וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה גלילית: מתחם צימרים מפנק עם נוף פסטורלי במושב אמירים

מוגש מטעם weshow

23.2.2023 / 10:32

אם מתחשק לכם נופש מיוחד שהוא פינוק אמיתי, בצימרים יוקרתיים ויפים באזור שקט ונקי, עם נופים מרהיבים הנושקים לכנרת, הכירו את אהבה גלילית באמירים, הידוע כמקום עם אווירה מיוחדת, שלווה ורומנטית ומוקד עליה לרגל של הרבה מאוד זוגות ומשפחות

אהבה גלילית –מתחם צימרים מפנק ומגוון לזוגות ומשפחות עם בריכה מחוממת וג'קוזי ספא בכל צימר ונוף פסטורלי עוצר נשימה במושב אמירים בצפון המהמם!/צילום: פבל פרסליאק

שלום נוחם, ספר לנו מה הרקע שלך בתחום?
"התחלתי ללמוד רפואה סינית בשל אהבתי למגע עם אנשים, טיפלתי באורחי הצימרים שהגיעו לאמירים, בהמשך התחלתי לבנות צימרים במושב מגוריי וגם הענקתי טיפולים לאנשים והבנתי שאני רוצה להיכנס לתחום האירוח שעושה טוב לאנשים באופן ישיר.

סבא וסבתא שלי הינם ממייסדי המקום, אני עברתי לגור במושב אמירים לפי עשרים שנה, מדובר במושב מדהים, מיוחד, צמחוני ואקולוגי ואחד היפים שיש בארץ, הוא מזכיר קצת את שוויץ ויש לו נופים מדהימים.

העסק שלנו קיים כבר עשרים שנה. התחלנו מבקתת עץ יפה אחת ומשם התרחבנו לשני מתחמים המציעים פינוקי נופש לזוגות ומשפחות. הצימרים בנויים מאבן גלילית, נושקות לחורש הטבעי, ומלאות באווירה קסומה. החצר ירוקה, מטופחת ומקיפה את מתחם הצימרים והופכת אותו לרומנטי וקסום. יש מדשאה ירוקה, נדנדות ישיבה, צמחי תבלין, פינת ישיבה והרבה אוויר צח ונוף הרים הממתינים לכם במתחם החיצוני. החצר שודרגה לאחרונה בצורה משמעותית ויש בה כיום ג'קוזי ספא פרטי צופה לנוף + בריכה מחוממת.

אהבה גלילית הוא מקום מקסים המקרין הרבה שלווה והמקום המושלם לאוהבי הטבע, הנופים המרהיבים והפינוקים. באמירים תיהנו מצימר עם פרטיות מלאה ואוירה כפרית וירוקה המותאמת לחופשה זוגית רומנטית או חופשה משפחתית עם הילדים.

אהבה גלילית – מתחם צימרים מפנק במושב אמירים. שמעון סודרי,
אהבה גלילית – מתחם צימרים מפנק במושב אמירים/שמעון סודרי

מה יש לכם להציע לנו?
"לצימרים שלנו יש חצר גדולה ומטופחת מוקפת נופים מרהיבים עם מדשאות ירוקות, צמחייה עשירה, גינת צמחי תבלין, פינות ישיבה ותאורה רומנטית. הצימרים ממוזגים ומתאימים לזוגות וגם למשפחות. יש לנו שני מתחמים נפרדים של צימרים עם בריכה מחוממת וג'קוזי ספא פרטי ומחומם בכל צימר, מעוצבים ומאובזרים.

אנחנו מאד משתדלים שבכל הצימרים יהיה כל מה שאתם צריכים. חשבנו הכל עד לפרטים הקטנים על מנת שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים באופן מקסימלי.

יש בכל הצימרים מטבח מאובזר מלא שאפשר לבשל בו בכיף מבלי לצאת למסעדות, מיני בר, תנור, מכונת אספרסו, חדר רחצה מרווח, מרפסת, פינוקים מתוקים והרבה קסם. בכל צימר יש מיטה זוגית גדולה ונוחה, מסך טלוויזיה גדול 65 מול המיטה עם מבחר ערוצי yes כולל נטפליקס ומערכת קולנוע ביתית וגם אינטרנט wifi וכמובן מיזוג. לרוב הצימרים יש קמין עצים מפנק.

1. בכניסה לישוב יש מתחם של וילת נופש חדשה: "וילת כנרת" שהיא וילה חלומית, יוקרתית ומפנקת עם בריכה מחוממת וג'קוזי ספא מחומם. הווילה מאובזרת וגדולה עם נוף מרהיב לכנרת. לידה יש מסלול טיול מדהים דרך שביל יער המשקיף לכנרת
.
בונוס לאורחי הווילה הוספנו גם כורסת עיסוי ספא מפנקת לשימוש האורחים.
ויש עוד צימר זוגי הנקרא "סוויטת גליל אחוזת החורש" עם בריכה מחוממת וג'קוזי ספא, מאובזרת ומרווחת.

2. בקתה מבודדת ומאובזרת עם בריכה מחוממת וג'קוזי ספא עם נוף מדהים ולידה יש עוד סוויטה זוגית ברחוב האורנים שגם היא עם בריכה מחוממת פרטית וג'קוזי ספא.

המקום פשוט מדהים! הרבה יותר יפה במציאות ויש אווירה אינטימית ורומנטית.

חופשה מפנקת בכל עונות השנה
אם אתם מחפשים צימר חורפי רומנטי עם אח בוערת וג'קוזי פנימי חם או צימר משפחתי עם בריכה פרטית וג'קוזי ספא פרטיים בקיץ - אהבה גלילית באמירים הוא המקום.

"מה שעוד מיוחד במושב אמירים שהוא מותאם לצימרים עם ספא ברמה מדויקת עם דגש על איכות. המתחם שלנו מותאם לציבור המעוניין בשקט, שלווה , נופים יפים ומתחבר לאקולוגיה".

אהבה גלילית – מתחם צימרים מפנק במושב אמירים. שרון לוי,
אהבה גלילית – מתחם צימרים מפנק במושב אמירים/שרון לוי

מה עוד חשוב לדעת?
"חובבי פינוקים יוכלו להזמין בתשלום ובתיאום מראש ארוחת בוקר עשירה, טיפולי פנים, ועיסויים. יש שירותי מכבסה ברמה מאד גבוהה, בסופ"ש הלקוחות מקבלים גם חלוקים.

יש באמירים ספקים האחראיים על ארוחות הבוקר לכולם שמגיעים עד הצימרים.
בנוסף יש אפשרות למשלוחי טייק אווי, משלוחי פיצות עד הצימר ויש מסביב אפשרויות לצאת לאכול בראש פינה וטבריה ולהנות מהסביבה היפה שיש לנו להציע בגליל.

יש טיולי ג'יפים ועוד ספקים שאנחנו עובדים איתם המעניקים פינוקים במגוון תחומים.
בנוסף, יש אנדרטה בשם "מצפה מנחם" ע"ש דוד שלי שהיה טייס קרב ונפל ביום כיפור. שם אפשר להנות ממצפה מדהים המשקיף על הכנרת.

אין אפשרות להדליק מנגלים במתחם בשל היותו צמחוני ואקולוגי אבל אפשר להביא בעלי חיים (כלבים)."

איפה אתה רואה את אהבה גלילית בעתיד הרחוק?
"אני ואשתי שהיא חלק בלתי נפרד מכל האהבה הזו, רואים את עצמנו בתחום האירוח תמיד. כמובן שאני רוצה להתרחב ולבנות עוד צימרים מפנקים אם תהיה לנו אפשרות להתרחב. אנחנו מאד אוהבים אירוח וזה העיסוק העיקרי של שנינו. כל מי שאוהב צימרים עם נוף מרהיב - מוזמן להגיע אלינו."

מאד מתאים לכולם - כולל המגזר הדתי
"המקום שלנו מאד מתאים גם לציבור הדתי, יש בית כנסת פעיל המכבד את כולם ומאד קרוב לבית. לשומרים שבת יש את כל הציוד הדרוש כולל פלטה, מיחם וכמובן חיוך.

בנוסף, מירון וקבר הרשב"י נמצא במרחק 7 דקות נסיעה למעוניינים שרוצים להגיע.
חוויה מהממת למשפחה וזוגות דתיים, חילונים וגם למגזר הערבי."

ברור שיש מבצעים והטבות
"יש לנו הרבה מבצעים לצימרים המפנקים שלנו. יש גם מבצעים מיוחדים למזמינים בדקה התשעים על בסיס מקום פנוי.
למזמינים 2 לילות באמצע שבוע יש 20 אחוז הנחה (לא כולל עונה חגים וסופ"ש).
למזמינים וילה באמצע השבוע יש 25 אחוז הנחה."

בנוסף יש לנו שירותים נלווים הכוללים עיסויים על ידי מטפלות הבית.
זוגות יוכלו להנות מעיסוי מפנק זוגי בן שעה ב - 550 ₪ במקום 650 ₪.
יש דיל מיוחד לחורף למזמינים את וילת כינרת היפה שלנו - עיסוי זוגי ב400 ₪ בלבד.
דיל נוסף לחורף למזמינים את בקתת העץ המבודדת - עיסוי זוגי מפנק ב500 ₪ בלבד.


מי שמחפש צימרים רומנטיים בגליל, צימרים עם בריכה פרטית וספא פרטי, לנפוש עם חברים או משפחה - יש כאן מתחם שמזמין לחופשה גלילית מפנקת, עם כל מה שצריך בשביל להירגע ולהנות, באווירה רגועה ופסטורלית כמו שרק הצפון יכול להציע.

כאן באהבה גלילית ללא ספק הוא המקום בשבילכם לחגוג ימי הולדת, ימי אהבה, סופי שבוע רומנטיים, ימי נישואין עם צימרים שווים בצפון, צימרים למשפחות עם וילה יוקרתית ופרטיות מלאה.

הצימרים שלנו מומלצים באתר פיסגה ואתר ריזורט. אז אם אתם אוהבים פינוקים, אוהבים טבע ומכורים לקסם המיוחד של אמירים, שריינו לעצמכם בהקדם מקום אצלנו.


טלפון ליצירת קשר: 053-9414978 | 050-7548346
כתובת: האורנים 97, מושב אמירים
אתר הבית | מחירון I עמוד הפייסבוק


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully