וכך הלאה, וכל אלה מזיקים לבריאות ובעיקר לדרכי הנשימה.

שרון: " הלקוח שרואה נזילה נוטה להזמין אינסטלטור. צריך להבין שאיתור נזילות זה תחום התמחות בפני עצמו. כך למשל, לא מזמן היה ל נו לקוח שהתלונן שיש לו נזילה בארון חשמל הנמצא מתחת למקלחת של קומתו העליונה, אמר שבכל פעם שהוא מתקלח הוא רואה נזילה מהתקרה, מלמעלה.
מבדיקה הסתבר שהנזילה היתה בכלל חיצונית - מגגון חיצוני שירד עליו גשם ושמשם הרטיבות חדרה פנימה אל ארון החשמל ללא שום קשר למקלחת . אני לא מתרשם מדברי הלקוח על הדיאגנוזה שלו כפי שרוב הלקוחות נוטים להסביר את דעתם לגורם, אני רואה את התוצאה נראית לעין ומתחיל לחפש את הבעיה הנסתרת תוך כדי שאלות שלי אל הלקוח שמנחות אותי על מסלול זליגת המים .

בחדרים רטובים למשל, במקלחת כשמתקינים אינטרפוץ - אם לא אוטמים כמו שצריך את האזור שסביב האינטרפוץ, אז תתפתח נזילה. כנ"ל גם לגבי ה'רובה' - אם הרובה לא בוצעה היטב או לא מחדשים אותו מדי פעם, הנזילה תגיע, זה רק עניין של זמן. אנחנו לא משתמשים ברובה לאיטום אלא בחומרי איטום חדישים ומתאימים ספציפית לאזורים ספציפיים.

בהרבה מקרים בבתים משותפים, בהם קיימת רטיבות משכן לשכן בצד אחד של הבניין וכדומה , בעיות של רטיבות לא בהכרח נובעות מגורם קריטי, זה יכול להיות מסיבות שגרתיות, בעיות תחזוקה שונות כגון: מרזבים שנסתמו, בעיה בצנרת ביוב, מי גשם שמצטברים במרפסות, היעדר אטימות-מוקפדת בצנרת החיצונית של הבניין, וכך הלאה ". במקרה כזה אעבוד מול הועד של הבניין ,איתור התקלה ופתרונה כולל אחריות.

חברה משפחתית, יחס אישי ושירות מסור לאורך שנים

ש.ש המומחה מתנהלת כעסק משפחתי, אשתו של שרון מנהלת משרד הכולל שרות לקוחות , הנפקת דוחות אדמינסטרציה וכספים שרותי באק אופיס, החתן שלו עוסק בניהול בשטח, עבודה מול הלקוחות פיזית , ניהול עובדים , יש עובדים שלכל אחד ההתמחות שלו, הכל מאורגן כך שהתהליכים מתנהלים ביעילות לטובת הצוות והלקוחות.

בתפיסה של החברה, השירות הוא בראש סדר העדיפויו ת והוא הרבה מעבר לרמת איתור הבעיה והטיפול בה. החברה עומדת בקשר עם הלקוח גם בסיום העבודה וזמינה לכל קריאה.

סדנאות והדרכות מקצועיות - אין כמו 'קבלות מהשטח'

שרון עצמו מעביר סדנאות והדרכות בנושא של איתור נזילות למנהלי פרויקטים בחברות מולן מתנהל ומעניק מהידע הרב שלו לבעלי תפקידים שונים 'בשטח'.

מתבשל אצלו מיזם ליישום מול יזמים וקבלנים - להציע ביצוע בדיקות תקן לפני מסירת כל פרויקט/בניין דירות, ממש ברמה של בדיקה יסודית ב מאה אחוז. זה מהלך שיכול לחסוך לקבלנים )ולדיירים( הוצאה של עשרות אלפי שקלים על בעיות שניתן למנוע מראש. בתהליך הזה כל הדירות בפרויקט עוברות בדיקה יסודית, כולל הצנרת הציבורית של הבניין - לאיתור כל בעיה/ נזילה, ואם מאבחנים שישנה בעיה, ניתן כמובן לקבל פתרון מקצועי יסודי, ומהימן , לבצע תיקון בפועל וגם טיפול-מניעה לעתיד, כולל אחריות מלאה על כל התהליך. נראה שתהליך כזה הוא ממש מתבקש ויעשה רק טוב לכל הצדדים.

ש.ש המומחה מעניקה שירות ל כל סוגי הנכסים , מדירת מגורים סטנדרטית ועד לבתים פרטיים/וילות ומוסדות גדולים. השירות ניתן בכל הארץ, בדגש על האזורים ש'ברצף' מאשדוד ועד נתניה.

ש.ש המומחה ידאגו להשאיר אתכם יבשים,
טלפנו לבדיקת נזילה על ידי מומחה >> 052-840-0214
אתר החברה >>>
עמוד הפייסבוק >>>
צט' שרות לקוחות : 0546591298

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully